Jos ei ole enää mitään puhuttavaa puolisolle?
Voiko suhde siitä enää toipua? Useampi vuosi naimisissa oltu jo, lapsiakin on. Tuntuu, että meillä ei ole enää mitään puhuttavaa toisillemme. Tai huomasin tuossa, että olen vuosia puhunut asioista, jotka minua kiinnostaa (ei mitään ns. naisten asioita, vaan sellaisia, jotka voisi kiinnostaa ketä vain), tai joita on ollut uutisissa, tai jotka on muuten ajankohtaisia, mutta mies ei kuuntele eikä vastaa. Eikä hän oikein puhu minulle mitään. Hänellä on eräs harrastus, josta en ymmärrä mitään, ja siitä hän juttelee harrastuskaveriensa kanssa, mutta en ole pariin vuoteen kuullut hänen puhuvan kenenkään kanssa mistään muusta.
Kommentit (4)
puhumattomuus on sinänsä ongelma, merkki jostain.
Teillä taitaa olla eri mielenkiinnonkohteet? En tiedä voiko tuota parantaa, jos pidätte aivan eri asioista. Mut ja mun miehen on pitänyt yhdessä nimenomaan samat mielenkiinnonkohteet ja harrastukset.
Vierailija kirjoitti:
Teillä taitaa olla eri mielenkiinnonkohteet? En tiedä voiko tuota parantaa, jos pidätte aivan eri asioista. Mut ja mun miehen on pitänyt yhdessä nimenomaan samat mielenkiinnonkohteet ja harrastukset.
Suhteen ekat viisi vuotta oli useita samoja mielenkiinnonkohteta ja harrastuksia. Kai ne on kadonnut tai jompi kumpi muuttunut. Ap
Haluaisiko joku kommentoida?