Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen 42 ja kokemus 2 viikon Tinderöinnistä.

Vierailija
13.06.2020 |

Erosta puoli vuotta, ja ajattelin kokeilla miten ko. palvelu toimii ja tietysti toivoin että jonkun kivan voisi tavatakin sitä kautta. Ikä tuossa lukeekin, 1 jo iso lapsi, vakityö ja kaikki asiat ihan kunnossa. Pitkä olen joo, normaalipainoinen, ihan kaiketi ok näköinenkin, tällainen tavallinen. Ei tatuointeja, tupakkaa tai päihteitä.

Matcheja on tullut paljon. Harva mies laittaa mitään viestiä, jos laitan itse, ehkä puolet vastaa eivätkä kuitenkaan jatka keskustelua vaan vastaavat tervehdykseen. Parin reippaamman kanssa on sovittu treffit, jotka sitten eivät ole toteutuneet koska "nukahdin töiden jälkeen" tai yllättäviä menoja.

Aika monella tämänikäisellä varsin pieniä lapsia, joten aikaa treffeille ei ole. Ymmärrettävää, mutta mikä pointti olla Tinderissä? Moni tuntuu haluavan kirjoitella loputtomiin ja vaikenevat, kun ehdotan että nähdään.

Jopa ne, jotka ovat antaneet supertykkäyksen, eivät halua kuitenkaan keskustella. Mikä tämä juttu nyt on, eli mikä idea tuossa Tinderissä on? Missä tämänikäinen normaali voisi tavata mukavia, tavallisia miehiä?

Kommentit (177)

Vierailija
21/177 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Tavallaan lohduttavaa, että muillakin samoja kokemuksia. Olisiko tässä markkinarako tavallisten ihmisten deittipalvelulle jossa oikeasti halutaan tavata ihmisiä. Toisaalta olen alkanut arvostamaan sitä, että elämässä muuten on asiat mukavasti kun olen saanut parilta tuttavalta, varattuja miehiä, vähän kyseenalaisia yhteydenottoja Messengerin kautta. Mielummin yksin siten kuin kaksinaamaisessa suhteessa. Siirsin Tinderin yläikärajan plus 50-osastoon,olisiko siellä sitten aikaisempaa seuraa.

Vierailija
22/177 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tarvitaan vauvapalstan speed date! Täällä on niin paljon etsijöitä, tuntuu että mukavat ihmiset eivät tapaa.

Inhoan Tinderiä ja somea yleensä, jotenkin ällöttää se avoin nopea "hylkäily".

Ihan hauskan kuuloinen ajatus. Ylimalkainen, mutta hiottuna ihan toteuttamiskelpoinen. Sinut kyllä "swaippaisin" hylkyyn, koska määrität itsesi mukavaksi ihmiseksi, mutta tekstistäsi välittyy negatiivisia konnotaatioita, ja yleisvaikutelma on rahtusen liian kärkäs, jotta viitsisin tutustua. Pikkuvinkki älä käytä sanoja inhoan ja ällöttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/177 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä löytää seksiseuraa.

No kun ei löydä edes sitä!! Mulle luvattiin että kaikki naiset saa satoja seksiviestejä siellä. No eipä ole tullut edes yhtä. Mihin saa valittaa?

Vierailija
24/177 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin sinulla on lapsi, ja silloin sinusta kiinnostuvat miehet ovat liikkeellä lähinnä panomielessä. Naiset eivät tunnu ymmärtävän miten suurelta vääryydeltä ne naisen lapset tuntuu lapsettomasta miehestä.

Toiseksi, tottakai olet valinnut lähinnä kirurgi-miesmalleja, olethan nainen. Kuinka suuri todennäköisyys on, että menestynyt ja komea ja pitkä mies kiinnostuu juuri sinusta, satojen matchiensa joukosta?

Vierailija
25/177 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehen vastaus ois tähän että kun modernit välineet tarjoaa loputtomasti tarjontaa, ei tarvitse kummoista asiaa mikä kääntää kiinnostuksen "miinukselle"

Edelleen, meressä on kaloja

Vierailija
26/177 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homman nimi taitaa olla että kukaan ei tahdo olla toisen lapsen isä, paitsi jos teillä kemiat/yms oikein natsaa yhteen

Maailmassa on kaloja riittämiin

Minä olen yksinhuoltaja ja miehiä tinderissä riitti. Treffeillä kävin n.6 kertaa ja joka kerralla pettymys mieheen,joka oli aivan erilainen kun mitä jutellessa puhelimessa. Ujo ,hiljainen,tosikko joka sanoi olevansa hauska, itsevarma... ja kuvatkin olivat kieltämättä paljon parempia kuin totuus. Eikä siinä mitään,mutta pidän tuollaista valehteluna,enkä halua valehtelijaa kumppaniksi. Kohta vuosi ilman tinderiä,eikä ole ikävä 😁 Likainen paikka.

Vierailija
27/177 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin sinulla on lapsi, ja silloin sinusta kiinnostuvat miehet ovat liikkeellä lähinnä panomielessä. Naiset eivät tunnu ymmärtävän miten suurelta vääryydeltä ne naisen lapset tuntuu lapsettomasta miehestä.

Toiseksi, tottakai olet valinnut lähinnä kirurgi-miesmalleja, olethan nainen. Kuinka suuri todennäköisyys on, että menestynyt ja komea ja pitkä mies kiinnostuu juuri sinusta, satojen matchiensa joukosta?

Ei kaikki miehetkään tinderissä ole lapsettomia. Minulle kelpaisi vallan hyvin isä, itseasiassa se olisi iso plussa jos miehellä olisi lapsi tai pari itselläänkin, mutta ei ole nekään jutut oikein ole ottaneet tuulta alleen.

Vierailija
28/177 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on, että tavata haluavat vain ne, joita panettaa. Muuten ihan turha sovellus.

Vierailija
29/177 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lapseton sinkkumies ja en kyllä koe naisen lapsia minään suurena vääryytenä. Olen tinderissä keskustellut useamman lapsellisen naisen kanssa ja kyllä ne pakit on tulleet sieltä suunnasta, ei minun.

Ja ihan parisuhdemielellä ollaan liikenteessä, mutta ei väkisin.

M37

Vierailija
30/177 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kolmekymppinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki miehetkään tinderissä ole lapsettomia. Minulle kelpaisi vallan hyvin isä, itseasiassa se olisi iso plussa jos miehellä olisi lapsi tai pari itselläänkin, mutta ei ole nekään jutut oikein ole ottaneet tuulta alleen.

Se on hyvä että yh-äitinä deittaat yh-isiä, niin homman kuuluisikin mennä.

Vierailija
31/177 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tinderissä yli nelikymppiset on yleensä tosissaan. Nuoremmat hakee enemmän seksiseuraa.

Vierailija
32/177 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloin jo ajatella onko minussa jotain vikaa, mutta ei se sitäkään voi olla jos matchin jälkeen ei olla edes nähty🙂Enkä ole tykännyt mistään kuntosali-kirurgeista vaan ihan tarvis miehistä, tuo pituus on ainoa "vaade" ja oma pituuteni lukee ilmoituksessa. AP

Juu et tietenkään

Mikä tässä on niin vaikeaa? Voihan miehetkin vilkuilla niitä kaikkein kauniimpia salikissoja/instabeibejä (anteeksi, kuluneita sanoja mutten keksi tähän hätään parempiakaan), mutta samalla ymmärtää ettei halua sellaista parisuhteeseen. Normaalin, kivannäköisen naisen kanssa on useimmiten paljon enemmän yhteistä, eikä tarvi koko ajan olla varpaillaan. En näe laatikkoleukaisia lentäjä-kirurgeja edes viehättävinä, varmaan samaan tapaan kuin monille miehille se naapurintyttö on ihan aidosti puoleensavetävämpi.

-eri

Ei mitään vaikeaa, täysin sattumaa että naisten matchit osuvat samalle pienelle joukolle miehiä joilla on sitten varaa valkkailla ja käyttäytyä noin kuten aloituksessa mainitaan.

Vierailija
33/177 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murehdi tinderin tarjonnasta. Hyviä miehiäkin vielä löytyy. Ja mies joka haluaa oikesasti tutustua, niin takuulla järjestää aikaa.

Terkuin aika lailla kaiken nähnyt

Vierailija
34/177 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 45+ nainen olen ollut Tinderissä viikon. Viitisen matchia ja heistä lähes kukaan ei halunnut/halua aloittaa keskustelua. Noh minä aloitin parille, mutta vastauksia tulee tipottain. Olen jutellut siis noiden kanssa vain yhtenä päivänä, eri päivinä toki, ja vastauksia kaikilta olen saanut n. 3-5 kappaletta per henkilö.

