Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisiin ikähuijauksiin olette törmänneet deittipalveluissa?

Vierailija
15.06.2020 |

Onko teille tullut usein esimerkiksi Tinderissä tai netin treffipalstoilla vastaan miehiä tai naisia, jotka huijaavat ikänsä? Ja miten asia on ilmennyt?

Tuli mieleen, kun Tinderissä tuli juuri vastaan mies, joka väittää olevansa 40, mutta on oikeasti 50-vuotias. Jotkut kertovat profiilitekstissään oikean ikänsä, vaikka olisivat merkinneet sen "viralliseen ikäkohtaan" olevan jokin muu, mutta tämä mies ei ainakaan ollut niin tehnyt. No, kymmenen vuotta sinne tai tänne :D

Kommentit (375)

Vierailija
61/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ikä muuten pitää valehdella? Täällä palstalla väitetään, että nuoret naiset suorastaan jonottavat päästäkseen vanhempien miesten seuraan.

Hyvä kysymys. Tähän kuin sais vastauksen...

Minä haluaisin tietää miksi nuorempi nainen/vanhempi mies - parit eivät ole yliedustettuna tilastoissa? Ovat nimittäin marginaalinen vähemmistö. Kun vanhojen miesten pitäis olla kuitenkin sitä kuuminta hottia... Outo ristiriita.

Vierailija
62/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ilmoitti iäkseen 40v ja näytti kuvissakin siltä, mutta lopussa oli 1 kuva jossa näytti vähintään 60-vuotiaalta(???)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihana Kari Ketonen on Tinderissä ihan omalla iällä, 48v ja naamakuvalla. Toivottavasti löytää hyvän naisen itselleen.

Vierailija
64/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt. Eräs lentäjä on Tinderissä väittäen itseään 40-vuotiaaksi, vaikka oikeasti on 50.

Vierailija
65/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ilmoitti iäkseen 40v ja näytti kuvissakin siltä, mutta lopussa oli 1 kuva jossa näytti vähintään 60-vuotiaalta(???)

Nämä ovat hämmentäviä. Siinä sitten pohtii, onko tuo yksi kuva epäonnistunut vai aito.

Vierailija
66/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt. Eräs lentäjä on Tinderissä väittäen itseään 40-vuotiaaksi, vaikka oikeasti on 50.

Tiedän tyypin. On ilmeisesti myös muutaman vuoden takaisilla kuvilla siellä.

Vierailija
67/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjottelin yhellä ulkomaalaisella deittisaitilla pari viikkoa intensiivisesti miehen kanssa joka väitti olevansa 35. Joku siinä kuitenkin epäilytti alusta pitäen. Kuvat oli jotenki epämääräsiä ja sillä oli tyypillinen hullu ex-vaimo surkutarina takana. Tyyppi oli muuten tosi hyvä kirjottamaan ja hauska, joten sivuutin epäilyt toistaiseksi . Sitten lopulta kun ehdotin videopuhelua, se tunnusti olevansa 75- vuotias! Se oli liikaa. Blokkasin sen samantien.

Vierailija
68/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kirjottelin yhellä ulkomaalaisella deittisaitilla pari viikkoa intensiivisesti miehen kanssa joka väitti olevansa 35. Joku siinä kuitenkin epäilytti alusta pitäen. Kuvat oli jotenki epämääräsiä ja sillä oli tyypillinen hullu ex-vaimo surkutarina takana. Tyyppi oli muuten tosi hyvä kirjottamaan ja hauska, joten sivuutin epäilyt toistaiseksi . Sitten lopulta kun ehdotin videopuhelua, se tunnusti olevansa 75- vuotias! Se oli liikaa. Blokkasin sen samantien.

En kestä :D

Vierailija
69/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee mieleen ne Tinderin tyypit, joilla ei ole kuvaa "koska olen sellaisessa työssä". Aina mietityttää mikä tämä tämmöinen työ on vai onko kyse siitä, että on oikeasti eläkkeellä/varattu tai muuta vastaavaa.

Vierailija
70/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kyllä näkyy justiinsa naisten pinnallisuus! Omaa ikää ei kannata sanoa eikä myöntää! Videopuhelutkin voi tehdä tosi alhaisella resoluutiolla 320x240 niin ikä ei näy.

Vierailija
71/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kyllä näkyy justiinsa naisten pinnallisuus! Omaa ikää ei kannata sanoa eikä myöntää! Videopuhelutkin voi tehdä tosi alhaisella resoluutiolla 320x240 niin ikä ei näy.

Ihan totta! Moni 30-50 -vuotias mies sen sijaan innosta kiljuen ottaisi itselleen 75-vuotiaan daamin :D

Vierailija
72/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on tullut vastaan kymmeniä 40+ miehiä, jotka ovat laittaneet iäkseen alle 30. 🤦🤦🤦

Jokaisen olen swaipannut vasemmalle. Miten 40+ oikeasti kuvittelee menevänsä parikymppisestä?

Ei varmaan kuvittelekaan mutta nuorempien naisten kanssa ei pääse edes keskustelluun ellei vähän narraa.

-mouth75

No et pääse muutenkaan vaikka valehtelisit ikäsi, koska rupsahtanut turpavärkkisi todistaa ikäsi.

Aijai kun tämä nainen vedättää teitä 6-0.

Haukkuu omaa kommenttia.

Vierailija
73/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aikoinaan tinderissä osuma miehen kanssa joka oli oikeesti 48 mutta väitti siellä olevansa muutaman vuoden nuorempi. Tää kertoi sen kyllä tekstissään, että sikäli kiva. Hän oli huolissaan siitä kun mulla ei ollut kokovartalokuvaa nähtävillä, koska oli joskus joutunut treffeille ylipainoisen kanssa. Varmaan toi kertoo jotain siitä, miksi on lapseton viisikymppinen tinderissä hakemassa seuraa väärällä iällä. Jos siis ylipainoisen kanssa joutuminen yksille treffeille olisi pahinta mitä kuvitella saattaa, niin lienee aika pinnallinen tyyppi.

Kuulostaa yhdeltä tyypiltä, joka on Tinderissä ja joka muutenkin vaihtaa koko ajan profiiliaan ja esiintyy milloin mitäkin hakien. Välillä kertoo muuttavansa ikäänsä alaspäin, välillä ei kerro. Kannattaisi ehkä hakea vähän omanikäisempää seuraa kuin huijata oma ikänsä.

Toinen taas on jatkuvasti vuorotellen 33 ja 43.

Ihan sama ajatus tuli mieleeni.

Haluaa kokovartalokuvat ja vetoaa siihen, että on ollut deiteillä ylipainoisen kanssa.

Kaverilleni tuli sama mätsi ja hän laittoi kuvan. Nätti nainen, mutta mies tyrmäsi samoin  tein. Joten ei ehkä ole täysjärkinen tyyppi. Tuollaisista pitää päästä heti eroon.

Olisi mielenkiintoista tietää minkälaista vartaloa tämä mies pitää ylipainoisena. Riittääkö siihen ihan taulukon mukaan normaalipainoinen nainen?

Vierailija
74/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkälle tuollaisella käytöksellä sitten pääsee?

Ei ainakaan sänkyyn asti, koska vanha mies ei kiihota.

Vierailija
75/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkälle tuollaisella käytöksellä sitten pääsee?

Ei ainakaan sänkyyn asti, koska vanha mies ei kiihota.

Siinäkin on monelle tarpeeksi, että valehtelee ikäänsä yhtään, saati sitten kun paljastuu, että ollaan aivan eri sukupolvea.

Vierailija
76/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi nyt ei vielä mitään. Pahempi kun joku "naikkonen" paljastuu transuksi. Hyi h-lvetti.

Vierailija
77/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No toi nyt ei vielä mitään. Pahempi kun joku "naikkonen" paljastuu transuksi. Hyi h-lvetti.

Kerro lisää :D

Vierailija
78/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaveri on 41v ja selitti olevansa Tinderissä 34v, koska kuulemma nuorilla naisilla (joita hän haluaa) ikähaitarin yläpää on 35. Ei hae kuulemma seurustelusuhdetta, joten häntä ei haittaa, jos jää kiinni. Eli varmaan ikänsä valehtelevat ylipäätään eivät hae Tinderistä mitään vakavaa....Mietin vaan itse, että siinä on sitten kiva selitellä, jos joku mimmi iskeekin ja lujaa. Se on ihan sama mitä sitten naiselle selittää, kun fiilikset menee varmasti.

Itse törmäsin siellä mieheen, joka valehteli pituutensa 10cm yläkanttiin. Ja tuo ikäjuttu, siis minulla kävi juuri niin kuin täällä on miehiä syytetty: Tinder laittoi mun iäksi vuotta vähemmän mitä itse merkkasin! En tiedä syytä tähän enkä saanut korjattua. Laitoin syntymäkuukauden ja vuoden oikein, mutta se vaihtui profiilissa nuoremmaksi. Sen selitin heti avausviesteissä. Mutta ei se Tinderkään mitä tahansa satuile, kuten esim. nuorenna vuosia. :D

Vierailija
79/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä on vähän erilainen ikähuijaus. Tapasin naisen joka väitti olevansa teinin yh. No ei siinä mitään, mutta myöhemmin uskoutui että lapsi onkin vasta taapero ja etsii "uutta isukkia.."

Ei lapsen iässä mitään vikaa mutta en pidä siitä että minut yritettiin huijata kasvattamaan niin pientä. Olen jo omat lapset kasvattanut aikuiseksi.

Vierailija
80/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha,tämä lentäjän profiili vaihtuu vähän väliä ja ikä sen mukana...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme