Millaisiin ikähuijauksiin olette törmänneet deittipalveluissa?
Onko teille tullut usein esimerkiksi Tinderissä tai netin treffipalstoilla vastaan miehiä tai naisia, jotka huijaavat ikänsä? Ja miten asia on ilmennyt?
Tuli mieleen, kun Tinderissä tuli juuri vastaan mies, joka väittää olevansa 40, mutta on oikeasti 50-vuotias. Jotkut kertovat profiilitekstissään oikean ikänsä, vaikka olisivat merkinneet sen "viralliseen ikäkohtaan" olevan jokin muu, mutta tämä mies ei ainakaan ollut niin tehnyt. No, kymmenen vuotta sinne tai tänne :D
Kommentit (375)
Tinderissä en ole ollut, mutta joku urheiluappi. Olen 39-vuotias ja siellä yhteyttä ottivat miehet, jotka ilmoittivat iäkseen 40-50, mutta oikeasti olivat 60-70! Siis mitä hittoa?! Täysin harmaat hiukset, naama roikkui ihan kunnolla ja kroppa plösähtänyt. Ja nuorempaa olisi pitänyt saada. Yök!
Niin Tinderhän perustuu lähes puhtaasti ulkonäköön. Ymmärrän hyvin jos haluaisi nähdä ihmisestä kokovartalokuvan, joten kannattaisikohan se laittaa ihan ilman kyselyä. Noloahan sitä on kysellä ja ymmärrän hyvin jos kuvapyyynnön jälkeen kyselyn kohde ei välitä keskustelua jatkaa.
Ikää ei huijannut, mutta kuva oli 10 vuotta vanha. En olisi tunnistanut miestä, oli meinaan pikkuisen maisema muuttunut.
Piti olla 29v mies, olikin 17v poikamainen tyttö vastassa.
Yksi treffikumppani sanoi, että kuva on viime kesältä, mutta kun pääsin sovitulle treffipaikalle niin kuva olikin selvästi otettu 10 kesää ja 20 kg sitten. Oli kuulemma vain nyt massakuurilla ja siksi pulskistunut. Parin kuukauden päästä lihakset näkyisivät taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on tullut vastaan kymmeniä 40+ miehiä, jotka ovat laittaneet iäkseen alle 30. 🤦🤦🤦
Jokaisen olen swaipannut vasemmalle. Miten 40+ oikeasti kuvittelee menevänsä parikymppisestä?Ei varmaan kuvittelekaan mutta nuorempien naisten kanssa ei pääse edes keskustelluun ellei vähän narraa.
-mouth75
No et pääse muutenkaan vaikka valehtelisit ikäsi, koska rupsahtanut turpavärkkisi todistaa ikäsi.
Mielestäni ikä on ihan yhdentekevä, kunhan ei ole alaikäinen. Fyysinen kunto on ratkaiseva.
Luonne ja käytös ovat tärkeimmät. Joskus 80-vuotias on seksikkäämpi kuin 20-vuotias, koska AIVOT.
Itseä ketuttaa nämä "Ikä on vaan numeroita" -hopeaketut, jotka tulevat treffeille sen 10v. v anhemman naaman kanssa. Opin iloittamaan ennakkoon, että jos ikä ja naama ei täsmää profiiliin, niin lähden samantien selittämättä ja todella lähdin samantien, kun näin ovella sen +50 miehen, joka ilmoitti olevansa 41. Laittoi jälkeikäteen vihaista viestiä, että minkälainen emakko oikein olin. Noh lihava en ainakaan ole ja ihan ikäiseni naamalla olin liikenteessä, että se valehtelu vaan on niin eilistä.
N46
Mitä huijarit oikein luulevat tapahtuvan, ettei nuorempi huomaa, tai hyväksyy valehtelun heti kättelyssä? Siinähän pilaa vähäisetkin mahdollisuutensa.
Älytöntähän se on. Katsot 42-vuotiaan naamaa, joka näyttää viisikymppiseltä, ja pyyhkäiset vasemmalle, kun et halua tietää, kuinka rupsahtanut se on 10 vuoden päästä.
Tai mietit onko nelikymppinen on voinut tipahtaa trendeistä niin pahasti, että käyttää edelleen valkoista vyötä vai onko kyseessä vanha kuva. Ja koska kumpikin on huono vaihtoehto, pyyhkäiset vasemmalle.
huh..onneksi olen saanut pitää mieheni 30 vuotta.
Olen kaunis 50 vee tyyliin Eini
Rock ja makee...
Ei kaikki ihmiset vanhene rumasti...
Vierailija kirjoitti:
Älytöntähän se on. Katsot 42-vuotiaan naamaa, joka näyttää viisikymppiseltä, ja pyyhkäiset vasemmalle, kun et halua tietää, kuinka rupsahtanut se on 10 vuoden päästä.
Tai mietit onko nelikymppinen on voinut tipahtaa trendeistä niin pahasti, että käyttää edelleen valkoista vyötä vai onko kyseessä vanha kuva. Ja koska kumpikin on huono vaihtoehto, pyyhkäiset vasemmalle.
Heh mä olin GOOTTI 40 vuotiaaksi asti
Pitäisköhän laittaa vanha kuva?:)
Voiko ihminen aistia muiden käyttäytymisestä onko tavis vai kaunotar?
Vierailija
klo 13:01 | 16.6.2020
Niin?? jos ei itse sitä tiedä?
Olen 40v nainen ja tapailen nuorempia miehiä, ikäraja on yleensä asetettu noin 22-36. Jonkin kerran on treffeillä mies paljastanut olevansa 22 kun ikänä oli 27.
Kuvissa taas tällä ikärajalla näkyy paljon miehiä, jotka ovat selvästi itseäni reilusti vanhempia - en tiedä ketä he yrittävät huijata?! Nämä menee tietysti heti vasemmalle.
Oma luokkansa ovat vielä ne nuoret miehet, jotka valehtelevat vielä enemmän ikänsä ylöspäin, koska haluavat tapailla puumia... Ei me puumat pidetä ikärajaa korkealla, joten nämä onnettomat eivät edes näy mun haussa 😄. Jos haluaa tavata naisen joka pitää nuoremmista miehistä, miksi esittää vanhaa miestä 🤦♀️.
Oma ikäni ja kuvani on aina ollut oikein, naiselle ei todellakaan ole ongelmaa löytää nuorempaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 40v nainen ja tapailen nuorempia miehiä, ikäraja on yleensä asetettu noin 22-36. Jonkin kerran on treffeillä mies paljastanut olevansa 22 kun ikänä oli 27.
Kuvissa taas tällä ikärajalla näkyy paljon miehiä, jotka ovat selvästi itseäni reilusti vanhempia - en tiedä ketä he yrittävät huijata?! Nämä menee tietysti heti vasemmalle.
Oma luokkansa ovat vielä ne nuoret miehet, jotka valehtelevat vielä enemmän ikänsä ylöspäin, koska haluavat tapailla puumia... Ei me puumat pidetä ikärajaa korkealla, joten nämä onnettomat eivät edes näy mun haussa 😄. Jos haluaa tavata naisen joka pitää nuoremmista miehistä, miksi esittää vanhaa miestä 🤦♀️.
Oma ikäni ja kuvani on aina ollut oikein, naiselle ei todellakaan ole ongelmaa löytää nuorempaa seuraa.
Olet panoalusta...et kelpaa vaimoksi
Miksi kuvitellaan että kaikki naiset haluaa vaimoksi?? Jos se aika on jo eletty, lapset kasvatettu niin ei kaikki naiset todellakaan halua enää mitään kotileikkiparisuhdetta
Vierailija kirjoitti:
Ikää ei huijannut, mutta kuva oli 10 vuotta vanha. En olisi tunnistanut miestä, oli meinaan pikkuisen maisema muuttunut.
Tämä on masentavan yleistä 30+ naisten keskuudessa! Moni nainen on kaunis vaikka ikä on muuttanut ulkonäköä paljon (Huom! Yleistäen enemmän kuin miehillä.). En käsitä miten kuvittelevat että mahdollinen parisuhde saisi hyvän pohjan!
Tämä ketiu muuten paljastaa kuinka pinnallisia naiset todellisuudessa ovat.
-mouth75
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketiu muuten paljastaa kuinka pinnallisia naiset todellisuudessa ovat.
-mouth75
Eihän täällä ulkonäkö ole kiinnostuksen loppumisen pohja vaan se, että mies heti alkuun valehtelee ikänsä - joissakin tapauksissa jopa vuosikymmeniä alaspäin.
Tapasin miehen jonka kuva oli epätarkka koska vaikutti kuitenkin kivalta. Treffeillä tunnusti olevansa 10 vuotta vanhempi kuin oli ilmoittanut iäkseen
A) olin sen jo tajunnut ihan olemuksesta
B) miksi haluaisin jatkaa valehtelun
t unnustaneen miehen tapailua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjottelin yhellä ulkomaalaisella deittisaitilla pari viikkoa intensiivisesti miehen kanssa joka väitti olevansa 35. Joku siinä kuitenkin epäilytti alusta pitäen. Kuvat oli jotenki epämääräsiä ja sillä oli tyypillinen hullu ex-vaimo surkutarina takana. Tyyppi oli muuten tosi hyvä kirjottamaan ja hauska, joten sivuutin epäilyt toistaiseksi . Sitten lopulta kun ehdotin videopuhelua, se tunnusti olevansa 75- vuotias! Se oli liikaa. Blokkasin sen samantien.
Tästä tulee mieleen ne Tinderin tyypit, joilla ei ole kuvaa "koska olen sellaisessa työssä". Aina mietityttää mikä tämä tämmöinen työ on vai onko kyse siitä, että on oikeasti eläkkeellä/varattu tai muuta vastaavaa.
Ne eivät halua vertailukohtaa eri turvakameroiden tallenteisiin, kun "niillä on semmoinen työ". Kriminaaleja
Sovin treffit 35-vuotiaan miehen kanssa, mutta paikalle tuli lähes eläkeikäinen mies. Ihmettelin asiaa, ja hän myönsi käyttäneensä treffipalvelussa poikansa kuvaa, sillä ”jos olisi käyttänyt omaa kuvaa, ei kukaan kolmikymppinen nainen olisi hänestä kiinnostunut”.
Ne treffit jäivät lyhyeen, sillä en ole kiinnostunut isäni ikäisistä miehistä, vaikka olisivat kuinka mukavia ja fiksuja. Ja tuollainen toisen henkilön kuvan käyttäminen on ihan järjetöntä, kyllähän se totuus paljastuu kun nähdään kasvotusten.