Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin toisen moka ikäääsi koskien miten sinua on loukattu??! Minä aloitan istuin parturin tuolissa ja yhtäkkiä..

Vierailija
13.06.2020 |

Puheeksi tulee työt ja sanoin vähän kehuskellen, että nyt onkin pidempi loma tiedossa, en tiedä, että hommaa sitä keksisi kun olen tekevää sorttia.... Ikää mulla 43v.. Yhtäkkiä parturin hetken mietiskelyn jälkeen sanoo et monethan rupee tekemää keikkahommia, vaikka onkin vanhuus eläkkeellä. . Tunsin miten kasvoni lehahtivat punaisiksi ja tosiaankin virkavapaalle olin jäämässä. En enää kehdannut korjata ja tehdä tilanteesta vielä kiusallisempaa. Sanoin vain, että niin tottahan tuo on.. Parturi varmaan ihmetteli miksi olin loppuajan niin hiljainen :0

Kommentit (1690)

Vierailija
1621/1690 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas kutsui kesäpojaks, vaikka olin ollut talossa 7 vuotta vakihommissa, ja jopa saman asiakkaan kanssa, kun siellä viikoittain ravasi. 35-vuotias olin tuolloin.

Vierailija
1622/1690 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus, sama asiakas oli siis käynyt viikoittain kok sen ajan, ja jopa munkin jutulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1623/1690 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hämmästynyt, kun Timo Soini on VAIN 61v.  

Vierailija
1624/1690 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, en sinänsä loukkaantunut vaan naurettiin tälle - mutta ulkomaanmatkalla minulle sanottiin "oletettavan", että ystäväni kanssa ollaan äiti ja tytär (hän minua vuotta nuorempi, molemmat 30v alkupuolella).

Hän tosin olemukseltaan ja ulkonäöltään nuorempi, mutta kotipuolessa saan myös itse vielä näyttää papereita Alkossa - eli tuskin kuitenkaan n 30 +/- vuotiaan äidiksi voisi luulla.

Toinen parikymppisen näköinen ja toinen ehkä nelikympousen näköinen. Pukeutuminen, pyöreys yms. vaikuttavat.

Vierailija
1625/1690 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhurti wrote:

Minua on nelikymppisenä kaksi kertaa luultu pojakseni, joka oli parikymppinen. En tuosta kauhean pahoillani ollut, mutta tietysti henkilö nolostui kovasti, kun oli sitten pakko korjata, että en ole ko. ihminen vaan hänen isänsä!

jos olet kuitenkin saman näköinen eikä poikasi tuttava viitsinyt nolata, että oletpa vanhentunut

Vierailija
1626/1690 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa ollessamme joku nainen tuli haukkumaan vuotta nuorempaa miestäni pedariksi ja lapsiin sekaantujaksi.

Olen 39-vuotias.

Vierailija
1627/1690 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luullaan tyttärenpoikani äidiksi, no iän puolesta just ja just voisin ollakin.

Olen hoitanut ja kasvattanut tämän pojan, koska tytär oli niin nuori hänet saatuaan.  Siksi kai sitä vieraat ihmiset sitten olettikin.  Mutta edelleen monet luulee että olen äiti enkä mummo, vaikka poika on 35-vuotias ja minä vanha akka.

Vierailija
1628/1690 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmikymppiseksi asti näytin tosi nuorelta. Joskus 25 v. työpaikassani joku ihan tosissaan kysyi, miksi peruskoululainen on täällä töissä. 28-vuotiaana myyjä meni ihan tiloihin henkkareitani tarkistaessa, että sulta kyllä tullaan kysymään paperit loppuelämän! No ei sentään, nyt 40+ aika lailla ikäisekseni minut kaikki arvioivat.

Reilu viiskymppinen kampaaja oletti minun kuuluvan kanssaan samaan ikäryhmään, no oli kyllä muutenkin ärsyttävä nainen. :D

Vierailija
1629/1690 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 40v ja ystäväni 35v.  Olin lainannut ystäväni autoa ja kävin palauttamassa autonavaimet ystäväni työpaikalle. Ystäväni oli just puhumassa asiakkaiden kanssa, joten laitoin avaimet hänen käteensä, kuiskasin "kiitos lainasta" ja poistuin. Mennessäni kuulin, kun toinen asiakas (vanha äijä) kysyi ystävältäni "oliks toi sun tytär?" ja toinen asiakas (edellisen vaimo) sanoi "likka kävi heittämässä äitille avaimet".

En kehdannut koskaan sanoa ystävälleni asiasta, hän on lapseton, pitkä ja ylipainoinen ja minä puolestani olen pienikokoinen, mutta olen kuitenkin sentään 5 vuotta vanhempi kuin hän.

Vierailija
1630/1690 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin käymässä eräällä koululla ja koulun opettaja kysyi olenko 7. luokalla. Olin 22-vuotias.

Vierailija
1631/1690 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin pariskunnalle 1 aikuisten lipun ja 1 lastenlipun koska luulin ,että siinä oli mies taaperonsa kanssa,mutta lopulta minulle tehtiin hyvinkin selväksi,että se taapero olikin tämän miehen vaimo. Se kävi ilmi kun annoin hänelle kampanjamme mukaisesti ilmapallon ja tikkarin.

Mistä näitä lyhytkasvuisia pulleroita aina edes vois ei erottaa?

Vierailija
1632/1690 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pahin. Mua on tytötelty työpaikalla. Olin silloin n. 27v. aikuinen nainen.

Näytän nuoremmalta mitä olen.

Vierailija
1633/1690 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Myin pariskunnalle 1 aikuisten lipun ja 1 lastenlipun koska luulin ,että siinä oli mies taaperonsa kanssa,mutta lopulta minulle tehtiin hyvinkin selväksi,että se taapero olikin tämän miehen vaimo. Se kävi ilmi kun annoin hänelle kampanjamme mukaisesti ilmapallon ja tikkarin.

Mistä näitä lyhytkasvuisia pulleroita aina edes vois ei erottaa?

Sanoitko taaperolle tui tui 😂

Vierailija
1634/1690 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä tytöttelen aina naispuolisia ihmisiä. Ihan normaalia.

Vierailija
1635/1690 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kaupassa ollessamme joku nainen tuli haukkumaan vuotta nuorempaa miestäni pedariksi ja lapsiin sekaantujaksi.

Olen 39-vuotias.

Mulle kävi samantyyppinen ja olen kerran jo täällä sen kertonutkin, mutta otetaan uusiksi. Eli eräs puolituttu nainen oli todella närkästynyt, kun kävi ilmi, että mieheni onkin minun aviomieheni. Hän sanoi aika aggressiiviseen tyyliin, että "tuohan on sinua vaikka kuinka paljon vanhempi." Olin todella hämmentynyt ja sanoin, että hän on minua vuotta vanhempi. Vaikutti, ettei nainen uskonut sitä. 

Kaiken huipuksi nainen on ammatiltaan toimittaja. Minusta mies ei näytä minua niin paljon vanhemmalta ja vaikka näyttäisikin, niin onhan tuo todella törkeää käytöstä. Mitä helv se tuolle kuuluu toisten ikäerot.

Tuolloin olin noin 45v.

Vierailija
1636/1690 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mä tytöttelen aina naispuolisia ihmisiä. Ihan normaalia.

Mitäs tytöt ,sanoi Stevie Wonder kalatiskillä.

Ei niitä oikeasti erota mitä ne milloinkin on.

Vierailija
1637/1690 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teini-ikäisen poikani kanssa elokuvissa viime viikonloppuna, ja näytös loppui myöhään. Erään baarin edestä meillä huudeltiin jotakin treffien jatkamista lämpimässä. Ensinnäkin, hyi hitto että oksetti moinen kommentti. Ja toiseksi, miten sokea voi ihminen olla. Olen 40-vuotias, enkä näytä ikäistä yhtään nuoremmalta. 

Vierailija
1638/1690 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin loppukesästä lähimetsässä sienessä. Kotiinpäin kävellessä vastaan tuli tuntematon noin 60-v. nainen, vilkas virolainen. Juteltiin ja hän kysyi "oletko sa eläkkeellä?" Kukaan ei sitä ennen eikä jälkeen ole kysynyt minulta niin. Tousaalta edellisenä päivänä muuan 9-kymppinen oli kommentoinut pituuttani sanoen, että "siun kannattais mennä missikisoihin". Sanoin että olen yli-ikäinen.

Olen siis 55 v.

Vierailija
1639/1690 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies : haluan eron vaimostani,hän ei ole puhunut minulle sanaakaan puoleen vuoteen.

Asianajaja : miksi? Ymmärrätkö että tuollaisia naisia on oikeasti vaikea löytää?

Vierailija
1640/1690 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären eka luokan opettaja kommentoi tytärtäni iltatähdeksi. Poistui paikalta äkkiä, kun sanoin, että jaa, en minä ihan niin sanoisi, kun kumminkin olin vasta 31 hänet saadessani. Olin vissiin silloin 38-vuotiaana jo kovinkin rupsahtanut 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi