Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen 42 ja kokemus 2 viikon Tinderöinnistä.

Vierailija
13.06.2020 |

Erosta puoli vuotta, ja ajattelin kokeilla miten ko. palvelu toimii ja tietysti toivoin että jonkun kivan voisi tavatakin sitä kautta. Ikä tuossa lukeekin, 1 jo iso lapsi, vakityö ja kaikki asiat ihan kunnossa. Pitkä olen joo, normaalipainoinen, ihan kaiketi ok näköinenkin, tällainen tavallinen. Ei tatuointeja, tupakkaa tai päihteitä.

Matcheja on tullut paljon. Harva mies laittaa mitään viestiä, jos laitan itse, ehkä puolet vastaa eivätkä kuitenkaan jatka keskustelua vaan vastaavat tervehdykseen. Parin reippaamman kanssa on sovittu treffit, jotka sitten eivät ole toteutuneet koska "nukahdin töiden jälkeen" tai yllättäviä menoja.

Aika monella tämänikäisellä varsin pieniä lapsia, joten aikaa treffeille ei ole. Ymmärrettävää, mutta mikä pointti olla Tinderissä? Moni tuntuu haluavan kirjoitella loputtomiin ja vaikenevat, kun ehdotan että nähdään.

Jopa ne, jotka ovat antaneet supertykkäyksen, eivät halua kuitenkaan keskustella. Mikä tämä juttu nyt on, eli mikä idea tuossa Tinderissä on? Missä tämänikäinen normaali voisi tavata mukavia, tavallisia miehiä?

Kommentit (177)

Vierailija
161/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

42-vuotiaalle naiselle yleensä sopii noin 50-65-vuotias mies.

Millä perusteella?

Vierailija
162/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

42-vuotiaalle naiselle yleensä sopii noin 50-65-vuotias mies.

Mieluummin yksin kuin jonkun papan kanssa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän kvartetista savupiippu, rusina, petolinnun /c ja duplo-palikka keräisi eniten pyyhkäisyjä jatkoon?

Olis varmaan otettava ihan goldi, että näkis minkälaiset hemmot noita jatkoon laittasivat. :)

N33

Vierailija
164/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen Tinder-testin perusteella:

- perusnätti perheenäiti, ikää noin 30v

- tykkäsi 300 ensimmäisestä (huomaa Tinderin algoritmi, miehet olivat siis ainakin jonkin verran suositummasta päästä)

- neutraalilla kuvalla 253/300 matchia

- huumorikuvalla banaani suussa 230/300 matchia

- nörttikuvalla 220/300 matchia

- tärähtäneellä kuvalla vessan peilistä jossa kasvot rajautuneet kokonaan pois 180/300 matchia

Vierailija
165/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän kvartetista savupiippu, rusina, petolinnun /c ja duplo-palikka keräisi eniten pyyhkäisyjä jatkoon?

Olis varmaan otettava ihan goldi, että näkis minkälaiset hemmot noita jatkoon laittasivat. :)

N33

Jos duplo-palikka niin minä, koska tykkään kasata legoja.

Vierailija
166/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n kanssa suurinpiirtein samaa ikäluokkaa, eronnut, lapset vierailee usein luonani. Akateeminen koulutus. Tinder -kokemukset oli aika surkeita. Muutama mätsi joissa aikalailla eri tasoisia ja erilaisissa elämäntilanteissa olevia naisia. Yhdet treffit onnistuneet, mutta siellä ei synkannut. Suurin osa treffipyynnöistä torjuttu tekosyillä tai sitten vain jätetty vastaamatta. Mielenkiintoisena ilmiönä prosentuaalisesti suuri mätsääjäryhmä noin 3-5 vuotta vanhemmat naiset. Ihan oikeastiko luulevat saavansa nuoremman miehen? Ulkonäöltään ovat, anteeksi nyt vaan, jo ihan mummoja minun ikäisiini miehiin verrattuna.

Joten kenen kanssa ne naiset sitten oikein mätsäävät? Eivät ainakaan minun kanssani. Kyllä tässä väkisinkin alkaa uskoa siihen pienen piirin suosimiseen.

