Mies oli käynyt vieraassa pedissä laittamassa alulle vauvan
Meidän vauvan..! Olen aivan järkyttynyt. Naisen raskaus on alussa ja minä sain lapsettomuustuomion mitä olen käsitellyt terapiassa. Mistään tämmöisestä ei ole ollut puhetta ja mies oli mennyt p anemaan vieraan kanssa alulle lapsen! Toinen nainen on sanonut ettei aio kantaa lapsesta vastuuta syntymän jälkeen ja miehen sanojen mukaan nainen on päihteetön heittiö. Lapsettomuudesta olemme kärsineet monta vuotta ja nyt pitäisi käsitellä näin iso asia. Voiko tämän hyväksyä?
Kommentit (65)
Jos tämä on totta, niin haarukat ja veitset jakoon!
Vierailija kirjoitti:
Siis onko se mies sitä mieltä, että tässä sulle lapsi, kun sellaisen halusit, vai miksi teidän vauva?
Mies on onnensa kukkuloilla kun hänestä tulee isä mutta on pyytänyt monta kertaa anteeksi ettei kysynyt minulta lupaa. Mies on painottanut että teki tämän MEIDÄN vuoksemme, koska en itse voi saada lasta. Kyseessä on MEIDÄN vauva ja toinen nainen ei halua äidiksi. Yritän sulatella tapahtunutta ja pohtia miten pystyn rakastamaan lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko se mies sitä mieltä, että tässä sulle lapsi, kun sellaisen halusit, vai miksi teidän vauva?
Mies on onnensa kukkuloilla kun hänestä tulee isä mutta on pyytänyt monta kertaa anteeksi ettei kysynyt minulta lupaa. Mies on painottanut että teki tämän MEIDÄN vuoksemme, koska en itse voi saada lasta. Kyseessä on MEIDÄN vauva ja toinen nainen ei halua äidiksi. Yritän sulatella tapahtunutta ja pohtia miten pystyn rakastamaan lasta.
Jätä se.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon sitä on oikein pantu kunnes on jääty kiinni tällä tavalla? Pitäisikö miehen muuttaa sen päihteettömän heittiönsä luo?
Kerrasta on raskautunut mihin en itse kyennyt. Mies ei ole muuttamassa mihinkään eikä toinen nainen ole kiinnostunut miehestäni ja on sanonut suoraan ettei ota miestä eikä lasta luokseen. Toinen nainen EI halua äidiksi ja on sanonuit että minä ja mies huolehdimme lapsesta, hän vain kantaa lapsen ja synnyttää ei muuta.
Koittakaa nyt aikuiset ihmiset kuitenkin muistaa että se lapsi on syytön tähän kaikkeen. Voi olla myös sun elämäsi suurin onni.
Raskauden alussa on helppo sanoa, ettei halua lasta, mutta synnytyksen ja hormonien myötä mieli hyvin suurella todennäköisyydellä vaihtuu.
Eli nainen haluaakin pitää lapsen ja pari ekaa vuotta miehesi ehkä saa naisen luona käydä leikkimässä kotia, ellei sit mies kuitenkin päätä vaihtaa osoitetta. Sitten taaperon saatatte saada päiväseltään kylään ja leikki-ikäisen ehkä yöksi.
Joten suhteenne jatkoa miettiessä ota tämä huomioon ja älä anna itsesi kiintyä ajatukseen ”omasta” vauvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon sitä on oikein pantu kunnes on jääty kiinni tällä tavalla? Pitäisikö miehen muuttaa sen päihteettömän heittiönsä luo?
Kerrasta on raskautunut mihin en itse kyennyt. Mies ei ole muuttamassa mihinkään eikä toinen nainen ole kiinnostunut miehestäni ja on sanonut suoraan ettei ota miestä eikä lasta luokseen. Toinen nainen EI halua äidiksi ja on sanonuit että minä ja mies huolehdimme lapsesta, hän vain kantaa lapsen ja synnyttää ei muuta.
Miksi hän halusi auttaa miestäsi lasten saannissa? Tuosta diilistä ei saa edes rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, ei tuollaista päätöstä voi tehdä yksinvaltaisesti. Ei parisuhteessa osteta sohvaakaan kotiin toiselta kysymättä, saati panna jotain vierasta paksuksi. Mitä vielä mietit, eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt viitsi jauhaa roskaa. Jos tämä nainen ei halua äidiksi niin ei hän silloin myöskään jatka raskautta ja synnytä lasta!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSI?? Et ole antanut naisen toiminnalle mitään järkevää motiivia.
