Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisiin ikähuijauksiin olette törmänneet deittipalveluissa?

Vierailija
15.06.2020 |

Onko teille tullut usein esimerkiksi Tinderissä tai netin treffipalstoilla vastaan miehiä tai naisia, jotka huijaavat ikänsä? Ja miten asia on ilmennyt?

Tuli mieleen, kun Tinderissä tuli juuri vastaan mies, joka väittää olevansa 40, mutta on oikeasti 50-vuotias. Jotkut kertovat profiilitekstissään oikean ikänsä, vaikka olisivat merkinneet sen "viralliseen ikäkohtaan" olevan jokin muu, mutta tämä mies ei ainakaan ollut niin tehnyt. No, kymmenen vuotta sinne tai tänne :D

Kommentit (375)

Vierailija
101/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 v. täyttävä tuttuni esiintyy deittiap(e)issa 26-vuotiaana. Oli laittanut mullekin tykkäyksen vaikka tiedän hänen oikea iän. 🤦🏻‍♀️ Terkkuja Jarille.

Vierailija
102/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain rumahkolla noin 50v saksalaismiehellä ei lukenut ikää ollenkaan. Etsi turistiopasta. Lähdin kaksi kertaa "treffeille". Vein hänet jazzkeikalle ja sen hetken yhteen suosituimpaan ravintolaan.

Toisilla treffeillä alkoi todella vastenmielinen vonkaus. Sanoin suoraan, että Suomessa kannattaa kertoa, mikäli etsii pelkkää seksiseuraa ja muu on pakkopullaa.

Pyysin huvikseen näyttämään tinderiä ja millaisista naisista tykkää. Noin 24v salikissat oli suosiossa. Ilmeisesti gold-jäsenyys mahdollistaa iän salaamisen ja sitten nämä sedät pääsevät ainakin kuolaamaan.

Mulle jäi todella negatiiviset kokemukset tinderistä. Joko miehillä oli ihan älytön kiire parisuhteeseen tai sänkyyn. Mun on vaikea rakastua ihmiseen, jota en tunne ollenkaan. Miehille tuntui kelpaavan kuka vaan. Joo, meni jo vähän ot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ihmetelllä miesten itsekritiikin puutetta ja omahyväisyyden määrää. Ihan oikeasti luulevat, ettei nainen huomaa, että mies on vanha tai että nuori nainen lämpenee iästä huolimatta. Yleensä itsensä nuorekkaaksi kuvaillut mies on vielä tavallista rupsahtaneempi.

Vierailija
104/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on tullut puolituttu mies vastaan, joka on ilmoittanut iäkseen 40, vaikka oikeasti on 33. Kerrankin näin päin.

Vierailija
105/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy ihmetelllä miesten itsekritiikin puutetta ja omahyväisyyden määrää. Ihan oikeasti luulevat, ettei nainen huomaa, että mies on vanha tai että nuori nainen lämpenee iästä huolimatta. Yleensä itsensä nuorekkaaksi kuvaillut mies on vielä tavallista rupsahtaneempi.

Naisetkin voivat tehdä samaa. Mutta se ei haittaa koska nyt haukutaan miehiä.

Jälleen kerran. Huvittaa.

Vierailija
106/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 20v, ja sovin treffit pojan kanssa jonka piti olla 18v. Halusi mennä rannalle piknikille kesäiltana ja kysyi että voinko ostaa juotavaa meille, kun oli jäänyt paperit kotiin eikä jaksaisi mennä hakemaan. No siinä tuli otettua vähän reilummin lopulta, ja päädyttiin mun asunnolleni harrastamaan seksiä. Hän jäi yöksi. Aamulla sitten sanoi, että ei kai haittaa että onkin vähän nuorempi, mutta on kumminkin ihan pian 17.

Eipä enää sen jälkeen nähty

Vierailija
107/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kyllä ihan uskomattomia näitten venyttelyjensä kanssa. Joskus pääsin tällaista haastattelemaan ja selitykseksi tuli: "enhän mä muuten edes näkyisi niille kenen kanssa haluan päästä jutulle". Niin, se on se koko pointti!