Miksi ihmeessä annat sydämiä niille, jotka ovat mielestäsi "mummoja"? Eihän sinulle muuten tulisi matchia. Olen muuten huomannut, että monet kolmekymppiset ja nelikymppiset miehet pitävät tuollaista ikäeroa suurena ja päätyvät sitten olemaan yksin, kun sitä nuorempaa ihanneprinsessaa ei löydykään. Nainenhan ei tietenkään voi olla 3-5 v. vanhempi, vaikka kaikki muu osuisi ihan nappiin.

Yritin ensin valikoida tarkemmin ja tulos oli nolla mätsiä. Sitten vedin paljon laajemmalla skaalalla oikealla ja muutama surkeatasoinen mätsi lopulta tuli.

Minun ikäluokassani tuo 3-5 vuotta on kriittinen. Jos vaikka haluaisin perustaa uuden perheen niin nainen ei todennäköisesti ole enää hedelmällinen.

Yli nelikymppisistä ei linkoa enää mitään laatuspermaa. Ja millä todennäköisyydellä yli 40v. mies muka löytää lisääntymisikäisen naisen, kun naiset tunnetusti pariutuvat lähinnä ikäluokkansa miesten kanssa? Lisäksi tilastoista voit checkata sen, että on hyvin harvinaista, että miehet tulevat isäksi (saavat esikoisensa) yli 4-kympin iässä... Että sun juna tais mennä jo.

Läppäsi osui omaan nilkkaasi. Minulla on jo lapsia eli olen kelvannut yhdelle naiselle, miksen siis toisellekin. Esim. 30-40 -vuotiaan naisen kanssa voisi ihan hyvin perustaa toisen perheen.

Vierailija
167/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n kanssa suurinpiirtein samaa ikäluokkaa, eronnut, lapset vierailee usein luonani. Akateeminen koulutus. Tinder -kokemukset oli aika surkeita. Muutama mätsi joissa aikalailla eri tasoisia ja erilaisissa elämäntilanteissa olevia naisia. Yhdet treffit onnistuneet, mutta siellä ei synkannut. Suurin osa treffipyynnöistä torjuttu tekosyillä tai sitten vain jätetty vastaamatta. Mielenkiintoisena ilmiönä prosentuaalisesti suuri mätsääjäryhmä noin 3-5 vuotta vanhemmat naiset. Ihan oikeastiko luulevat saavansa nuoremman miehen? Ulkonäöltään ovat, anteeksi nyt vaan, jo ihan mummoja minun ikäisiini miehiin verrattuna.

Joten kenen kanssa ne naiset sitten oikein mätsäävät? Eivät ainakaan minun kanssani. Kyllä tässä väkisinkin alkaa uskoa siihen pienen piirin suosimiseen.

Miksi ihmeessä annat sydämiä niille, jotka ovat mielestäsi "mummoja"? Eihän sinulle muuten tulisi matchia. Olen muuten huomannut, että monet kolmekymppiset ja nelikymppiset miehet pitävät tuollaista ikäeroa suurena ja päätyvät sitten olemaan yksin, kun sitä nuorempaa ihanneprinsessaa ei löydykään. Nainenhan ei tietenkään voi olla 3-5 v. vanhempi, vaikka kaikki muu osuisi ihan nappiin.

Yritin ensin valikoida tarkemmin ja tulos oli nolla mätsiä. Sitten vedin paljon laajemmalla skaalalla oikealla ja muutama surkeatasoinen mätsi lopulta tuli.

Minun ikäluokassani tuo 3-5 vuotta on kriittinen. Jos vaikka haluaisin perustaa uuden perheen niin nainen ei todennäköisesti ole enää hedelmällinen.

