Mikä siroudessa viehättää?
Tarkoitus ei ole mollata tai ylistää minkäänlaista kehotyyppiä. Mutta mikä siroudessa viehättää?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Mies. kirjoitti:
Yleensä heterot tuntevat vastakohdat viehättäväksi. Minä olen pitkä ja lihaksikas mies. En viehäty kaltaisistani naisista. En halua pituistani, painoistani tai yhtä lihaksikasta naista vaan juurikin pienen ja siron, koska se on mielestäni naisellista.
Onhan se yleensä myös merkki nuoruudesta, lapsuudesta ja ehkä myös liittyy valtaankin, mies tuntee itsensä ylemmäksi ja voimakkaammaksi (jopa sohvaperunana) kun nainen on siro.
Tuntee itsensä ylemmäksi?? Juu ei. Laihuus ei pitäisi liittää nuoruuteen. Ja nuoruus ei ole mikään naisen arvo.
Vierailija kirjoitti:
Oon siro, mutta mua tavallaan inhottaa jos mies saa nautintoa jostain vallan tunteesta mun seurassa. Todellisuudessa fyysistä valtaa ei juuri ole, sillä kova potku jalkoväliin on tehokas keino puolustautua. N26
Hieno voimaantumisfantasia sinulla. 😂
Ei varsinaisesti mikään.
Pitkät ja voimakkaat naiset ovat hoteimpia.
Tosin itse olen lyhyt ja hoikka.
Yllättäen pitkät ja voimakkaat suojelijamiehet ylensä hakevat pientä suojeltavaa, ei itsensä kokoista sparrikaveria.
Mistä pääsemmekin kysymykseen: mikä isossa ja raamikkaassa viehättää?
Vierailija kirjoitti:
Mies. kirjoitti:
Yleensä heterot tuntevat vastakohdat viehättäväksi. Minä olen pitkä ja lihaksikas mies. En viehäty kaltaisistani naisista. En halua pituistani, painoistani tai yhtä lihaksikasta naista vaan juurikin pienen ja siron, koska se on mielestäni naisellista.
Onhan se yleensä myös merkki nuoruudesta, lapsuudesta ja ehkä myös liittyy valtaankin, mies tuntee itsensä ylemmäksi ja voimakkaammaksi (jopa sohvaperunana) kun nainen on siro.
En minä ainakaan noin ajattele, enkä ole koskaan haaveillut nuoremmista naisista. Keski-ikäisissäkin on hoikkia ja siroja naisia, kuten vaimoni.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanoen, en ole koskaan kuullut yhdenkään miehen sanovan, että voi kun ihanaa kun olet siro. Ja olen siis ihan joka mittapuulla siro. Ainoat kehut ovat saattaneet tulla naispuolisilta nuorilta ihmisillä, vähän sellaisilta Erilaisilta Nuorilta.
Ehkä sirous yksin ei riitä, vaan siinä pitää olla vielä "jotain muuta".
Minulle sirolle on usea mies sanonut että olen ihanan siro ja näihin kuuluu myös oma mieheni joka sanoi noin ihan seurustelun alussa. Siro olen yhä.
Ihmiset viehättyvät eri asioista. Jotkut heteroseksuaalit miehet pitävät pienistä tai siroimmista naisista. Siihen ei mitenkään ihan älyttömästi pysty vaikuttamaan että keneen viehättyy.
Alapääsuoja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon siro, mutta mua tavallaan inhottaa jos mies saa nautintoa jostain vallan tunteesta mun seurassa. Todellisuudessa fyysistä valtaa ei juuri ole, sillä kova potku jalkoväliin on tehokas keino puolustautua. N26
No mieshän on juuri noin heikko. Pikku potku kasseille niin makaa tähtiä nähden kanveesissa.
Niin, tämä on just tätä, ei mitään uutta.
Siis tietenkään meistä ei voi tykätä muuten kuin että mies on piilopedo tai haluaa alistaa heikkoa naista sängyssä. Toivottavasti ap on tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Alapääsuoja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mieshän on juuri noin heikko. Pikku potku kasseille niin makaa tähtiä nähden kanveesissa.
Potkit munille vain potkimisen riemusta? Kertoo jostain muusta, kuin siroudestasi...
-eri-
Tätä ei ole vielä mainittu tässä keskustelussa: miehellä on niin pieni peenis että tarvitsee siron naisen näyttääkseen isommalta.
Häshtäg skinnysheimaus
Minä pyrin olemaan kaikkea muuta kuin siro. Haluan niin paljon massaa ja lihasta että olen yhtä iso kuin keskimääräinen mies, oikeastaan olen isompikin. Tuo itsevarmuutta kun tietää pärjäävänsä fyysisesti jos tulee esim tappelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies. kirjoitti:
Tuntee itsensä ylemmäksi?? Juu ei. Laihuus ei pitäisi liittää nuoruuteen. Ja nuoruus ei ole mikään naisen arvo.
Sirous ja laihuus eivät ole synonyymejä. T. Siro normaalipainoinen nainen.
Sopivasti pyöreä ja muodokas nainen on haluttavin. Liian iso ei ole hyväksi ja liian sirosta tulee mielikuvana mieleen lähinnä thaimaalainen teinipoika, joten ei myöskään jatkoon.
Siinä on hyvä kysymys. Onhan tähän jo mielestäni palstalla vastattu ennenkin. Siro nainen on nuori nainen, ja naiset on ihmisen evoluutiossa aina otettu hyvin nuorina.
Mutta. Siroushan on miehessäkin kaunista, mutta vain mikäli sen siron rakenteen omaavalla on erottuvan lihaksikas, funktionaalisen hoikka sekä pitkähkö vartalo.
Romuluisuus, köntysmäisyys ja massiivisuus eivät kaunista miestäkään yleisesti ottaen.
Vierailija kirjoitti:
Minä pyrin olemaan kaikkea muuta kuin siro. Haluan niin paljon massaa ja lihasta että olen yhtä iso kuin keskimääräinen mies, oikeastaan olen isompikin. Tuo itsevarmuutta kun tietää pärjäävänsä fyysisesti jos tulee esim tappelu.
Anni Vuohijoki on olympiatason voimannostaja. Silti massaltaan (63kg) kaukana keskivertomiehestä. Mutta onnea vaan massakaudellesi.
Siksi, että jos nainen on tukevampaa sorttia, niin saat sitten kuulla lähes joka päivä jotain kommenttia, esim. siitä, miten mitään vaatteita ei ole nyt mennä sinne juhliin ja eipä taas mennäkään rantalomalle, kun en voi sinne mennä näin ja olenko mielestäsi liian tukeva ja voi että taas on tullut 2 kiloa ja mässynmässyn sipsinsipsin.
Olen aina saanut kuulla olevani siro ja kyllähän minä toki olenkin. Vaikka en ihan lyhyenä itseäni pidä, 162cm. Mutta hoikka, pienet kädet ja kasvot jne. Miehet yleensä tykkää että ovat naista isompia, joten kaiken kokoiset ovat kiinnostuneet. Ja tykkään itsekin että mies on edes vähän isompi. Nykyinen on todella reilusti pidempi ja painoa tuplasti minuun verrattuna. Mies on kyllä muuten "suojeleva" ottaa kainaloon ja syliin. Mutta sängyssä minä olen se joka vie. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies. kirjoitti:
Sirous ja laihuus eivät ole synonyymejä. T. Siro normaalipainoinen nainen.
Sirous on sitä, että mun isojen käsien sormet yltää naisen vyötärön ympäri, tai ainakin lähes. Jumatsuide se on muuten shokki joskus tanssia sellaisen naisen kanssa. Meneeköhän se rikki?