Minulla ei ole mielenkiintoa odottaa tunti-kaksi (ainakaan arki-iltoina, pitäisi mennä ajoissa nukkumaankin), jotta saan vastauksen kysymykseen tyyliin, hei mitä kauniiseen päivään kuuluu ja mitä mukavaa suunnitelmissa? Kun saan vastauksen ja laitan suht heti omani, niin seuraava tulee taas sitten joskus parin tunnin päästä. Juu ei näin miehet. Voi heti sanoa, että juuri sillä hetkellä ei pysty keskustelemaan, mutta laittaa viestiä myöhemmin. Kuitenkin nykyään melkein kaikilla on puhelin käden ulottuvilla, niin ei sekään ole uskottavaa, että ei huomaa viestejä.

Tänä aamuna oli tullut match ja viesti, mutta kun en heti pystynyt aloittamaan juttelua, niin poistui matchikin. Oli outoa...

Muut miehet eivät poista matchejaan minua kohtaan (oletan etteivät ole kiinnostuneita, koska eivät juttele), joten mikä järki on roikuttaa? Minä olisin kiinnostunut, mutta tuntuu jotenkin epätoivoiselta aloittaa keskustelu. Täältä palstalta on jäänyt mieleen, että jos nainen on aloitteellinen, niin miehen mielenkiinto laantuu/kuihtuu/lopulta poistuu.

Ja tiedän tasoni (huono) ja sen mukaisesti tykkäilen niistä ei-niin-kovan-tason-miehistä ja hyvinkin vanhoista. Pitää olla laaja skaala, ei koskaan tiedä mikä iskee.

Taidan poistaa sovelluksen ja jatkaa elämääni ikisinkkuna. Ei vaan jaksa enää tämän ikäisenä pelata omituisia pelejä ja leikkejä, joista ei ota erkkikään selvää. Joko olet haku päällä tai et ole. 

Vierailija
35/177 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se pituus vaatimus on?

Ja missä asut ap?

Vierailija
36/177 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kolmekymppinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä että yh-äitinä deittaat yh-isiä, niin homman kuuluisikin mennä.

Miten niin kuuluisi mennä? Eiköhän jokainen päätä ihan itse kenelle antaa mahdollisuuden deittailuun. Itse en aseta tuollaisia ehtoja kun etsin rakkautta, vaikka jonkinlainen IHANNE olisi se että miehellä olisi yksi lapsi, mieluiten vielä niin että se olisi pieni tyttö.

Mutta jos rakastun lapsettomaan mieheen tai kolmen rasavillin pojan isään niin sittenpähän rakastun ja annan sille mahdollisuuden.

Vierailija
37/177 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä löytää seksiseuraa.

No kun ei löydä edes sitä!! Mulle luvattiin että kaikki naiset saa satoja seksiviestejä siellä. No eipä ole tullut edes yhtä. Mihin saa valittaa?

Ihan itseksesi saat itkeä.

Se on hyvin yksinkertaista: niillä malleilla jotka olet valinnut on parempiakin vaihtoehtoja kuin sinä. Pudota rimaa niin alkaa viestejäkin sataa, sellaisilta joille sinä olet parasta ikinä.

Vierailija
38/177 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on se, että miehet jäävät aina odottamaan jotain parempaa: jotain nuorempaa ja kauniimpaa naista. Tinder on mahdollistanut sen, että etsinnän jatkamista voi jatkaa loputtomiin. Some on luonut miehille sellaisen harhakäsityksen, että kuka tahansa mies voi pokata netistä itselleen instabeiben. Tavisnaiset kelpaavat lähinnä vain itsetunnon kohotukseen Tinder match-listalle.

Vierailija
39/177 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on se, että miehet jäävät aina odottamaan jotain parempaa: jotain nuorempaa ja kauniimpaa naista. Tinder on mahdollistanut sen, että etsinnän jatkamista voi jatkaa loputtomiin. Some on luonut miehille sellaisen harhakäsityksen, että kuka tahansa mies voi pokata netistä itselleen instabeiben. Tavisnaiset kelpaavat lähinnä vain itsetunnon kohotukseen Tinder match-listalle.

Vain ne top 10% miehet joita te kaikki kuolaatte voi käyttäytyä mainitsemallasi tavalla Tinderissä.

Vierailija
40/177 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jotkut, on meitä täysjärkisiäkin.

M37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme