Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ja miksei naisetkin! Onko 70kg paino liikaa naiselle?

Vierailija
13.06.2020 |

Voisitko pitää naista viehättävänä ja rakastettavana?

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikkuus ei muuten selitä painoa kovinkaan hyvin:

https://www.stylevore.com/wp-content/uploads/2019/12/73387355_239662959…

165cm/65kg

Vierailija
102/116 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pituudesta mutta hakkaa jo rajoittimelle 🤔 Pituus miinus sata on hyvä kaava maksimipainolle 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä painoindeksin tulkinnalle on tapahtunut?

BMI 21,95 on normaalin alueen tasan keskellä.

Nykyään naiset useinkin tulkitsevat että normaalin ylärajoilla on normaali, normaalin keskellä on hoikka ja normaalin alarajoilla on anorektikko.

Ihan kuin rajoja olisi nostettu pykälällä ylöspäin.

Tämä. Mun mielestäni BMI tyyliin 24 on jo lihava, ellei sitten oli erittäin lihaksikas nainen. Jos itse painaisin 70kg olisi painoindeksini 25. Eli muka normaali. Ei helv tissä. Jo tämä 62kg tuntuu melko pyöreältä, siksipä olenkin lisännyt liikuntaa runsaasti. On ihan naurettavaa, että vasta joku BMI 30 on virallisesti lihava, vaikka oikeasti kyseessä on aivan liikaa laardia kerännyt yksilö. Sitten kun kyseessä on normaali hoikka ihminen, niin kauhistellaan kuinka se on niin laiha. Hah. Ihmiset ovat vieraantuneet todellisuudesta koska kehopositiivisuus ja silleen.

Vierailija
104/116 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

165cm/65kg

Tuosta käy paremmin ilmi vielä:

https://pbs.twimg.com/profile_images/947526823197343744/C2YM9fP3_400x40…

Oikeasti että paino nousisi merkittävästi lihasten takia niin lihaksia pitää olla kunnolla. Miehellekin joku 5 kilon lihasmassan hankkiminen edellyttää kovaa työtä.

Vierailija
105/116 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu pituudesta mutta hakkaa jo rajoittimelle 🤔 Pituus miinus sata on hyvä kaava maksimipainolle 👍

Miehelle on. Naiselle -110.

Vierailija
106/116 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttöystäväni on 185 pitkä, kauniin muotoinen ja painaa aivan varmasti 70 kiloa. Pari kertaa olen koittanut nostaa mut ei onnistu

Vierailija
107/116 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on suhteellista. Pituus, rakenne, kehonkoostumus ratkaisee. Oon itse 170cm/68kg, ja painan liikaa. Oon sirorakenteinen, pienet hartiat, ohuet ranteet, kapea vyötärö jolloin ylimääräiset kilot näkyy takapuolessa, reisissä... Rasvaprosentti on tärkeämpi luku itselle, ja sen mukaan on varaa pudottaa painoa ainakin 5kg. Ja mä tykkään raamikkaista miehistä ja naisellisesta kehosta, laihuus ei ole mun ihanne kuin ei ole lihavuuskaan

Vierailija
108/116 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole väliä. Itse olen 155cm pitkä ja painan 78kg. En näytä lihavalta. Vähän pyöreältä vain. Juu ja haluaisin kyllä laihtuakin, mutta en laihdu, vaikka en napostele. En syö 18.00 jälkeen kuin banaanin tai hedelmiä ja syön kunnon aamupalan kaurapuuroineen, lounaan ja päivällisen.

Höpö höpö. Oletko nähnyt itsestäsi kuvia muista kuvakulmista, kuin peilistä suraan edestä? Lihavahan sinä olet ja reilusti. Olen 177 cm pitkä mies ja vastaavasti minun pitäisi painaa 100 kg ja väittää pokkana, että en näytä lihavalta. Painoni ei ole lähelläkään sataa, vaan 85 kg ja hoikka/laiha en ole nytkään. 

No et taatusti olekaan. Mun mies painaa saman verran, mutta pituutta on 183cm eikä sekään ole hoikka.

Vierailija
109/116 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

165cm/65kg

Hyi. Olen 162/62 ja näytän sata kertaa paremmalta.

Vierailija
110/116 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä paino, varsinkin jos ei ole enää ihan nuori. Yli 50 ei todellakaan pitäisi enää kenenkään painaa paljon tuon alle, ellei halua että kaikki rypyt näkyy tai halua alkaa leikkelemään itseään. 20-30v ehkä liikaa mutta 50+ on todellakin ok.

Vierailija
111/116 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

175 cm ja 70 kg naisen painoindeksi on 22,8 eli täysin normaali...

Itsehän olen 175 cm ja 75 kg ja painoindeksini on 24 eli täysin normaalin ja terveen puolella.

Saman mittaisena luin tämän kauhulla. Painoin joskus pahimmillani 63 kiloa, ja olin kyllä valtava ja olo tukala. Mutta ehkä mulla on sitten "kevyet luut".

Mikä sun vaatekoko oli 63-kiloisena?

M. Vaatekoko ei kerro mitään mittasuhteista.

Vierailija
112/116 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 179cm nainen ja koen kyllä 70 kilon olevan itselleni liikaa.

Vierailija
113/116 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nirsoilija kirjoitti:

Pidän pienistä ja siroista naisista, joten en ole ikinä seurustellut yli 60 kiloisen naisen kanssa.

Pistätkö sinä ne naiset puntarille vai miten voit olla noin varma asiasta?

Tarkoitatko, ettei mies pysty arvioimaan pienestä ja sirosta naisesta, onko hän yli vai alle 60 kg?

Minulle kommentoitiin 72kg painaessani että miksi ihmeessä laihdutan kun 60kg on hyvä paino mulle. Miesten puolelta siis. Nyt olen kympin onnistunut pudottamaan ja edelleen on töitä tehtävänä, taas sain työkaverilta kommentin että et kai sä alle 50kg meinaa kun oot jo nyt niin kevyt. Eli ei miehet näköjään aina pysty painoja arvioimaan. Eikö kyllä naisetkaan.

Tämä on kyllä totta. Yksi miespuolinen kaveri toitotti, että naisen ylipaino on hänelle pahin mahdollinen turn-off. Kuitenkin myöhemmin kävi selväksi, että hän hahmottaa ylipainoksi vasta sellaisen jenkkityylisen, täällä sairaalloiseksi luokiteltavan ylipainon ja kuvaili ihan selkeästi ylipainoisia naisia hoikiksi. Eli usein ihmiset käyttävät myös sanoja, joita eivät oikein ymmärrä, sama kilojen hahmottamisen kanssa.

Vierailija
114/116 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu.

Jos on oikeissa paikoissa ja mieluusti sen verran nuori ettei paikat roiku, voi näyttää hyvältä.

Miltä näyttää vyötärö ja vatsa? Onko vyötärö kadonnut, onko vatsassa extraa?

Itse olen mies 172cm. Kun painoin vajaat 70kg, olin mielestäni pullukka. Nykystandardeilla yhä hoikka (miehen halutaan olevan iso koska naisetkin ovat) mutta selkeästi vatsaa ja silloisista kuvistakin näkyi että posket alkoi pullottamaan.

Vierailija
115/116 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

172/72, syväkyykystä nousee satanen ja jaksan vetää leukoja eli lihasta on jonkin verran.

Useimmiten on kyllä vähän iso olo. Mutta jos paino alkaa mennä alle seitsemänkympin, tulee olosta jotenkin liian ylikierroksilla käyvä ja kummallinen. Vaikka niiden muutaman kilon pudotessa ulkonäkö on ns. kohenee "vähän isosta" "tosi sporttiseksi" ei se ole sen olon arvoista. 

Vierailija
116/116 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kehon koostumuksesta ja pituudesta. Itselleni se on 168-senttisenä henkilökohtaisesti liikaa, kun en mikään lihaskimppu ole, ja se ekstra on puhdasta rasvaa. En siinä painossa enää tunne oloani mukavaksi nahoissani, vaikka miehelleni ko. paino ei ollut liikaa ja tykkäsi minusta ihan yhtä lailla. Kaksi kertaa olen siis tuossa painossa käynyt, molemmilla kerroilla näin jonkun muun ottaman kuvan itsestäni ja kauhistuin ja laihdutin 10 kiloa pois. Kilot tulivat salakavalasti ja peili ei siksi näyttänyt mitään radikaalia muutosta, vaikka vaaka näyttikin. Mutta valokuva ei valehdellut ja tuntui pahalta nähdä se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi