Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen asunut hekalla

Vierailija
14.06.2020 |

vuosia. Asunnon saadessani oli elämäntilanne aivan toinen kuin nyt. Tuolloin oli perhettä, nyt lapset aikuisia ja miehen kanssa erottu.

Asun yksin isossa 3h ja keittiö asunnossa. Olen pidempään hakenut siirtoa pienempään asuntoon, mutta ei ole asuntotarjousta tullut.
Uusia asuntoja tänäkin vuonna monta on valmistunut, mutta ei ole minulle niistä pienempää asuntoa järjestynyt.

Varmasti moni perheellinen toivoisi Helsingistä asuntoa?
Tuntuu hassulle asua yksin näin tilavasti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hekalla ole joku asuntojen vaihtorinki jossain, ehkä facebookissa? :)

Vierailija
2/6 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä maailmassa asuntoja pidä jakaa sen perusteella kuka tarvitsee, tai ei tarvitse tilaa. Ei tämä ole mikään reilukerho, missä tasataan nallekarkkeja. Se on monen sattuman summa kuka asuu ja mitenkin. Asu tyytyväisenä vain, et sinä maailmaa paranna tuollaisella eettisellä filosofoinnilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat ilmeisesti itse vuokrasi, jos saisit asumistukea varmaan tulisi vaihto pienenpään kelalta.

Vierailija
4/6 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hekalla on sellainen asunnonvaihtopörssi. Äitini vaihtoi sellaisen kautta juurikin pienempään. Siellä moni varmasti vaihtaisi isompaan ja helposti saisit paremmalta alueelta asunnon, ellet jo nyt toki asu mieleiselläsi paikalla.

Vierailija
5/6 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä maailmassa asuntoja pidä jakaa sen perusteella kuka tarvitsee, tai ei tarvitse tilaa. Ei tämä ole mikään reilukerho, missä tasataan nallekarkkeja. Se on monen sattuman summa kuka asuu ja mitenkin. Asu tyytyväisenä vain, et sinä maailmaa paranna tuollaisella eettisellä filosofoinnilla.

Filosofioinnilla? Kyllä eettisellä toiminnalla maailmaa parannetaan.

Vierailija
6/6 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Helsingin kaupungin asunnot muutetaan markkinavuokrallisiksi, jotta saadaan kaupungin kassaan rahaa. Valmistaudu vuokrankorotukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi