Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siroudessa viehättää?

Vierailija
14.06.2020 |

Tarkoitus ei ole mollata tai ylistää minkäänlaista kehotyyppiä. Mutta mikä siroudessa viehättää?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan miehenä. 

Kaikki pieni on yleensä söpöä. Miehen näkökulmasta naiset ovat yleensä pieniä, erityisesti tietenkin siro nainen. 

Toinen voi liittyä mittasuhteisiin. Sirolla naisella kehon mittasuhteet ehkä jotenkin tulevat esiin erityisellä tavalla. 

Itse nyt en ole mikään sirojen naisten erityisfani. Tykkään tietysti, mutta eniten makuuni on "täyteläinen vartalo".

Vierailija
2/43 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirossa ei ole inhaa läskiä ja selluliittiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tuntea itseni isoksi siinä rinnalla.

Vierailija
4/43 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kokevat ison naisen uhkana itselleen.

Vierailija
5/43 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä heterot tuntevat vastakohdat viehättäväksi. Minä olen pitkä ja lihaksikas mies. En viehäty kaltaisistani naisista. En halua pituistani, painoistani tai yhtä lihaksikasta naista vaan juurikin pienen ja siron, koska se on mielestäni naisellista.

Vierailija
6/43 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin nykyään on pulskemmasta mallista ylitarjontaa.

Vierailija
7/43 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisit kysyä neutraalisti, otsikko olisi "Mikä siroudessa viehättää jos viehättää?"

Nyt ikään kuin oletat, että se viehättäisi kaikkia, ja houkuttelet riidanhaastajia ja loukkaantujia paikalle.

Vierailija
8/43 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kokevat ison naisen uhkana itselleen.

Ei uhkana vaan epäviehättävänä.

Vierailija
9/43 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet miehet pitävät sirosta naisesta. Ystävättäreni on rehevämpi ja nakkelee minulle aina, että pitäisi olla jotain mistä ottaa kiinni. Mihehiä minulla riittää, etten sitten ole ottanut ystävättäreni neuvosta onkeeni. Saan kehuja kapeasta vyötäröstä ja pitkistä sääristä.

Vierailija
10/43 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nykyään niin harvinaista 👍

Vierailija
11/43 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. kirjoitti:

Yleensä heterot tuntevat vastakohdat viehättäväksi. Minä olen pitkä ja lihaksikas mies. En viehäty kaltaisistani naisista. En halua pituistani, painoistani tai yhtä lihaksikasta naista vaan juurikin pienen ja siron, koska se on mielestäni naisellista.

Tuosta samasta syystä järkyttävät mätisäkkinaiset hehkuttavat, kun ovat löytäneet jonkun laihan ja pitkän narukäsibetan rinnalleen.

Vierailija
12/43 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanoen, en ole koskaan kuullut yhdenkään miehen sanovan, että voi kun ihanaa kun olet siro. Ja olen siis ihan joka mittapuulla siro. Ainoat kehut ovat saattaneet tulla naispuolisilta nuorilta ihmisillä, vähän sellaisilta Erilaisilta Nuorilta.

Ehkä sirous yksin ei riitä, vaan siinä pitää olla vielä "jotain muuta".

Vierailija
13/43 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies. kirjoitti:

Tuosta samasta syystä järkyttävät mätisäkkinaiset hehkuttavat, kun ovat löytäneet jonkun laihan ja pitkän narukäsibetan rinnalleen.

Enemmistö naisista on tässä asiassa miesten kanssa samaa mieltä. Tämä tietysti närästää niin hinteliä miehiä kuin kehonpositiivisia naisiakin. Olisihan tietysti hienoa, että kumppani valittaisiin vain luonteen yhteensopivuuden perusteella, mutta moinen utopia on vielä kaukana. Eikä sillä, etteikö pieni vähemmistö molemmista sukupuolista tuntisi toisin.

Vierailija
14/43 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttömäisyys, hentous ja avuttomuus kun nainen ei mahda isolle miehelle kuitenkaan yhtään mitään ja saa vaikka rumpuilla kun mies tulee päälle ja työntyy sisään. Pieni kipu on ainoastaan kiihoittavaa.

Ällösti sanottu. Jokainen nainen voi potkaista täysillä munille, jos joku käy luvatta iholle.

Vierailija
15/43 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mollaatte isompia vartaloita? Lopettakaa

Vierailija
16/43 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mollaatte isompia vartaloita? Lopettakaa

Eihän tässä kukaan miesten suurepia vartaloita ole mollannut.

Vierailija
17/43 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen siro, mutta eipä ole kukaan juuri sirouttani kehunut. Olisiko tämä kuitenkin vain legendaa? Pari tyyppiä on tähänkin vastannut myöntävästi, mutta ei kovin ylistäviä vastauksia läjäpäin...

Vierailija
18/43 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan tuntea itseni isoksi siinä rinnalla.

Sirous on kiinni luuston rakenteesta, ei rasva- tai lihaskudoksesta. Olen viime aikoina ollut tekemisissä erään naisen kanssa, joka on ruumiinrakenteeltaan hyvin siro; kengän numero 35, kämmen ja sormet pienet ja ranteet hyvin ohuet. Painoa rouvalla on kuitenkin yli 150 kg, joten kovin moni mieskään ei varmasti koe itseään erityisen isoksi hänen rinnallaan.

Vierailija
19/43 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. kirjoitti:

Onhan se yleensä myös merkki nuoruudesta, lapsuudesta ja ehkä myös liittyy valtaankin, mies tuntee itsensä ylemmäksi ja voimakkaammaksi (jopa sohvaperunana) kun nainen on siro.

Vierailija
20/43 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen siro, mutta eipä ole kukaan juuri sirouttani kehunut. Olisiko tämä kuitenkin vain legendaa? Pari tyyppiä on tähänkin vastannut myöntävästi, mutta ei kovin ylistäviä vastauksia läjäpäin...

Niin, ja lähinnä että "tykkään kun nainen on minua pienempi", ja siihenkään ei siroa naista välttämättä tarvita...