Yli nelikymppisistä ei linkoa enää mitään laatuspermaa. Ja millä todennäköisyydellä yli 40v. mies muka löytää lisääntymisikäisen naisen, kun naiset tunnetusti pariutuvat lähinnä ikäluokkansa miesten kanssa? Lisäksi tilastoista voit checkata sen, että on hyvin harvinaista, että miehet tulevat isäksi (saavat esikoisensa) yli 4-kympin iässä... Että sun juna tais mennä jo.

Läppäsi osui omaan nilkkaasi. Minulla on jo lapsia eli olen kelvannut yhdelle naiselle, miksen siis toisellekin. Esim. 30-40 -vuotiaan naisen kanssa voisi ihan hyvin perustaa toisen perheen.

Onneksi naiset on nykyään valmeutuneempia ja tietävät, että vanhemman miehen kanssa lisääntymisessä on riskinsä. Yli 40v. miehen spermassa on jo merkittävästi geenimutaatioita, nuorempien terveiden miesten spermaan verrattuna. Ja onhan nyt nuorempi mies jaksavampi isä, todennäköisesti myös seksikkäämpikin!

PS. Me kaikki tiedetään, että sä et oo koskaan päässyt naista lähellekään eroottisissa merkeissä. Sen huomaa tuosta katkeruuden määrästä. :)

Vierailija
168/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva kehtaa laittaa profiiliinsa, että ihan hetken hurmaa on vailla. Kyllä se kuitenkin aika nopeaa paljastuu. Osa laittaa näitä kirjainyhdistelmiä varmaan tuttuja, naapureita yms. harhauttaakseen.

Ohis: Muutaman kerran käyttänyt Tinderiä, eikä profiilista ole koskaan käynyt ilmi mitä olen mahdollisesti hakemassa (elämänkumppanuus mielessä). Mätsejä tuli sopivista ehdokkaista hyvin, jotka keskustelujen myötä olivat myös parisuhdemielessä liikkeellä. Näillä kerroilla ei kuitenkaan tärpännyt, vaikka "paperilla" sopivien kanssa kävin deiteillä, mutta välillä käy niin. 

Taannoin kokeilin taas tauon jälkeen uudestaan, ja ensimmäistä kertaa profiilissa luki että toiveissa parisuhde/elämänkumppanuus. Ja katso, mätsien määrä lähes romahti, ja olivat täysin erityyppisiä henkilöitä kuin aiemmin!

Eikö siis saa sanoa ääneen hakevansa parisuhdetta/elämänkumppania?

Monet on tosi kyynisiä myöntämään, että etsivät vakavaa parisuhdetta. Mulla aikanaan oli profiilitekstissä, että etsin vain vakavaa parisuhdetta ja kerroin toki myös lisää itsestäni. Matcheja tuli tasaiseen tahtiin ja aika monen kanssa viestittelinkin. Kysyin aika alkuvaiheessa viesteillä, että mitä etsit Tinderistä. 90% miehiestä vastasi, että "katselen" tai "en mitään ihmeempiä" tai "kavereita". Silloin vastasin, että minulla on jo kavereita, mies vain puuttuu, joten jätetään tämä tähän ja hyvää jatkoa elämään. Yllättävän moni mies saattoi vastata takaisin, että itseasiassa etsivät sittenkin jotain vakavaa ja olisivat halunneet jatkaa keskustelua. Jotenkin heillä oli  kova kynnys myötää muille ja ehkä itsellekin, että oikeasti etsii jotain vakavaa? En kuitenkaan jatkanut enää viestittelyä noiden "katselen vain" tai "etsin uusia kavereita"-miesten kanssa, sillä halusin löytää miehen, jolla on minun tavoin pokkaa myöntää, että etsin oikeaa ja vakavaa parisuhdetta. Lopulta sellainen myös löytyi. 

itse ainakin sanoin noin ihn siitä syystä, että en halunnut ketään yli-innokasta parisuhteen etsijää kimppuuni. Ihan vain siis suojelin itseäni sillä, että voin tarvittaessa pakittaa, jos toinen alkaa ahdistaa liikaa. Juu, ehkä jonkun mielestä se oli pelaamista, mutta oikeasti tuli vastaan pari tyyppiä, joiden kohdalla olin tosi iloinen jälkeenpäin, että pääsin heistä eroon vain sanomalla, etten nyt ole valmis mihinkään vakavaan. 

Ymmärrän kyllä pointtisi, mutta silti olen pidemmän päälle sitä mieltä, että avoimilla korteilla pelaaminen kannattaa. Minullakin oli joitain näitä parisuhde-takertuija, jotka innostuivat liikaa siitä että itsekin etsin parisuhdetta. He kuvittelivat, että koska molemmat etsimme vakavaa parisuhdetta, ilman muuta hyväksyn heidät puolisoksi ilman mitään muuta kriteeriä, vetovoimaa tai kemiaa. Toisaalta heistä pääsi kyllä eroon ihan sanomalla suoraan, että intuitioni kertoo ettei tästä tule mitään. Jotkut jäi vänkäämään vastaan, tyyliin "et voi tietää, ennen kuin tutustutaan lisää" yms. mutta sitten sanoin yhä suoremmin, että en ole kiinnostunut juuri sinusta ja sitten estoon koko tyyppi. 

Vierailija
169/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen Tinder-testin perusteella:

- perusnätti perheenäiti, ikää noin 30v

- tykkäsi 300 ensimmäisestä (huomaa Tinderin algoritmi, miehet olivat siis ainakin jonkin verran suositummasta päästä)

- neutraalilla kuvalla 253/300 matchia

- huumorikuvalla banaani suussa 230/300 matchia

- nörttikuvalla 220/300 matchia

- tärähtäneellä kuvalla vessan peilistä jossa kasvot rajautuneet kokonaan pois 180/300 matchia

Joo, kuulostaa omalta kokemukselta. 

Tätä voi vaan sitten jatkaa vielä niin että..

- matchit ei tarkoita mitään

- suurin osa niistäkin joiden kanssa pääsee juttuasteelle, osoittautuu nopeasti sellaiseksi, mitä ei ole hakemassa. En todellakaan ymmärrä miksi minun pitäisi ottaa esim. mielenterveysongelmainen, alkoholiongelmainen, elämäntapatyötön, tupakoija, huumeidenkäyttäjä, äitinsä luona asuva, ulkoisen habituksen perusteella kerran viikossa peseytyvä, rasisti, kirjoituskyvytön, sovinisti, vastuuta välttelevä, sitoutumiskammoinen, valehtelija tai joku muu sekopää, kun en itsekkään sellainen ole. 

Eli jos naisena saa 253 osumaa kolmestasadasta, niin käytännössä niistä ehkä 5-10 on sellaisia että voisi ajatella että uskaltaa mennä treffeille. Niistä sit ehkä 1-2 on sellaisia jotka kelpaisi kumppaniksi jos tuuri käy. Joka toki riittää koska yhtä tässä vain etsitään. Mut aika karsimisen saa käydä läpi että sen potentiaalisen löytää, ja tosiaan, todennäköisesti siitä on sitten moni muukin kiinnostunut. 

Jotenka. Siksi en ole tinderissä taas ainakaan toistaiseksi. 

Vierailija
170/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pitää olla koko ajan 20-30 matchiä, että pysyy pímpsassa. Niin harva matchi johtaa mihinkään.

Vierailija
171/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N33

Pitäisköhän miestenkin lopettaa se itsensä downgreidaus, jos tuollaisia kuvia pyyhkivät jatkoon?

Sitten vielä kehtaavat ihmetellä, jos naiset nirsoilevat...

Tuollaiset duplo-palikathan ovat vain yhtä v1ttuilua oikeasti. :)

Vierailija
172/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lapsista kiinni tuo käytös laisinkaan, samat kokemukset lapsettomana, ilman vanhaa painolastia. Monet käy etsimässä sieltä dopamiiniryöpsähdyksiä matcheista ja sen sijaan että ryöpsähdyksen jälkeen oltaisiin kiinnostuneita ihmisestä haetaan uusia matcheja ja uutta lupausta loistavasta tulevaisuudesta.

Sanoipa palstan miehet mitä vaan niin itse jätän nykyään kaikki aloitteet miehille. Fakta on että jos miestä ei kiinnosta sen vertaa että matchin saatuaan jaksaisi, kiinnostaisi, huvittaisi tai uskaltaisi sanoa hei niin mitään tulevaisuutta ei ole. Jos sinne miehen omiin matcheihin eksyy joku missin kasvoinen pakarajumppabeibe niin jokainen mies jaksaa kyllä sanoa hei. Itse pitää löytää se joka jaksaa innostua itsestä siinä määrin.

Seuraava kohta missä karsiutuu osa on se että kelpaisi helpoksi ajanvietteeksi kertaluontoisesti jos kiinnostaaa seksitreffit ensideitteinä, jos ei niin jatkavat sellaisen etsintää jolle käy.

Jotkut taas jutustellessa huomaa esimerkiksi että et olekaan sitä millä (liian korkealle asetetun) riman ylittää ja jää puntaroimaan (loputtomaksi ajaksi) oletko näkemisen arvoinen. Oma vartalotyyppi esimerkiksi on sellainen mitä virheellisesti pidetään sporttisena vaikka olen perus kuntojumppaaja niin jotkut pettyy siihen etten olekaan puoliammattilaiskuntosalikissa jollaisen haluaisivat jne.

Mutta lopulta jokainen on oma yksilönsä, vaikka 20 ensimmäistä etsisi dopamiimia, helppoa seksiä ja kuntosalikissaa niin 21. voi olla sellainen joka kaipaa sinua vierelleen.

Itse otan jutustelut rennosti ja keskityn niihin joilla on aikaa ja energiaa minulle, varmasti sitten kun joku kiinnostuu tarpeeksi minusta minuna niin jaksaa nähdäkin.

Ja luonnollisesti sama ei päde naisiin.

Mies joka ei tee aloitetta matchin saatuaan (mies saa matchin, nainen antaa, totta kai) = laiska, vätys.

Nainen joka ei tee aloitetta = ...

Millään kaikki naiset sitä ja kaikki miehet tätä jutuilla ei ole minulle väliä kuten jo viestissäni sanoin. Jos joku kanssani matchin saanut mies joka on profiilistani kiinnostunut miettii tuollaisia sen sijaan että tervehtii niin paras lopputulos on että kumpikin jatkaa etsimistä.

Vierailija
173/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin sanoin noin ihan siitä syystä, että en halunnut ketään yli-innokasta parisuhteen etsijää kimppuuni.

Outo kommenti. Onko mielestäsi parisuhdetta toivovat ihmiset aina yli-innokkaita, koska tietävät mitä haluavat ja eivät halua? Olisit vielä maininnut epätoivoisen, niin voisi huutaa että bingo.

Naiset ovat pilanneet maailman.

Eivät naiset, vaan nettideittisovellukset.

Vierailija
174/177 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vain seurausta siitä, kun miehet swaippaa kaikki jatkoon.

Osa swaippaa, osa ei. Kun tykköysten määrä on ilmaiskäyttäjälle rajallinen, niin kaikista tykkääminen on minusta omituinen taktiikka. Ilnaiskäyttäjän näkyvyys huononeen 2-3 viikossa, joten valikoimalla kenestä tykkää löytää paremmin tuoreelta itsestä tykänneet.

Vierailija
175/177 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, että naisetkin kokevat ongelmaksi, että miehet eivät halua tavata vaan viestitellä vain. Omat deittailukokemukseni ovat jo sen verran usean vuoden takaa, että Tinder ei ollut lyönyt silloin läpi vielä niin kuin nyt. Silloiseen puhelimeeni ei tainnut tinderiä edes saada. Käytin yhtä kotimaista deittipalvelua. Muistan, että oli useita miehiä, jotka olisivat halunneet vain tavata heti, kun itse halusin ensin jutella ja tutustua ja järjestää aikaa treffeille vain jos vaikutti siltä, että voisi olla jotain yhteistä. Minulle yksinhuoltajana treffien järjestäminen vaati vähän suunnitelua ja oli muutakin tekemistä kuin juosta kahviloissa tuntemattomia miehiä tapaamassa, ja tietenkin tuntui turvallisemmalta tavata, kun oli saanut ihmisestä jo aika hyvin kuvaa. Näille miehille taas viestien kirjoittelu oli vaivalloista ja heidän mielestään selviäisi vain tapaamalla, onko kiinnostusta.

Jäi siis tapaamatta ne, jotka eivät jaksaneet viestitellä. Vähän myös vaikutti siltä, että ne nopeasti vain tavata haluavat olivat muita useammin pikaisen seksin perässä, vaikka pyrin tekemään selväksi, että itse en ollut. Minun linjani oli, että jos on kiinnostava ihminen, on kiva jutella, vaikka sitten ei parisuhdemielessä kolahtaisikaan. En halunnut rajata kovin paljon valmiilla kriteereillä. Lopulta muistaakseni 6 miestä tapasin muutaman kuukauden aikana. Yhden kanssa oli noin vuoden suhde. Varmaan siellä hätäisempienkin joukossa olisi voinut olla kivoja tyyppejä, mutta olen ihan tyytyväinen, että en hätäillyt tapaamisissa. Tapasin lähes poikkeuksetta miehiä, joiden tapaamisesta jäi ihan hyvä mieli. Ei-niin-hyvä mieli jäi sellaisesta, joka oli innokas tapaamaan eikä jaksanut viestitellä, mutta eihän sitä puhuttavaa sitten ollut livenäkään vaan ehdotuksia läheisemmästä kanssakäymisestä. En tiedä, onnistuuko tällainen harkitsevainen treffailu tinderissä lainkaan, kun niin nopeasti huitaistaan ihmiset jonnekin päin.

Vierailija
176/177 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat kokemukset. Olen lapseton n37, nätti, normaalipainoinen, kaikinpuolin kiva. Matcheja tosin minulla on melko vähän, mutta tosiaan kukaan ei halua keskustella saati nähdä. Kyselen kaikenlaista ja miehet vastaavat parilla sanalla. Miksi matchata ollenkaan?? Itse aloitan keskustelun kaikkien matchien kanssa koska tykkäsin heistä siksi että haluan jutella. Huokaus. Missä voisi oikeasti tavata ihmisiä???

Onhan noita..

Okcupid (enimmäkseen omantiensä kulkijoita ja hyvällä tavalla hipstereitä),

Happy Pancake,

Iskuri (luo kik ja vaihtakaa keskustelut asap sinne),

date24.ee oli hyvän tovin suomalaisten miesten suosiossa tiedä sitten mikä on nykytilanne.

Iskuria lukuunottamatta edellä mainittujen pitäisi olla maksuttomia ja mutkattomia kanavia kohdata muita ihmisiä.

Vierailija
177/177 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat kokemukset. Olen lapseton n37, nätti, normaalipainoinen, kaikinpuolin kiva. Matcheja tosin minulla on melko vähän, mutta tosiaan kukaan ei halua keskustella saati nähdä. Kyselen kaikenlaista ja miehet vastaavat parilla sanalla. Miksi matchata ollenkaan?? Itse aloitan keskustelun kaikkien matchien kanssa koska tykkäsin heistä siksi että haluan jutella. Huokaus. Missä voisi oikeasti tavata ihmisiä???

Onhan noita..

Okcupid (enimmäkseen omantiensä kulkijoita ja hyvällä tavalla hipstereitä),

Happy Pancake,

Iskuri (luo kik ja vaihtakaa keskustelut asap sinne),

date24.ee oli hyvän tovin suomalaisten miesten suosiossa tiedä sitten mikä on nykytilanne.

Iskuria lukuunottamatta edellä mainittujen pitäisi olla maksuttomia ja mutkattomia kanavia kohdata muita ihmisiä.

Onko kellään kokemusta kansainvälisistä deittisivustoista?

Ulkomaalaiset, etenkin skandit, kiinnostaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme