Nainen 42 ja kokemus 2 viikon Tinderöinnistä.
Erosta puoli vuotta, ja ajattelin kokeilla miten ko. palvelu toimii ja tietysti toivoin että jonkun kivan voisi tavatakin sitä kautta. Ikä tuossa lukeekin, 1 jo iso lapsi, vakityö ja kaikki asiat ihan kunnossa. Pitkä olen joo, normaalipainoinen, ihan kaiketi ok näköinenkin, tällainen tavallinen. Ei tatuointeja, tupakkaa tai päihteitä.
Matcheja on tullut paljon. Harva mies laittaa mitään viestiä, jos laitan itse, ehkä puolet vastaa eivätkä kuitenkaan jatka keskustelua vaan vastaavat tervehdykseen. Parin reippaamman kanssa on sovittu treffit, jotka sitten eivät ole toteutuneet koska "nukahdin töiden jälkeen" tai yllättäviä menoja.
Aika monella tämänikäisellä varsin pieniä lapsia, joten aikaa treffeille ei ole. Ymmärrettävää, mutta mikä pointti olla Tinderissä? Moni tuntuu haluavan kirjoitella loputtomiin ja vaikenevat, kun ehdotan että nähdään.
Jopa ne, jotka ovat antaneet supertykkäyksen, eivät halua kuitenkaan keskustella. Mikä tämä juttu nyt on, eli mikä idea tuossa Tinderissä on? Missä tämänikäinen normaali voisi tavata mukavia, tavallisia miehiä?
Kommentit (177)
Olen ap:n kanssa suurinpiirtein samaa ikäluokkaa, eronnut, lapset vierailee usein luonani. Akateeminen koulutus. Tinder -kokemukset oli aika surkeita. Muutama mätsi joissa aikalailla eri tasoisia ja erilaisissa elämäntilanteissa olevia naisia. Yhdet treffit onnistuneet, mutta siellä ei synkannut. Suurin osa treffipyynnöistä torjuttu tekosyillä tai sitten vain jätetty vastaamatta. Mielenkiintoisena ilmiönä prosentuaalisesti suuri mätsääjäryhmä noin 3-5 vuotta vanhemmat naiset. Ihan oikeastiko luulevat saavansa nuoremman miehen? Ulkonäöltään ovat, anteeksi nyt vaan, jo ihan mummoja minun ikäisiini miehiin verrattuna.
Joten kenen kanssa ne naiset sitten oikein mätsäävät? Eivät ainakaan minun kanssani. Kyllä tässä väkisinkin alkaa uskoa siihen pienen piirin suosimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuvatkin olivat kieltämättä paljon parempia kuin totuus. Eikä siinä mitään, mutta pidän tuollaista valehteluna, enkä halua valehtelijaa kumppaniksi.
Tähän syyllistyy molemmat sukupuolet ihan helvetisti! Profiilissa viimeisen päälle hiotut ja käsitellyt kuvat 5 vuoden takaa, ja paikalle saapuu harmaahapsinen, pulska lyllertäjä.
T: Itsellä max. kuukauden vanhat käsittelemättömät kuvat profiilissa
Ap tapailisi mielellään yli 175 cm pitkiä miehia ja Pirkanmaalla asun🙂
Vierailija kirjoitti:
Olen ap:n kanssa suurinpiirtein samaa ikäluokkaa, eronnut, lapset vierailee usein luonani. Akateeminen koulutus. Tinder -kokemukset oli aika surkeita. Muutama mätsi joissa aikalailla eri tasoisia ja erilaisissa elämäntilanteissa olevia naisia. Yhdet treffit onnistuneet, mutta siellä ei synkannut. Suurin osa treffipyynnöistä torjuttu tekosyillä tai sitten vain jätetty vastaamatta. Mielenkiintoisena ilmiönä prosentuaalisesti suuri mätsääjäryhmä noin 3-5 vuotta vanhemmat naiset. Ihan oikeastiko luulevat saavansa nuoremman miehen? Ulkonäöltään ovat, anteeksi nyt vaan, jo ihan mummoja minun ikäisiini miehiin verrattuna.
Joten kenen kanssa ne naiset sitten oikein mätsäävät? Eivät ainakaan minun kanssani. Kyllä tässä väkisinkin alkaa uskoa siihen pienen piirin suosimiseen.
Täysin sivukommenttina: itse viehätyn nuoremmista miehistä, joten ikärajanani on 28-36 kun olen itse 37. Tosin en ole mummo vaan hyvännäköinen pithiuksinen blondi ;). Mutta kyllä nainen saa hakea sieltä ihan just sitä mitä hän haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin sivukommenttina: itse viehätyn nuoremmista miehistä, joten ikärajanani on 28-36 kun olen itse 37. Tosin en ole mummo vaan hyvännäköinen pithiuksinen blondi ;). Mutta kyllä nainen saa hakea sieltä ihan just sitä mitä hän haluaa.
*pitkähiuksinen tietty :)
Vierailija kirjoitti:
Aloin jo ajatella onko minussa jotain vikaa, mutta ei se sitäkään voi olla jos matchin jälkeen ei olla edes nähty🙂Enkä ole tykännyt mistään kuntosali-kirurgeista vaan ihan tarvis miehistä, tuo pituus on ainoa "vaade" ja oma pituuteni lukee ilmoituksessa. AP
Ihmettelen miehenä samaa.
Pieni, timmi ja siro on ainoa "vaade" naiselle ja ilmoituksessa lukee että sellainen olen itsekin.
Ellet tajunnut, niin niitä pitkiä miehiä haluavat muutkin naiset. Oma pituutesi ei vaikuta asiaan, se on vain sinun päässäsi oleva juttu että miehen kuuluu olla pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Ap on siis suurinpiirtein tuon pituinen, mulle kävisi oikein hyvin, asun vaan aika kaukana ja kelpaisiko aapeelle yli 40v mies?
Vierailija kirjoitti:
Menkää te ap ja mies 37 treffeille? 😊
Ladatkaa ja tehkää profiilit OkCupid puolelle. Toivottavasti saataisiin AV pari sitä kautta. 🌹
Kaksi viikkoa on aivan liian lyhyt aika minkäänlaisten johtopäätösten tekemiseen. Sinulla on voinut olla vaan huonoa tuuria. Nettideittailu on hyvin kaoottista, pitkän hiljaisen kauden jälkeen voi tärpätä aivan yllättäen.
M31
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla mitään hajua siitä, minkälaisessa suosiossa hyvännäköinen nelikymppinen nainen on Tinderissä? Olin viime kesänä Tinderissä kuukauden, olin silloin 41. Tuon kuukauden aikana sain 6000 tykkäystä 36-46-vuotiailta miehiltä. Poimin sopivimmat mätseiksi ja keskusteluiden perusteella kävin muutamilla treffeillä, kunnes vastaan tuli mies, jonka kanssa yhdet treffit venähti ensin viikonlopuksi ja lopulta nyt ainakin viimeisimmän vuoden mittaisiksi. Sattuu muuten olemaan 4 vuotta minua nuorempi, että joillekin nuoremmille kelpaa tällaiset vähän mummommatkin tyypit. :)
Voihan se toki olla, että vuodessa on meno muuttunut. Olin varmaan onnekkaasti oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
Kannattaa käyttää sitä sovellusta vähän pidempään, niin ymmärtää. Kyllähän sitä melkein jokainen sen 2 viikkoa jaksaa räplätä sitä sovellusta päivittäin tuntitolkulla, mutta kun deittailu oikeasti alkaa, siinä tulee ihan helposti vähän vaisumpi vaihe, jolloin uusia treffejä ei jaksa kovin aktiivisesti järjestää. Myös keskusteluihin jotenkin turtuu, kun kymmeniä kertoja jauhat ne samat liibalaabat.
Ja sitten vielä se fakta, että monet ovat oikeasti ujoja tai kiireisiä eivätkä he kovin lyhyen juttelun jälkeen oikeasti voi lähteä treffeille. Ja sitten on vielä mykät profiilit, eli jotka ovat vain vakoilemassa ja testailemassa, löytyykö esim tuttuja.
Mun ystava on tinderissa ja on todella kaunis 43-v. nainen. Iloinen ja karismaattinen kuvissa, mielettoman kiva jutellessa. Tylsyys ja mummous kaukana. Kay treffeilla joka toinen paiva. VIela ei ole lyötynyt sita oikeaa mutta toivotaan, etta pian :)
Vierailija kirjoitti:
Ai oletin, että oikeasti olisi pitkä hakusessa. Olen minäkin nyt sentään 180cm. En tosin Pirkanmaalta.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla mitään hajua siitä, minkälaisessa suosiossa hyvännäköinen nelikymppinen nainen on Tinderissä? Olin viime kesänä Tinderissä kuukauden, olin silloin 41. Tuon kuukauden aikana sain 6000 tykkäystä 36-46-vuotiailta miehiltä. Poimin sopivimmat mätseiksi ja keskusteluiden perusteella kävin muutamilla treffeillä, kunnes vastaan tuli mies, jonka kanssa yhdet treffit venähti ensin viikonlopuksi ja lopulta nyt ainakin viimeisimmän vuoden mittaisiksi. Sattuu muuten olemaan 4 vuotta minua nuorempi, että joillekin nuoremmille kelpaa tällaiset vähän mummommatkin tyypit. :)
Voihan se toki olla, että vuodessa on meno muuttunut. Olin varmaan onnekkaasti oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
Miehenä vastaava luku joku parikymmentä ehkä. Vaikea erottua sieltä seasta edukseen ja sitten tulee se ghostaus kuitenkin.
M37
Ilmeisesti mätsäilette aika kuumia miehiä. Tuo peruminen nimittäin johtuu siitä, että mies on saanut kiinnostavamman matchin ja kehittää sitten tekosyyn, että miksei pääsekään treffeille. Hänellä on jonossa todennäköisesti monta muutakin naista, ja seuraavakin pettyy kun "tuli yksi este".
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä annat sydämiä niille, jotka ovat mielestäsi "mummoja"? Eihän sinulle muuten tulisi matchia. Olen muuten huomannut, että monet kolmekymppiset ja nelikymppiset miehet pitävät tuollaista ikäeroa suurena ja päätyvät sitten olemaan yksin, kun sitä nuorempaa ihanneprinsessaa ei löydykään. Nainenhan ei tietenkään voi olla 3-5 v. vanhempi, vaikka kaikki muu osuisi ihan nappiin.
Vierailija kirjoitti:
Aloin jo ajatella onko minussa jotain vikaa, mutta ei se sitäkään voi olla jos matchin jälkeen ei olla edes nähty🙂Enkä ole tykännyt mistään kuntosali-kirurgeista vaan ihan tarvis miehistä, tuo pituus on ainoa "vaade" ja oma pituuteni lukee ilmoituksessa. AP
Ei kukaan järkevä halua keski-ikäistä naista, jolla on teini-ikään kuuluva pituusvaatimus
Vierailija kirjoitti:
Ööh siis mitä mä just luin? 3-5 vuotta vanhempi on käytännössä samanikäinen ellet ole sitten itse joku 15-vuotias. Voi päivän hörähdys. Mun omat miehet on mua 10 vuotta nuorempia.
N45
Tuollahan monet miehet ovat vain huvikseen eivätkä etsi mitään tai ainakaan vakavaa. Tai sitten heille ei kelpaa kuin superhyvä (jota ei ole olemassakaan). Siksi he vastailevat jos vastailevat mitä sattuu kun eivät ole aivan tosissaan. Tosissaan oleva kyllä vastaa ja haluaa deiteille piankin.
Ehkä nuo miehet tulevat järkiinsä sitten joskus 50-vuotiaina.
Up