Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahin toisen moka ikäääsi koskien miten sinua on loukattu??! Minä aloitan istuin parturin tuolissa ja yhtäkkiä..

Vierailija
13.06.2020 |

Puheeksi tulee työt ja sanoin vähän kehuskellen, että nyt onkin pidempi loma tiedossa, en tiedä, että hommaa sitä keksisi kun olen tekevää sorttia.... Ikää mulla 43v.. Yhtäkkiä parturin hetken mietiskelyn jälkeen sanoo et monethan rupee tekemää keikkahommia, vaikka onkin vanhuus eläkkeellä. . Tunsin miten kasvoni lehahtivat punaisiksi ja tosiaankin virkavapaalle olin jäämässä. En enää kehdannut korjata ja tehdä tilanteesta vielä kiusallisempaa. Sanoin vain, että niin tottahan tuo on.. Parturi varmaan ihmetteli miksi olin loppuajan niin hiljainen :0

Kommentit (1690)

Vierailija
1661/1690 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri kysyi, onko perheenlisäyssuunnitelmia. Olin 48-v nainen. Vastasin, että enköhän ole sellaiseen liian vanha. Silti oli vielä kirjannut ylös, että ei ole perheenlisäyssuunnitelmia, mikä kieltämättä vaikutti ikäni jälkeen kirjattuna oudolta, mutta en nyt mitenkään loukkaantunut kuitenkaan.

Minulle jouduttiin tilaamaan ambulanssi, olin tuolloin 56-vuotias. Ambulanssihenkilöt (kaksi naista) kysyivät laittaessaan tipan, että olenko raskaana. Kuuluu tietenkin rutiineihin, mutta kuitenkin.  . .

Vierailija
1662/1690 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa ollessamme joku nainen tuli haukkumaan vuotta nuorempaa miestäni pedariksi ja lapsiin sekaantujaksi.

Olen 39-vuotias.

Tai ehkä nainen ei viitannut sinuun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/1690 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa ollessamme joku nainen tuli haukkumaan vuotta nuorempaa miestäni pedariksi ja lapsiin sekaantujaksi.

Olen 39-vuotias.

Tai ehkä nainen ei viitannut sinuun...

Tiesi miehestäsi asioita, joita sinä et tiennyt.

Vierailija
1664/1690 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs pienikokoinen hoikka nainen oli teini-ikäisten lastensa kanssa erään firman kentällä pelaamassa sählyä. Joku työntekijä kysyi, missä vanhemmat, kentälle ei mennä 8lman vanhempia.

Vierailija
1665/1690 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en loukkauksena ottanut, mutta huvitti kyllä. Olin aikoinaan asiakaspalvelussa töissä ja ylioppilasjuhlien aikaan muuan asiakas kertoi, miten monet juhlat heillä on käytävänä ja kysyi, onko minulla. Kerroin, että kyllä on, esikoiseni pääsee ylioppilaaksi. Hän alkoi siunailla, miten minulla voi olla niin vanha lapsi, olin 40 v. Seuraavana päivänä eräs toinen asiakas kysyi, eikö sinullakin ala olla jo eläkkeelle pääsy kohta.

Vierailija
1666/1690 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein lapsen lastani lääkäriin. Lääkäri sanoi, että äiti ottaa pojan (nimi) syliin niin. Sanoin olevani mummu, niin tokaisi, että onpas nuorekas mummu.

Vierailija
1667/1690 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ottamassa syntymäpäivälahjaksi elämäni ensimmäistä tatuointia,hermostuneena siinä höpisin ja kerroin että minulla on synttärit. Tatuoija kysyin paljon täytän ja vastasin että 40,mihin tatuoija että ohoh,olisin arvellut kuusikymppiseksi. Ilo tatuoinnista katosi samantien.

Vierailija
1668/1690 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori hammaslääkärimies tokaisi hampaaseeni paikkaa vaihtaessaan, että "tekee paikkauksen hyvin, kun teillä on kuitenkin elinikää about hiukan yli 20 vuotta vielä jäljellä". Olen 35-vuotias nainen.

Loukkaavaa ja karmivaa, mutta todella huvittavaa :D

Vierailija
1669/1690 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai pahin. Mua on tytötelty työpaikalla. Olin silloin n. 27v. aikuinen nainen.

Näytän nuoremmalta mitä olen.

Tuossa iässä tytöttely loukkaa.

Minua ei haittaa jos tytötellään, olen yli 60 v.

Vierailija
1670/1690 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin synnyttänyt ensimmäisen lapseni yli 20-vuotiaana, kun samassa huoneessa synnytysosastolla oleva rouva sanoi minulle useaan otteeseen minun olevan teiniäiti.

Vierailija
1671/1690 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua luultiin tyttäreni siskoksi, kun hän oli 11v ja minä 40v.

näin kävi minulekin kuutisenkymmentä vuotta sitten.Odottelin bussia Turun kauppatorilla tyttäreni kanssa, viereen ilmestyi pari kaveria kysyivät tyttäreltäni josko hän pyytäisi siskoaan lähtemään illalla heidän kanssan ulos, tyttäreni vastasi, se mikkään sisko ol se o äiti. Jostain syystä pojat katosivat nopeasti.

Vierailija
1672/1690 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori hammaslääkärimies tokaisi hampaaseeni paikkaa vaihtaessaan, että "tekee paikkauksen hyvin, kun teillä on kuitenkin elinikää about hiukan yli 20 vuotta vielä jäljellä". Olen 35-vuotias nainen.

Loukkaavaa ja karmivaa, mutta todella huvittavaa :D

Anteeksi mutta reps 😂😂

Vierailija
1673/1690 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aikanaan sovittamassa sadetakkia jossain tavaratalossa, kun lähelleni tuli vanhempi pariskunta tarkoituksenaan ilmeisesti ostaa miehelle samanlainen takki. Tämä herra ei vain itse ollut asiasta kovinkaan innostunut, joten rouva viittasi minuun päin ja sanoi että "Katso nyt, kun näyttää niin hyvältä tuolla nuorella pojallakin tuo takki!" Olin 28 -vuotias nainen..No enää en onneksi näytä pikkupojalta lähes viisikymppisenä :)

Samantyylinen mutta myyjän paha moka: 

Tutut tunnistaa:) eli olin 18v, neito kauneimmillaan siis, ja isän kanssa mulle katsomassa nahkatakkia tamperelaisesta pikkuliikkeestä joka myi nahkatakkeja. Isä sanoi että nahkatakkia siis ollaan katsomassa. Myyjä: tuleekos se teille vai tälle nuorelle herralle? 

En muista mitä vastattiin, tästä on aikaa, tais leuat loksahtaa auki. Poistuimme liikkeestä. 

Takki löytyi Sokokselta asianmukaisen asiakaspalvelun saattelemana. 

Vierailija
1674/1690 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassa luuli että olen raskaana. Olen 50+ enkä todellakaan ole.

Pikkasen nauratti. Mutta vain pikkasen.

Vierailija
1675/1690 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tyttöystävän 21v kanssa menossa baariin niin meiltä molemmilta kysyttiin paperit. Olen treenattu ja nuorekas. Olin pukeutunut jameksiin ja teryleeni paitaan. Olen 62v.

Repesin tälle. 

Oletko Mauno Ahonen:)

Vierailija
1676/1690 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena vuodenkin ikäero voi tuntua paljolta. Jostain 20-vuotiaasta 40-vuotias voi tuntua ikivanhalta.

22-vuotiaalla kaverillani oli samanikäinen poikaystävä. He tulivat käymään kotonani, tarjosin kotiviiniä ja sitten poika alkoi selittää, että hänestä on outoa olla näin paljon vanhemman kanssa tekemisissä. Olin silloin 27.

Nuorena, 16v, isäntäperhe yritti tutustuttaa pariin nuoreen ihmiseen. En tykännyt kun olivat niin vanhoja, jo 20v. 

Vierailija
1677/1690 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vein lapsen lastani lääkäriin. Lääkäri sanoi, että äiti ottaa pojan (nimi) syliin niin. Sanoin olevani mummu, niin tokaisi, että onpas nuorekas mummu.

Isäni oli tuolloin melkein 80 v. ja käytti kymmenvuotiasta poikaamme lääkärissä. Pojan nimi huudettiin ja he menivät sisälle. Tutkittuaan pojan vaivan lääkäri kysyi, että onko isällä tähän jotain kysyttävää. Isäkään ei loukkaantunut.

Vierailija
1678/1690 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18v, kun kaksi poikaa tuli kysymään, voisiko täti heittää pari tupakkaa. Joo, kyllä tämä "täti" polttaa, mutta jostain syystä en halunnut tarjota heille.

Vierailija
1679/1690 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensimmäisessä työpaikassani lukion opettajana. Olin 27 v. Teimme oppilaiden kanssa tutustumisretken erääseen paikkaan, valvojina minä ja erös 60v opettaja. Vierailupaikassa oli eräs henkilö meitä vastaanottamassa. Vanhempi kollega meni ensin, kätteli ja esittäytyi, minä perässä samoin. Tämä vastaanottaja häkeltyi, mietti, mutta kätteli sitten minut, naurahti ja sanoi, että no kätellään sitten kaikki muutkin oppilaat. Ja jatkoi hieman kauempana seisovia lukiolaisia kättelemään. 

Vierailija
1680/1690 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä tuon Jannen mummo kysyi poikani Jannen kaveri! No, ikäni puolesta olisin voinu ollakkin, mutta pidin itseäni nuorekkaana äitinä. Lasten suusta totuus tulee🤣