Mies oli käynyt vieraassa pedissä laittamassa alulle vauvan
Meidän vauvan..! Olen aivan järkyttynyt. Naisen raskaus on alussa ja minä sain lapsettomuustuomion mitä olen käsitellyt terapiassa. Mistään tämmöisestä ei ole ollut puhetta ja mies oli mennyt p anemaan vieraan kanssa alulle lapsen! Toinen nainen on sanonut ettei aio kantaa lapsesta vastuuta syntymän jälkeen ja miehen sanojen mukaan nainen on päihteetön heittiö. Lapsettomuudesta olemme kärsineet monta vuotta ja nyt pitäisi käsitellä näin iso asia. Voiko tämän hyväksyä?
Kommentit (65)
Mitä miehen olisi pitänyt tehdä? Unohtaa unelmat ja olla ilman lasta koska sinä et sellaista voi saada? Toki hän olisi voinut sen hoitaa tahdikkaammin, mutta joka tapauksessa miehellä oli oikeus lapseen halusit sinä sitä tai et. Parempi tapa olisi ollut puhua ensin kanssasi ja ottaa ero ellet suostu ja lähteä vasta sitten tälle linjalle... mutta loppujen lopuksi sillä on vähän merkitystä lopputulokseen.
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa elämä on pelkkää saippuasarjaa joka ikinen päivä.
Ihana ja positiivinen kaupunki, päihteettömiä heittiöitä ja aloitekykyisiä miehiä, kukaan ei kärsi lapsettomuudesta.
Olisi teille viisasta opetella hoitamaan aluksi nukkea valvotusti! Näin tehtiin ohjelmassa jossa kaksi kehitysvammaista haaveili yhteisestä lapsesta. Holhonta tarpeellista teidän kuviossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko se mies sitä mieltä, että tässä sulle lapsi, kun sellaisen halusit, vai miksi teidän vauva?
Mies on onnensa kukkuloilla kun hänestä tulee isä mutta on pyytänyt monta kertaa anteeksi ettei kysynyt minulta lupaa. Mies on painottanut että teki tämän MEIDÄN vuoksemme, koska en itse voi saada lasta. Kyseessä on MEIDÄN vauva ja toinen nainen ei halua äidiksi. Yritän sulatella tapahtunutta ja pohtia miten pystyn rakastamaan lasta.
Huvittavaa on, että mies saattaa ihan aidosti luulla itsekin että auttaa vaan :D
Tulee mieleen eräs neitsyt teinipari. Olivat päättäneet ekasta kerrasta ja ennen sitä mies päätti käydä oppia vanhemmalta naiselta että osais hommat sit paremmin.
Kuinka mies siis jäi kiinni? Vai tuliko vaan kotiin ilmoittaen että on hoitanut lapsi-asian, ole hyvä vaan?
Vierailija kirjoitti:
No, tuo nainen pystyi sentään antamaan miehelle sen mitä sinä et. Mieti rauhassa mitä teet. Mies ei välttämättä enää halua pysyä kanssasi nyt kun on selvää että lapsettomuuteenne on vain yksi syypää.
Josku potkaisu osuu ikävästi erittäin kipeään paikkaan.
Tapaisin sinut mielelläni.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehen olisi pitänyt tehdä? Unohtaa unelmat ja olla ilman lasta koska sinä et sellaista voi saada? Toki hän olisi voinut sen hoitaa tahdikkaammin, mutta joka tapauksessa miehellä oli oikeus lapseen halusit sinä sitä tai et. Parempi tapa olisi ollut puhua ensin kanssasi ja ottaa ero ellet suostu ja lähteä vasta sitten tälle linjalle... mutta loppujen lopuksi sillä on vähän merkitystä lopputulokseen.
Normaalit parit lienee hoitavat hedelmällisyysklinikan kautta virallisia teitä ilman muiden panemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalit parit lienee hoitavat hedelmällisyysklinikan kautta virallisia teitä ilman muiden panemista.
Toiset suosivat luomua. Ei siinä mitään vahinkoa tapahdu jos ei tunteita ole mukana.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuli puun takaa ja ihan miehen itsensä kertomana. Mies olisi voinut keskustella kanssani eikä tehdä näin suuria päätöksiä itsenäisesti. Lapsi on ollut yhteinen unelma jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko se mies sitä mieltä, että tässä sulle lapsi, kun sellaisen halusit, vai miksi teidän vauva?
Mies on onnensa kukkuloilla kun hänestä tulee isä mutta on pyytänyt monta kertaa anteeksi ettei kysynyt minulta lupaa. Mies on painottanut että teki tämän MEIDÄN vuoksemme, koska en itse voi saada lasta. Kyseessä on MEIDÄN vauva ja toinen nainen ei halua äidiksi. Yritän sulatella tapahtunutta ja pohtia miten pystyn rakastamaan lasta.
Huvittavaa on, että mies saattaa ihan aidosti luulla itsekin että auttaa vaan :D
Tulee mieleen eräs neitsyt teinipari. Olivat päättäneet ekasta kerrasta ja ennen sitä mies päätti käydä oppia vanhemmalta naiselta että osais hommat sit paremmin.Kuinka mies siis jäi kiinni? Vai tuliko vaan kotiin ilmoittaen että on hoitanut lapsi-asian, ole hyvä vaan?
Mies sanoi haluavansa keskustella ja ihan itse kertoi mitä on tehnyt ja samalla näytti kuvat toisesta naisesta. Olisi ollut pahentaa saada tietää asiasta toista kautta. Tällä hetkellä asiasta tiedämme vain me kolme.
Ap ja sen mies vaikuttaa kumpikin hieman yksinkertaisille ja typerille. En antaisi edes huonekasvia heille hoitoon.
Tarina olisi uskottavampi, jos mies maksaisi toiselle naiselle lapsen synnyttämisestä. Nyt naisella ei ole mitään motiivia teolleen. Lapsen kantaminen ja synnyttäminen on hirveä vaiva ja voi olla jopa hengelle vaarallista. Miksi nainen tekisi niin ison teon tuntemattomalle (!) miehelle? Aloittajan mukaan mies ja nainen ovat tavanneet vain kahdesti.
Miksi edes mietit jäätkö tuohon vai et? Entä kun mies haluaa lapselle sisaruksen, ryntää taas panemaan jotain vierasta akkaa? Ja voihan se haluta 3 tai 4 lapsen? Eikö olisi parempi erota ja mies saisi hommata naisen joka saa lapsia? Itse en ainakaan ikinä pystyisi enää luottamaan mieheen enkä osaisi rakastaa toisen naisen lasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes mietit jäätkö tuohon vai et? Entä kun mies haluaa lapselle sisaruksen, ryntää taas panemaan jotain vierasta akkaa? Ja voihan se haluta 3 tai 4 lapsen? Eikö olisi parempi erota ja mies saisi hommata naisen joka saa lapsia? Itse en ainakaan ikinä pystyisi enää luottamaan mieheen enkä osaisi rakastaa toisen naisen lasta.
Lapsi on yhteinen pitkäaikainen haaveemme. Olemme naimisissa ja rakastan miestäni ja hän minua. Mies on sanonut jo ennen tekoa että haluaa yhden lapsen ja kun tämä paljastui kysyin uudestaan niin miehen mieli ei ole muuttunut. Yksi lapsi riittää ja vaikka teko on pettämistä ja valehtelemista niin mies aidoti haluaa meidän parasta perheenä ja toivoo saavansa minusta lapselle äidin. Yritän sulatella asiaa ja tehdä päätökseni myöhemmin. Kyllä surettaa etten pystynyt itse raskautumaan mutta syntymätön lapsi on syytön.
Aloittaja, uskotko että se nainen hyvää hyvyyttään tekee teille lapsen? Onko se sinusta uskottava selitys? Harva meistä kykenee samaistumaan siihen.
Mies halusi jälkeläisen. Piste.
Sinä voit kuulua siihen kuvioon jos haluat. Your call.
Yhteinen unelmanne siis särkyi jo alkuun tavalla jota et odottanut. Kuinka muutenkaan uskot että elämä olisi yhteisiä unelmia? Vastuuta se on, takaiskuja, ponnistelua, myös hyviä onnistumisen ja rakkauden hetkiä, leuka rinnassa nöyränä eteenpäinmenoa. Lapsesi äiti on aina hänen biologinen äitinsä ja kuuluu nyt osana,pienenäkin, teidän elämään. Oletko varma että hän luopuisi lapsestaan? Raskausaika on pitkä ja tunteet muuttuu matkan varrella. Ehkä miehesi on onnistunut puhumaan hänellekkin puuta heinää. Olette valinneet nyt vaikeimman tien jossa teidät tullaan syynäämään tarkkaan! Uskompa että jos nainen on noin lepsu ja luopuu vuoksenne lapsesta, on silti pitkä ja byrokraattinen rumba edessäpäin. Kenties nainen etsii miehestäsi loppupeleissä vain elättäjää.
Vierailija kirjoitti:
Ap ja sen mies vaikuttaa kumpikin hieman yksinkertaisille ja typerille. En antaisi edes huonekasvia heille hoitoon.
Minä kerron terveiset miehelle ja lapselle kunhan on isompi. Tuliko parempi iloisempi mieli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehestäsi tulee siis erinomainen, vastuullinen, rakastava isä, Onnea! Hän tulee elämään pelkkää unelmaa seuraavat 18 vuotta! Voit ottaa kirsikat kakusta ja antaa hänen häärätä. Voit olla se kiva ihminen lapsen elämässä ja antaa isän vauhkota sääntöineen. Ehkäpä elämääsi tulee myös pientä säätöä josta kerrot yhteisen onnenne vuoksi, täytyyhän sinunkin saada huomiota ja hemmottelua, hellyydestä puhumatrakaan.
No nythän sä sait sen kaipaamas vauvan. Ota se lapsi elätettäväksi jos kerran oikea äitikään ei eio siitä huolehtia
Jestas mitä soopaa, ja te vielä uskotte.