Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahin toisen moka ikäääsi koskien miten sinua on loukattu??! Minä aloitan istuin parturin tuolissa ja yhtäkkiä..

Vierailija
13.06.2020 |

Puheeksi tulee työt ja sanoin vähän kehuskellen, että nyt onkin pidempi loma tiedossa, en tiedä, että hommaa sitä keksisi kun olen tekevää sorttia.... Ikää mulla 43v.. Yhtäkkiä parturin hetken mietiskelyn jälkeen sanoo et monethan rupee tekemää keikkahommia, vaikka onkin vanhuus eläkkeellä. . Tunsin miten kasvoni lehahtivat punaisiksi ja tosiaankin virkavapaalle olin jäämässä. En enää kehdannut korjata ja tehdä tilanteesta vielä kiusallisempaa. Sanoin vain, että niin tottahan tuo on.. Parturi varmaan ihmetteli miksi olin loppuajan niin hiljainen :0

Kommentit (1742)

Vierailija
1721/1741 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori hammaslääkärimies tokaisi hampaaseeni paikkaa vaihtaessaan, että "tekee paikkauksen hyvin, kun teillä on kuitenkin elinikää about hiukan yli 20 vuotta vielä jäljellä". Olen 35-vuotias nainen.

Hyvä tietää, että hammaslääkärit paikkaavat huonommin, kun ikää tulee lisää.

Paras mennä heti pesemään hampaat ylimääräisen kerran.

n 70+

Tätä mäkin jäin hämmästelemään. En edes tiennyt, että hampaankin voi paikata joko hyvin tai huonosti. Mitäs sitten ne, jotka elävätkin satavuotiaiksi ja heille on seittemänkymppisinä tehty paikat vähän sinne päin, kun tuo kohta kuitenkin tuosta kuolee?

Jää sitten lähtökuopasta potilaalle  isänmaata hampaankoloon ja taatusti hammaslegurille hutiluksen maine - kun joskus ryhdytään kaivelemaan menneitä Suomen kansan suuhygienian kehityksen ja historian tutkimiseksi. 

Vierailija
1722/1741 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos olette kohta eläkkeelle jäämässä?

- vasta peruskoulun ysillä...

Elä valehtele vanaha harppu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1723/1741 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysytään usein, onko minulla lapsia. Kun vastaan ei, ihmiset sanovat: "ei vielä" wink wink 😉 tai lohduttavaan sävyyn  "olet vielä nuori, pian sinulla on!" 

Olen 44-vuotias.

Vierailija
1724/1741 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina ollut todella huono arvioimaan muiden ikää. Nyt seitsemänkymppisenä setämiehenä kaikki nuoremmat näyttävät teineiltä. Olen varmaan pahoittanut monen mielen. Sori siitä.

Boomerismia! Ei Alkon myyjä ole teini! Herää prinssi Ruusupiikkinen  ja käy sielllä optikolla.

Kirjoitin, että näyttävät. Toki tiedän, että lääkäri joka mulle nitrot kirjoittaa on yli kaksikymppinen. Näyttää kuitenkin lukiolaiselta. Sori siitä

Vierailija
1725/1741 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin vanhusten kanssa. Päivän päätteeksi sanoin, että menen tästä äidin syntymäpäiville. Kysyivät, paljonko äitini täyttää. Vastasin, että 65 vuotta. Yksi mummeli sanoi, että sulla on nuori äiti. Toinen sanoi, että jaa, minä luulin, että sinä olet 65. Olen äitiä 23 v nuorempi. Tämä minua eläkeläiseksi luullut oli (alkoholi)dementoitunut ja muutenkin melkoinen rääväsuu, mutta mietityttihän se silti, hetken jopa harmitti. 

Vierailija
1726/1741 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta kysytään usein, onko minulla lapsia. Kun vastaan ei, ihmiset sanovat: "ei vielä" wink wink 😉 tai lohduttavaan sävyyn  "olet vielä nuori, pian sinulla on!" 

Olen 44-vuotias.

Voit vielä tulla raskaaksi.

Vierailija
1727/1741 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua luultiin tyttäreni siskoksi, kun hän oli 11v ja minä 40v.

Niin minuakin kun olin 47 ja lapsi 15.

Vierailija
1728/1741 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrmannissa oli joku kysely ulkona johon vaadittiin 28 vuoden ikä. Kysyi et olenko täyttänyt 28? Olin jotain 65.

Sitten menin apteekkiin ja kysyttiin puhunko suomea. Ei liity tähän mutta oli erikoinen käynti Myyrmäessä, nauratti.

Vierailija
1729/1741 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassa kysyi papereita. Omin silloin yli 40-vuotias. Hyvin säilynyt kai? 

Vierailija
1730/1741 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 44-vuotias.

Joo mutta eiköhän tässä kuvitella ikä vähintään 10 vuotta nuoremmaksi.

Vierailija
1731/1741 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua luultiin tyttäreni siskoksi, kun hän oli 11v ja minä 40v.

Niin minuakin kun olin 47 ja lapsi 15.

Kuka luuli? Totesikin joku naapuri leikillään, että mihin siskokset ovat menossa? Vai mielistelikö  joku pelimies ja sai römpsää tai joku huononäköinen vanhus, jolla on ajantaju mennyt saattoi todeta noin.

Vierailija
1732/1741 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan näytä ikäistään nuoremmalta 

Aika monet näyttää.

Yleensä vain omasta mielestään.

Vierailija
1733/1741 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 44-vuotias.

Jos ensimmäinen laosi kyseessä, voi olla melkonutopistinen ajatus, paitsi tietenkin palstamammojen tuttavapiirissä on lapsia tehty yli viiskymppisenäkin.

Vierailija
1734/1741 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 14 v. olin menossa ruokaravintolaan. Klo jotain 17.00. Muu perhe oli jo sisällä ja olin menossa heidän jälkeen. 
Ovimies kysyi: Onko sulla papereita?

En edes tajunnut heti,  että tarkoittaa henkkareita. 
Äiti tuli siihen että: Eikö meidän Maija meinaa päästä sisään..

Vierailija
1735/1741 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 44-vuotias.

Jos ensimmäinen laosi kyseessä, voi olla melkonutopistinen ajatus, paitsi tietenkin palstamammojen tuttavapiirissä on lapsia tehty yli viiskymppisenäkin.

Jos vastaus oli "minulla ei ole lapsia", monesko lapsi olisi kyseessä?

Vierailija
1736/1741 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittovat kuula kisassa 70 sariaan vaikka olin 84 täyttäny. no voitimpa kumminki.

Vierailija
1737/1741 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 44-vuotias.

Jos vastaus oli "minulla ei ole lapsia", monesko lapsi olisi kyseessä?

Kommenttini oli viestiin voit vielä tulla raskaaksi ja pitää paikkansa. Tietenkin tekniikan ja lääketieteen avulla se on mahdollista, mutta luomuna. . .

Vierailija
1738/1741 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut lapsesta asti sellainen pallonaama joten babyface jatku pitkään, muistan kun joskus yli parikymppisenä polttelin tupakkaa kadulla ja joku pappa menee mun ohi, katsoo vihasesti ja tuhahtaa että ”lapsi se polttaa!” :D jeps

Vierailija
1739/1741 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut lapsesta asti sellainen pallonaama joten babyface jatku pitkään, muistan kun joskus yli parikymppisenä polttelin tupakkaa kadulla ja joku pappa menee mun ohi, katsoo vihasesti ja tuhahtaa että ”lapsi se polttaa!” :D jeps

Ja tää siis loukkasi siks koska olin aina halunnut jo ns kasvaa naiseksi mutta varsinkin ilman meikkiä näytin ihan lapselta tosiaan 

Vierailija
1740/1741 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin 17 niin minua luultiin 3-vuotiaan pikkusiskoni äidiksi. Tuntui teininä ihan hirveältä että joku voi nähdä minut äitinä kun kuvittelin olevani nuorena hehkeimmillään.

I feel you, mua haukuttiin lukiossa 15 vuotiaana 30 V yh-äidin näköiseksi…tosin nyt on jotain tapahtunu ja näin lähempänä kolmeakymppiä mua luullaan usein jopa alaikäiseksi :D