Toinen enemmän sääntö kuin poikkeus on se, että jos miehellä on lapsia ennestään, hän ei ilmoita niistä asiallisesti profiilissaan, kuten tapaan kuuluu. Eräs joskus asiasta vihaisesti avautui, kun naisille se edellinen lapsi on ongelma. Fiksu kaveri, kun oli päässyt vihdoin yhteyteen naisen kanssa, niin käytti tilaisuuden siitä valittamiseen, kuinka ei kelvannut muille naisille... Tyhmyydellä ei tunnu olevan rajaa.

Vierailija
108/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa täällä kertoa yhtä lailla jos naiset ovat huijanneet ikänsä.

Vierailija
109/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ikä muuten pitää valehdella? Täällä palstalla väitetään, että nuoret naiset suorastaan jonottavat päästäkseen vanhempien miesten seuraan.

Hyvä kysymys. Tähän kuin sais vastauksen...

Minä haluaisin tietää miksi nuorempi nainen/vanhempi mies - parit eivät ole yliedustettuna tilastoissa? Ovat nimittäin marginaalinen vähemmistö. Kun vanhojen miesten pitäis olla kuitenkin sitä kuuminta hottia... Outo ristiriita.

Minäkin tulen ihmettelemään asiaa. Palstamiehet suuressa poikuuden tuomassa viisaudessaan kertovat jatkuvasti, että viisikymppinen mies on luomakunnan halutuin olento. Miksi siis mokata ainoa hyvä korttinsa ja valehdella ikänsä alaspäin deittisovelluksessa? Outoa.

Vierailija
110/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aikoinaan tinderissä osuma miehen kanssa joka oli oikeesti 48 mutta väitti siellä olevansa muutaman vuoden nuorempi. Tää kertoi sen kyllä tekstissään, että sikäli kiva. Hän oli huolissaan siitä kun mulla ei ollut kokovartalokuvaa nähtävillä, koska oli joskus joutunut treffeille ylipainoisen kanssa. Varmaan toi kertoo jotain siitä, miksi on lapseton viisikymppinen tinderissä hakemassa seuraa väärällä iällä. Jos siis ylipainoisen kanssa joutuminen yksille treffeille olisi pahinta mitä kuvitella saattaa, niin lienee aika pinnallinen tyyppi.

Olen törmännyt samaan tyyppiin. Oli heti kyselemässä onko mulla instagramissa tiliä, niin voisi katsoa sieltä lisää kuvia, koska tosiaa ei ollut kokovartalokuvaa.

Miehet huijaavat ikäänsä ja naiset painoaan? On kyllä miehet huijanneet myös pituuttaan.... koulutustaan, työllistymistään...

Vierailija
111/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki jotkut naisetkin valehtelee ikänsä, mutta uskallan väittää, että huomattavasti useammin miehet päätyvät valehtelemaan.

Hyvin usein kuulee livenäkin, somessa, keskustelupalstoilla yms. 45+v. miehiä huutelemassa ikiaikaista soopaa tyyliin "miehet vanhenee kuin viini, naiset happanee kuin maito". Eivät anna naisten itse antaa palautetta, vaan kehuvat ITSE ITSEÄÄN. :D

Sitä paitsi sitä on joskus tutkittukin miten huonoja miehet ovat arvioimaan tasoaan: miehet yliarvioivat ulkonäköään, kun taas naiset aliarvioivat.

Vierailija
112/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju on vissiin ihan molemmille sukupuolille avoin eli kerro vaan sun aiheeseen liittyvä kokemus naisista. Naisten on sellaisia katsos vähän paha kirjoittaa jos tapailevat vain miehiä.

Sivusta

Vierailija
113/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on ihan uskomattoman masentavia, ainakin siis ne jotka syrjii oman ikäisiä tai vanhempia naisia. "Ikä on vain numeroita" miehille, kunhan nainen on reilusti nuorempi.

Onko tää erityisesti joku suomimiesten juttu, vai ihan universaali ilmiö?

En yhtään ihmettele miksi niin monet naiset nykyään luovuttaa deittirintamalla.

Sivistymättömien ja idioottien ilmiö. Kaikki miehet ovat periaatteessa pohjimmiltaan seksiaddikteja, sillä biologia ohjaa parittelemaan niin paljon ja niin usein, niin monen naaraan kanssa, kun vain mahdollista. Nuoret naiset ovat usein heikkoja, helppoja ja miellyttämisenhaluisia. Toki myös vanhemmat naiset näillä ominaisuuksilla varustettuna saavat seuraa.

Vaatii rationaalista hahmotuskykyä ja itsekuria ottaa huomioon myös lasten selviytyminen yhteiskunnassa. Jos siis pääsee edes sinne asti, että hahmottaa himon seksiin johtuvan tarpeesta lisääntyä, eikä vain tyhjentää pallejaan. Suomen kansasta 66% on matalasti koulutettuja (peruskoulu ja toinen aste). Eikä näitä asioita opeteta koulussa, ne pitää ihan itse tajuta tai oppia esimerkiksi vanhemmiltaan. Että päättele siitä ilmiön laajuus.

Vierailija
114/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan näyttää rupsahtaneelta jo nuorena.

Vierailija
115/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jota tapailin jonkun aikaa, oli laittanut iäkseen 48 vaikka oli 50. Kertoi sen kyllä suht pian, mutta tulihan siitä vähän outo fiilis, että miksi..? Että mitähän muuta se kaunistelee? Ja oikeassa olin. Hän uskotteli itselleen paljon ominaisuuksia, joita ei ehkä kuitenkaan ollut.

Iän valehteli alaspäin kuulemma siksi, että joku oli sanonut, että yli 50-vuotiaat vedetään vasemmalle välittömästi.

Vierailija
116/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vaan näyttää rupsahtaneelta jo nuorena.

Etenkin miehet. Hyvin usein törmää esim. 30-35v. miehiin jotka näyttää nelikymppisiltä. Ovat lähes poikkeuksetta vakuuttuneita omasta nuorekkuudestan, ja tietenkin asiaan kuuluu myös ikäistensä naisten ulkonäön ponnekas kritisoiminen.

Vierailija
117/375 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on kyllä ihan uskomattomia näitten venyttelyjensä kanssa. Joskus pääsin tällaista haastattelemaan ja selitykseksi tuli: "enhän mä muuten edes näkyisi niille kenen kanssa haluan päästä jutulle". Niin, se on se koko pointti!

Toinen enemmän sääntö kuin poikkeus on se, että jos miehellä on lapsia ennestään, hän ei ilmoita niistä asiallisesti profiilissaan, kuten tapaan kuuluu. Eräs joskus asiasta vihaisesti avautui, kun naisille se edellinen lapsi on ongelma. Fiksu kaveri, kun oli päässyt vihdoin yhteyteen naisen kanssa, niin käytti tilaisuuden siitä valittamiseen, kuinka ei kelvannut muille naisille... Tyhmyydellä ei tunnu olevan rajaa.

Lapsista kuuluu asiallisesti ilmoittaa profiilissa?

Minä ainakin olen palstoilla hakemassa itselleni seuraa, enkä parittamassa lapsiani.

Vierailija
118/375 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa on tullut puolituttu mies vastaan, joka on ilmoittanut iäkseen 40, vaikka oikeasti on 33. Kerrankin näin päin.

Näitä on. Hakevat vanhempaa naista ja valehtelevat sen takia ikänsä ylöspäin, koska muuten menisi helposti hylkyyn liian ison ikäeron takia.

Vierailija
119/375 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun aloituksessa ei mainittu sukupuolta. Ole hyvä ja kerro,miten sinua on huijattu.

Vierailija
120/375 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa täällä kertoa yhtä lailla jos naiset ovat huijanneet ikänsä.

Kun oli 47-vuotiaana treffipalstalla, sain paljon vastauksia. Kolmannes oli itseäni nuoremmilta, kolmannes oman ikäisiltä ja kolmannes vanhemmilta miehiltä. Naiset löytävät nuoremman miehen, jos haluavat. Miehet tuskin saavat nuorilta naisilta paljon huomiota eli yrittävät huijaamalla. Päädyin yhteen itseäni 3 kk vanhemman miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi