Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko suomi24 hiipunut deittisovelluksena?

Vierailija
13.06.2020 |

2 vuotta sitten siellä oli kova meno ja viestejä tuli ovista ja ikkunoista. Nyt kun menin sinne uudestaan, tosi vähän porukkaa ja viestejä ei tule edes joka päivä.
Onko Tinder ainoa mitä nykyään käytetään?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Siellä pyörii samat ihmiset jopa 10 vuotta.

Huvikseen siellä pitävät profiilejaan ja yrittävät epätoivoisesti silloin tällöin aina jonkin uuden deittailijan saamaan lähettämään viestejä.

Erikoisuutena se,  että heti ekaksi pyydetään valokuvia, jos ei lähetä, niin heti viestit loppuu.

Nämä sairaat tyypit keräilevät oikeaa galleriaa erilaista ja eri-ikäisistä naisista koneilleen.

Suomi 24 on muutenkin kakkosluokan keskustelupalsta ja deittipalstana kolmas luokka ja huonompikin.

Mitä sivustoja deittipalstojen ykkös- ja kakkosluokkaan kuuluu? Olen ollut siinä käsityksessä, että nettideittailu on vaan yleisesti aika kökköä.

"Heh" en ole se, jolta kysyt mutta itselleni viimeistään siinä vaiheessa kun muiden muassa Esko Eerikäien toimi Suomen pisimmät treffit (tai jotain sinne päin) ohjelmassa kumppania hakevana, jota "eliititreffit" deitipalvelin  näkyvästi sponsoroi luoden mm mielikuvaa, että se oli valnnnut ne onnekaat, jotka ohjelmassa esiintivät kumppania hakevina, niin opin, että treffipalvelimien kertoessa, että heidän palvelimellaan löytyy vain sinkkujen "eliitti" tai "valioyksilöt" ja tai lähes kaikkien "unelmien kumppanin" piirteitä omaavat niin louplta, kyse on vain siirappisesta mainospuheesta, joka tuskin tarkoittaa yhtään mitään   

Laita välillä piste ja aloita sitten uusi virke.

Vierailija
22/53 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi vuotta sitten se oli Tinder, Suomi24 ja ehkä OkCupid, kaikki muu oli waste of time and money.

Ikävää, jos S24 on niin hiljentynyt. Kyllä tarvitsisi olla tarjolla muutakin kuin Tinder. S24:ssä ihmiset ensinnäkin tietoisesti olivat nettideittaamassa (Tinderissä on toki paljon käyttäjiä, mutta osa vaan pelaa sydämiä). S24:ssä pääsi myös paremmin kiinni persoonasta, jos profiiliin oli panostettu.

Itse ollut nyt 6v suhteessa, joka alkoi S24.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin, että vien vain joltain muulta miehen. En valkkaa luetteloista.

Vierailija
24/53 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuusi vuotta sitten se oli Tinder, Suomi24 ja ehkä OkCupid, kaikki muu oli waste of time and money.

Ikävää, jos S24 on niin hiljentynyt. Kyllä tarvitsisi olla tarjolla muutakin kuin Tinder. S24:ssä ihmiset ensinnäkin tietoisesti olivat nettideittaamassa (Tinderissä on toki paljon käyttäjiä, mutta osa vaan pelaa sydämiä). S24:ssä pääsi myös paremmin kiinni persoonasta, jos profiiliin oli panostettu.

Niiden kannattaisi palauttaa se sellaiseksi kuin reilu 10 vuotta sitten. Pilallahan se nyt on.

Vierailija
25/53 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin, että vien vain joltain muulta miehen. En valkkaa luetteloista.

Tää on toimiva strategia, saa valmiiksi koulutetun sisäsiistin yksilön.

Vierailija
26/53 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautin hetkeksi piilotetun s24 profiilini. Ei enää varattuja miehiä, puumanmetsästäjiä tai normaalia parisuhdetta etsiviä. Vain ne samat maaseudun amisreppanat jotka olleet siellä vuosia. Siis missä kaikki on? Koronako vei?

Vierailija
27/53 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihinköhän sitä sit menis?

Tinder ei toiminut minulle. Suomi24 vaikuttaa hiljaiselta.

t: nelikymppinen nainen

OkCupid

Vierailija
28/53 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että kolme vuotta sitten testasin kaikkia deitti palveluita lukuunottamatta OkCupid. Suomi24 osoittautui ylivoimaiseksi ykköseksi silloin.

Mutta en pysty edes ylistämään kuinka hyvä palvelu OkCupid on verrattuna kaikkiin muihin. Viime vuonna liityin OkCupid enkä kaipaa mitään muuta palvelua. Ainut josta voisin kritisoida on käyttäjämäärä suomalaisten osalta. Mutta enemmän siellä taitaa olla omassa ikäpolvessa kuin esim nykypäivänä suomi24 puolella.

Vierailija
29/53 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta kirjauduin tohon okCupidiin. Pöljiä kysymyksiä alkuun ja kuva pakollinen. Omalta paikkakunnalta näkyi löytyvän yksi ehdotus. Poistin profiilini samantien.

Vierailija
30/53 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta kirjauduin tohon okCupidiin. Pöljiä kysymyksiä alkuun ja kuva pakollinen. Omalta paikkakunnalta näkyi löytyvän yksi ehdotus. Poistin profiilini samantien.

Missäköhän päin asut?😂

Noh, tuolla porukka saattaa laittaa vaidella sijaintia. En muista miten haku näyttää alussa, onko pelkästään aktiiviset nyt vai onko joku aika määritys koska viimeksi kirjautunut. Itsellä on 1vko määritetty, en halua katsella passiivisia henkilöitä.

Vierailija
31/53 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Suomi24 on ihan okei. Se on leppoisampi ympäristö kuin Tinder. Paljon sekin on vuosien mittaan hiljentynyt, mutta fiksujakin tyyppejä löytyy joukosta, kun seuloo seasta ne Pertit, jotka haluavat reissata etelän lomalle tyttäriensä ikäisten naisten kanssa. 

Vierailija
32/53 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Todella vähän profiileja alueella jossa vaikutan. 50 kilsan säteellä asuu reilut 250 000 ihmistä..

Vierailija
33/53 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, Suomi24 on ihan OK. Hyviäkin tyyppejä on ja kehnot ehdotukset poistoon heti - ei ole ongelma. Minulla vian positiivisia kokemuksia ja sieltä löytyi nyk. miesystävä 3 v. sitten. :)

Vierailija
34/53 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timmissä kunnossa olevalle rotunaiselle seuraa löytyy ihan mistä vaan. Eli katsokaa peiliin.

Sinunko henkilökohtaiseksi avustajaksi vai omaishoitjaksi tässä kohtaa pitäisi ässä ruveta. Sano vai nirsoksi mutta "oman tyylisen/ oloisen kumppaniehdokkaan minä haluaisin kohdata ja löytää. En oikein usko, että kaksi hyvin erilaista muodostaisi optimaalisen parin 

Eli kun olen ns. immissä kunnossa, niin mielesäni voi odottaa sanan suuntaista myös mahd. kumppaniltani.

Vierailija
35/53 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, Suomi24 on ihan OK. Hyviäkin tyyppejä on ja kehnot ehdotukset poistoon heti - ei ole ongelma. Minulla vian positiivisia kokemuksia ja sieltä löytyi nyk. miesystävä 3 v. sitten. :)

Niin, 3 vuotta sitten. Nyt on vaan niitä kehnoja tarjolla.

Vierailija
36/53 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiden kannattaisi palauttaa se sellaiseksi kuin reilu 10 vuotta sitten. Pilallahan se nyt on.

Eli kaipaat profiileja jotka on unohtunut palveluun ja ulkomaalaisia jotka ovat huijaamassa hyväuskoisia suomalaisia sinkkuja.

Palvelussa ei sinäänsä vikaa muuta kuin että ovat hävinneet pinnalliselle tinderille kilpailun sinkuista samoin kuin kaikki muutkin palvelut.

Vierailija
37/53 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nenkö Tinderiin . Siellä miehet on pllua hakemassa silmät kiiluen. Ei kannata. Miehet luulevat että jos nainen on Tinderissä, on se siellä sitä varten

Vierailija
38/53 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihinköhän sitä sit menis?

Tinder ei toiminut minulle. Suomi24 vaikuttaa hiljaiselta.

t: nelikymppinen nainen

Miksi ei toiminut? Eikö kukaan halua enää panna sinua?

Ilmeisesti ei? :D

Suurin osa yhteydenotoista tulee varatuilta.  Pari muuta keskustelua olen käynyt, mutta ne hyytyvät eikä edes treffeille asti edetä.

Vierailija
39/53 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OkCupid vaikuttaa kivalta, ainakin ekaksi tuli selailtavaksi profiileja, joihin on osattu kirjoittaakin jotain. Ne pahimmat amispölöt eivät löydä tuonne (koska eivät osaa riittävästi englantia?). Niin ainakin tarjonta on parempaa, kun ei tarvi lukea tekstejä, joissa ei ole välimerkkejä ollenkaan tai sellaisia "mukava mies tarjolla, jos kiinnostuit, kysymällä selviää".

Vierailija
40/53 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okucpid on täysin kuollut ja tätä nykyä vain huono Tinder kopio.

TINDER on käytännössä deitti monopoli, deal with it.