Onko suomi24 hiipunut deittisovelluksena?
2 vuotta sitten siellä oli kova meno ja viestejä tuli ovista ja ikkunoista. Nyt kun menin sinne uudestaan, tosi vähän porukkaa ja viestejä ei tule edes joka päivä.
Onko Tinder ainoa mitä nykyään käytetään?
Kommentit (53)
Kuusi vuotta sitten se oli Tinder, Suomi24 ja ehkä OkCupid, kaikki muu oli waste of time and money.
Ikävää, jos S24 on niin hiljentynyt. Kyllä tarvitsisi olla tarjolla muutakin kuin Tinder. S24:ssä ihmiset ensinnäkin tietoisesti olivat nettideittaamassa (Tinderissä on toki paljon käyttäjiä, mutta osa vaan pelaa sydämiä). S24:ssä pääsi myös paremmin kiinni persoonasta, jos profiiliin oli panostettu.
Itse ollut nyt 6v suhteessa, joka alkoi S24.
Mä ajattelin, että vien vain joltain muulta miehen. En valkkaa luetteloista.
Vierailija kirjoitti:
Kuusi vuotta sitten se oli Tinder, Suomi24 ja ehkä OkCupid, kaikki muu oli waste of time and money.
Ikävää, jos S24 on niin hiljentynyt. Kyllä tarvitsisi olla tarjolla muutakin kuin Tinder. S24:ssä ihmiset ensinnäkin tietoisesti olivat nettideittaamassa (Tinderissä on toki paljon käyttäjiä, mutta osa vaan pelaa sydämiä). S24:ssä pääsi myös paremmin kiinni persoonasta, jos profiiliin oli panostettu.
Niiden kannattaisi palauttaa se sellaiseksi kuin reilu 10 vuotta sitten. Pilallahan se nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin, että vien vain joltain muulta miehen. En valkkaa luetteloista.
Tää on toimiva strategia, saa valmiiksi koulutetun sisäsiistin yksilön.
Palautin hetkeksi piilotetun s24 profiilini. Ei enää varattuja miehiä, puumanmetsästäjiä tai normaalia parisuhdetta etsiviä. Vain ne samat maaseudun amisreppanat jotka olleet siellä vuosia. Siis missä kaikki on? Koronako vei?
Vierailija kirjoitti:
Mihinköhän sitä sit menis?
Tinder ei toiminut minulle. Suomi24 vaikuttaa hiljaiselta.
t: nelikymppinen nainen
OkCupid
Pakko sanoa että kolme vuotta sitten testasin kaikkia deitti palveluita lukuunottamatta OkCupid. Suomi24 osoittautui ylivoimaiseksi ykköseksi silloin.
Mutta en pysty edes ylistämään kuinka hyvä palvelu OkCupid on verrattuna kaikkiin muihin. Viime vuonna liityin OkCupid enkä kaipaa mitään muuta palvelua. Ainut josta voisin kritisoida on käyttäjämäärä suomalaisten osalta. Mutta enemmän siellä taitaa olla omassa ikäpolvessa kuin esim nykypäivänä suomi24 puolella.
Mielenkiinnosta kirjauduin tohon okCupidiin. Pöljiä kysymyksiä alkuun ja kuva pakollinen. Omalta paikkakunnalta näkyi löytyvän yksi ehdotus. Poistin profiilini samantien.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta kirjauduin tohon okCupidiin. Pöljiä kysymyksiä alkuun ja kuva pakollinen. Omalta paikkakunnalta näkyi löytyvän yksi ehdotus. Poistin profiilini samantien.
Missäköhän päin asut?😂
Noh, tuolla porukka saattaa laittaa vaidella sijaintia. En muista miten haku näyttää alussa, onko pelkästään aktiiviset nyt vai onko joku aika määritys koska viimeksi kirjautunut. Itsellä on 1vko määritetty, en halua katsella passiivisia henkilöitä.
Minusta Suomi24 on ihan okei. Se on leppoisampi ympäristö kuin Tinder. Paljon sekin on vuosien mittaan hiljentynyt, mutta fiksujakin tyyppejä löytyy joukosta, kun seuloo seasta ne Pertit, jotka haluavat reissata etelän lomalle tyttäriensä ikäisten naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Todella vähän profiileja alueella jossa vaikutan. 50 kilsan säteellä asuu reilut 250 000 ihmistä..
Höh, Suomi24 on ihan OK. Hyviäkin tyyppejä on ja kehnot ehdotukset poistoon heti - ei ole ongelma. Minulla vian positiivisia kokemuksia ja sieltä löytyi nyk. miesystävä 3 v. sitten. :)
Vierailija kirjoitti:
Timmissä kunnossa olevalle rotunaiselle seuraa löytyy ihan mistä vaan. Eli katsokaa peiliin.
Sinunko henkilökohtaiseksi avustajaksi vai omaishoitjaksi tässä kohtaa pitäisi ässä ruveta. Sano vai nirsoksi mutta "oman tyylisen/ oloisen kumppaniehdokkaan minä haluaisin kohdata ja löytää. En oikein usko, että kaksi hyvin erilaista muodostaisi optimaalisen parin
Eli kun olen ns. immissä kunnossa, niin mielesäni voi odottaa sanan suuntaista myös mahd. kumppaniltani.
Vierailija kirjoitti:
Höh, Suomi24 on ihan OK. Hyviäkin tyyppejä on ja kehnot ehdotukset poistoon heti - ei ole ongelma. Minulla vian positiivisia kokemuksia ja sieltä löytyi nyk. miesystävä 3 v. sitten. :)
Niin, 3 vuotta sitten. Nyt on vaan niitä kehnoja tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden kannattaisi palauttaa se sellaiseksi kuin reilu 10 vuotta sitten. Pilallahan se nyt on.
Eli kaipaat profiileja jotka on unohtunut palveluun ja ulkomaalaisia jotka ovat huijaamassa hyväuskoisia suomalaisia sinkkuja.
Palvelussa ei sinäänsä vikaa muuta kuin että ovat hävinneet pinnalliselle tinderille kilpailun sinkuista samoin kuin kaikki muutkin palvelut.
Älkää nenkö Tinderiin . Siellä miehet on pllua hakemassa silmät kiiluen. Ei kannata. Miehet luulevat että jos nainen on Tinderissä, on se siellä sitä varten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinköhän sitä sit menis?
Tinder ei toiminut minulle. Suomi24 vaikuttaa hiljaiselta.
t: nelikymppinen nainen
Miksi ei toiminut? Eikö kukaan halua enää panna sinua?
Ilmeisesti ei? :D
Suurin osa yhteydenotoista tulee varatuilta. Pari muuta keskustelua olen käynyt, mutta ne hyytyvät eikä edes treffeille asti edetä.
OkCupid vaikuttaa kivalta, ainakin ekaksi tuli selailtavaksi profiileja, joihin on osattu kirjoittaakin jotain. Ne pahimmat amispölöt eivät löydä tuonne (koska eivät osaa riittävästi englantia?). Niin ainakin tarjonta on parempaa, kun ei tarvi lukea tekstejä, joissa ei ole välimerkkejä ollenkaan tai sellaisia "mukava mies tarjolla, jos kiinnostuit, kysymällä selviää".
Okucpid on täysin kuollut ja tätä nykyä vain huono Tinder kopio.
TINDER on käytännössä deitti monopoli, deal with it.
Laita välillä piste ja aloita sitten uusi virke.