Mies oli käynyt vieraassa pedissä laittamassa alulle vauvan
Meidän vauvan..! Olen aivan järkyttynyt. Naisen raskaus on alussa ja minä sain lapsettomuustuomion mitä olen käsitellyt terapiassa. Mistään tämmöisestä ei ole ollut puhetta ja mies oli mennyt p anemaan vieraan kanssa alulle lapsen! Toinen nainen on sanonut ettei aio kantaa lapsesta vastuuta syntymän jälkeen ja miehen sanojen mukaan nainen on päihteetön heittiö. Lapsettomuudesta olemme kärsineet monta vuotta ja nyt pitäisi käsitellä näin iso asia. Voiko tämän hyväksyä?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko se mies sitä mieltä, että tässä sulle lapsi, kun sellaisen halusit, vai miksi teidän vauva?
Mies on onnensa kukkuloilla kun hänestä tulee isä mutta on pyytänyt monta kertaa anteeksi ettei kysynyt minulta lupaa. Mies on painottanut että teki tämän MEIDÄN vuoksemme, koska en itse voi saada lasta. Kyseessä on MEIDÄN vauva ja toinen nainen ei halua äidiksi. Yritän sulatella tapahtunutta ja pohtia miten pystyn rakastamaan lasta.
Eletäänkö me suomessa? Alkaa kuullostamaan varsinaiselta lapsikaupalta.
Vierailija kirjoitti:
No nythän sä sait sen kaipaamas vauvan. Ota se lapsi elätettäväksi jos kerran oikea äitikään ei eio siitä huolehtia
Ei ole kyse pelkästään minusta, sillä me miehen kanssa haluamme perheen ja lapsen. Yhdessä lasta toivoimme ja yritimme monta vuotta kunnes kävi ilmi etten pysty saamaan lasta. Toinen nainen ei halua eikä ole halukas taloudellisesti (ei tienaa hyvin) kasvattamaan lasta mutta on sanonut miehelle ettei vaadi rahaa. Nainen ei halua olla tekemisissä lapseen vaan haluaa jatkaa elämäänsä velana.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko miehesi meinaa maksaa sille naiselle lapsesta? Ei takuulla ilmaiseksi lasta tee. Mistä miehesi löysi tämän naisen?
Ei ole rahasta tehty lapsi eli raha ei liiku mihinkään suuntaan. Toinen nainen haluaa antaa meille lapsen. Viestittelivät ensin netissä kunnes tapasivat. Ennen kuin mies meni p anemaan naista oli ottanut tästä selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nythän sä sait sen kaipaamas vauvan. Ota se lapsi elätettäväksi jos kerran oikea äitikään ei eio siitä huolehtia
Ei ole kyse pelkästään minusta, sillä me miehen kanssa haluamme perheen ja lapsen. Yhdessä lasta toivoimme ja yritimme monta vuotta kunnes kävi ilmi etten pysty saamaan lasta. Toinen nainen ei halua eikä ole halukas taloudellisesti (ei tienaa hyvin) kasvattamaan lasta mutta on sanonut miehelle ettei vaadi rahaa. Nainen ei halua olla tekemisissä lapseen vaan haluaa jatkaa elämäänsä velana.
Kuullostatte melkoisilta riistäjiltä! Halveksitte ja aliarvioitte tulevan lapsen synnyttäjää jo valmiiksi. Voin vain sanoa että tulette yllättymään, varsinkin sinun osasi tulee olemaan rankka.
Paljonko miehesi meinaa maksaa sille naiselle lapsesta? Ei takuulla ilmaiseksi lasta tee. Mistä miehesi löysi tämän naisen?