Mikä siroudessa viehättää?
Tarkoitus ei ole mollata tai ylistää minkäänlaista kehotyyppiä. Mutta mikä siroudessa viehättää?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Siinä on hyvä kysymys. Onhan tähän jo mielestäni palstalla vastattu ennenkin. Siro nainen on nuori nainen, ja naiset on ihmisen evoluutiossa aina otettu hyvin nuorina.
Mutta. Siroushan on miehessäkin kaunista, mutta vain mikäli sen siron rakenteen omaavalla on erottuvan lihaksikas, funktionaalisen hoikka sekä pitkähkö vartalo.
Romuluisuus, köntysmäisyys ja massiivisuus eivät kaunista miestäkään yleisesti ottaen.
Kyllähän naiset on otettu kaiken ikäisinä, sen verran pitkään on naiset lisääntyneet varsinkin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Alapääsuoja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon siro, mutta mua tavallaan inhottaa jos mies saa nautintoa jostain vallan tunteesta mun seurassa. Todellisuudessa fyysistä valtaa ei juuri ole, sillä kova potku jalkoväliin on tehokas keino puolustautua. N26
Hieno voimaantumisfantasia sinulla. 😂
No mieshän on juuri noin heikko. Pikku potku kasseille niin makaa tähtiä nähden kanveesissa.
Tositilanteessa adrenaliini vie suurimman osan kivusta pois ja munilla osuminen on todella vaikeaa.
No johan tuolla edellä joku tunnusti asian että kun naisella on pieni pylly niin penis näyttää isommalta.