On kyllä surkea provo ja eläytymiskyky ap:lla. Yhtään kukaan nainen jonka mies olisi pannut vieraan paksuksi, ei miettisi mitään 'miten voin kasvaa tämän lapsen äidiksi', vaan ennemminkin mättää miehen kamoja jätesäkkeihin...
t. petetty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin juuri. Kyllä näillä kahdella on tunnesuhde, jokin omituinen epäterve kuvio, mutta suhde kuitenkin. Luuletko muuten, että se paneskelu tuohon jää? Ja montakos lasta sieltä on tulossa? 2, 3, 5 vai 10? Mies tietty päättää senkin? Aina vaan sanoo, että kulta, kävinpä taas panemassa meille yhden lapsen, eiks oo hienoa, mut sori kun unohdin kysyä? "Heittiöt" vaan vaihtuu vuosien varrella...
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt aikuiset ihmiset kuitenkin muistaa että se lapsi on syytön tähän kaikkeen. Voi olla myös sun elämäsi suurin onni.
En syytä lasta, syntyvä vauva on syytön tähän kaikkeen. Olen vain järkyttynyt miehen teosta enkä tiedä miten sulatan tämän. Mies aikoo kantaa vastuun teostaan ja toivoo että haluan vielä äidiksi vaikka tapa ei olekaan sitä mitä alussa yhdessä halusimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin jo että toinen nainen ei aio olla äiti, mies kantaa vastuun isänä kunhan vauva on syntynyt. Mitä minuun tulee niin haluan edelleen lapsen mutta en ikinä kuvitellut että se voisi tapahtua näin. Miehellä ei ole tunnesidettä toiseen naiseen vaan haluaa olla kanssani ja olla perheenä nyt kun siihen tulee mahdollisuus. Mies on omien sanojensa mukaan kertonut avoimesti että haluaa lapsen, ei suhdetta ja toinen nainen on suostunut tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syytä lasta, syntyvä vauva on syytön tähän kaikkeen. Olen vain järkyttynyt miehen teosta enkä tiedä miten sulatan tämän. Mies aikoo kantaa vastuun teostaan ja toivoo että haluan vielä äidiksi vaikka tapa ei olekaan sitä mitä alussa yhdessä halusimme.
Ja aikookos mies sitten vaan jäädä yhäriksi, jos et suostu?
Ja edelleen puuttuu sen toisen naisen motiivi lapsen teille "antoon".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt viitsi jauhaa roskaa. Jos tämä nainen ei halua äidiksi niin ei hän silloin myöskään jatka raskautta ja synnytä lasta!!!
Syntymätön lapsi ei ole roska. Toinen nainen ei halua perhe-elämää eikä äidiksi, mutta miehen kerrottua meidän kärsineen pitkään lapsettomuudesta ovat yhdessä päättäneet laittaa lapsen alulle. En ole vielä tavannut raskaana olevaa toista naista, mutta suhdetta heillä ei ole eikä tule olemaan. Sulattelen asiaa ensin ja tavattuani naisen teen päätöksen. En halua tehdä hätiköityä ratkaisua tunnemyräkässä.
Miksi tuo on ongelma? Halusitte lapsen ja mies uhrautui eikä sinun tarvitse edes maata lahnana saati sitten kantaa lasta 9kk. Pääset todella helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aikookos mies sitten vaan jäädä yhäriksi, jos et suostu?
Ja edelleen puuttuu sen toisen naisen motiivi lapsen teille "antoon".
Lue aiempi kommentti jossa kerron syyn. Kyllä, mies aikoo kantaa vastuun täysin jos päätän erota. En ole tehnyt päätöstä vielä. Toinen nainen ei aio toimia äitinä ja lapsi tarvitsee molemmat vanhemmat vaikka mieheni varmasti tekeekin parhaansa. Nainen on sanonut ettei halua suhdetta ja kerta sängyssä riitti, haluaa antaa meille lapsen koska minä en voi raskautua.
Porvoossa elämä on pelkkää saippuasarjaa joka ikinen päivä.
Ei pidä paikkaansa! Mies on tavannut naisen kaksi kertaa tämän vuoden aikana ja toisella kertaa vasta ovat menneet sänkyyn. Toinen nainen on tiennyt että mieheni haluaa lapsen koska mieheni on kertonut mitä haluaa ja tämä on ollut toiselle naiselle ok.