Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko suomi24 hiipunut deittisovelluksena?

Vierailija
13.06.2020 |

2 vuotta sitten siellä oli kova meno ja viestejä tuli ovista ja ikkunoista. Nyt kun menin sinne uudestaan, tosi vähän porukkaa ja viestejä ei tule edes joka päivä.
Onko Tinder ainoa mitä nykyään käytetään?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin pölöä okCupidissa, että suurin osa on kirjoittanut kuvauksensa englanniksi. Hakeeko he kansainvälistä seuraa?

Vierailija
42/53 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin pölöä okCupidissa, että suurin osa on kirjoittanut kuvauksensa englanniksi. Hakeeko he kansainvälistä seuraa?

Höpötin englanniksi siksi että ulkomailla asuvat eivät ottaisi turhaan yhteyttä. Ja siksi että olen avarakatseinen, enkä halunnut rajata pois Suomessa asuvia ulkomaalaisia. Myös jos deitti ei kykene lukemaan englantia ei olisi missään nimessä minua varten.

Vierailija
44/53 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, kirjauduin Tinderiin ja huonoja puolia paljon. Monella ei ole mitään kuvausta. Suomi24:ssä on peruskentät pituus, paino, koukutus, onko lapsia, haluaako lapsia, tupakointi, alkoholin käyttö, ihannekumppanista samat tiedot. Noista pystyi hyvin karsimaan. Tinderissä pitäis kiinnostua pelkästä naamasta. Miehet ottaa tosi huonoja kuvia itsestään, joten helposti kivatkin tyypit tulee ohitettua.

Vierailija
45/53 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on: Ainakin Pohjois-Pohjanmaalla allekirjoittanut on saanut ihan rauhassa odotella naisten yhteydenottoja: Niitä ei käytännössä tule, muutama flirtti. Kuvat ja muutenkin huolellisesti täytetty profiili ollu heinäkuusta asti.

Lienee aika piilottaa profiili ja palata vuodenvaihteessa toteamaan, että samat naamat siellä edelleen roikkuvat....

Vierailija
46/53 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on samat kuvat kuin kymmenen vuotta sitten, mutta ikä on vähentynyt useilla vuosilla. Tämä ilmiö etenkin miehillä, naisia en ole heterona etsinytkään. Käyn välillä kurkkaamassa, utelias kun olen. Taka-ajatuksena kuitenkin on ollut löytää se elämänkumppani. Näyttää siltä että joutuu heittämään hanskat naulaan ja hankkimaan kissan siliteltäväksi.

Vierailija
47/53 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista.

Olen 40v yh-nainen ja laitoin profiilin S24 muutama kuukausi takaperin. En laittanut yhtään kuvaa, mutta profiilin tein huolella ja ajan kanssa. Sain muutamassa päivässä yli 100 yhteydenottoa ja joukossa myös erittäin potentiaalisia tyyppejä, joista yhden kanssa alkoikin sitten suhde.

Taitaa olla niin, että miehiä siellä on vaan suhteessa niin paljon enemmän, naisena nettideittimarkkinoilla olo oli ainakin tämän kokemuksen mukaan helppoa ja hedelmällistä. Mun vinkki on, että panostaa siihen profiiliin, fiksut miehet lukee tekstitkin huolella, joten jos se on kattava ja mielenkiintoinen niin ihan varmasti viestejä tulee. Ja sama vinkki miehille, tee profiilisi huolellisesti ja tee siitä persoonallinen, ei kielioppivirheitä jne. Se antaa sinusta heti fiksumman vaikutelman. Itse en ainakaan laittaisi viestiä tai edes flirttiä miehelle, jolla on puutteellinen profiili -eikä auta vaikka olisi komeakin.

Tinderissä tai muuallakaan en ole koskaan ollut.

Vierailija
48/53 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia S24:ssa selatessa tuntui kuvattomia olevan tosi paljon. Aika äkkiä on katsottu kiinnostavat henkilöt omassa ikäluokassa pk-seudulla.  Sama tilanne pannarissa ja OKCupidissa. Tinder ainoa, missä enemmän käyttäjiä ja syntyy keskusteluitakin. 

Vierailija
49/53 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä OkCupidin hehkutusta. Se on ainoa treffipalvelu, jossa olen saanut vain yhden mätsin ja hänkin kirjoitti lauseen vain joka toinen tai kolmas päivä. Kokeilin palvelua kaksi kertaa. Kerran päivän ja toisen kerran kaksi viikkoa. S24 on myös muuttunut ihan roskaksi. Se maksullisuus taisi olla viimeinen kuolinisku. Itsellä toimii Tinder parhaiten. FB:n deitti on lupaava. N40

Vierailija
50/53 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista.

Olen 40v yh-nainen ja laitoin profiilin S24 muutama kuukausi takaperin. En laittanut yhtään kuvaa, mutta profiilin tein huolella ja ajan kanssa. Sain muutamassa päivässä yli 100 yhteydenottoa ja joukossa myös erittäin potentiaalisia tyyppejä, joista yhden kanssa alkoikin sitten suhde.

Taitaa olla niin, että miehiä siellä on vaan suhteessa niin paljon enemmän, naisena nettideittimarkkinoilla olo oli ainakin tämän kokemuksen mukaan helppoa ja hedelmällistä. Mun vinkki on, että panostaa siihen profiiliin, fiksut miehet lukee tekstitkin huolella, joten jos se on kattava ja mielenkiintoinen niin ihan varmasti viestejä tulee. Ja sama vinkki miehille, tee profiilisi huolellisesti ja tee siitä persoonallinen, ei kielioppivirheitä jne. Se antaa sinusta heti fiksumman vaikutelman. Itse en ainakaan laittaisi viestiä tai edes flirttiä miehelle, jolla on puutteellinen profiili -eikä auta vaikka olisi komeakin.

Tinderissä tai muuallakaan en ole koskaan ollut.

Suomi24 on kyllä ihan toivoton paikka miehelle,kuten kirjoitit. Juuri tuollainen kuva on itselläkin tullut, että taviksena melko vaikea erottua sieltä mitenkään. Happypancake on nyt itsellä testissä.

M38

Vierailija
51/53 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/53 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia S24:ssa selatessa tuntui kuvattomia olevan tosi paljon. Aika äkkiä on katsottu kiinnostavat henkilöt omassa ikäluokassa pk-seudulla.  Sama tilanne pannarissa ja OKCupidissa. Tinder ainoa, missä enemmän käyttäjiä ja syntyy keskusteluitakin. 

"Tinderissä syntyy keskusteluita" :DD

Vierailija
53/53 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up