Miehet ja miksei naisetkin! Onko 70kg paino liikaa naiselle?
Voisitko pitää naista viehättävänä ja rakastettavana?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä eroa, onko naisella pituutta 150 cm vai 180 cm. Etkö osaa tuota ajatella?
Pituus vaikuttaa lopputulokseen paljon, mutta jätin sen tarkoituksella kertomatta aloituksesta. Haluan kuulla mielipiteitä yleisesti. Ymmärräthän sen?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu pituudesta ja lihaksista. Treenattu pitkä nainen voi hyvinkin painaa 70kg eikä näytä yhtään ylipainoiselta.
Tässäpä tämä. Itse 170 ja painoa 70. Lihas painaa noin kolme kertaa enemmän, kuin sama tilavuus rasvakudosta. Katsomalla ei siis välttämättä painoani arvaa, paitsi tietysti asiantuntijat.
Miehet eivät kyllä tykkää. Kaikki haluavat kiltin ja alistuvan, heikon naisen, myös urheilijamiehet. Ovat tottuneet kilpailemaan keskenään, mutta puolisoksi kelpaa edelleen vain raamatustakin tuttu avuton "kylkiluu".
Onneksi voimien lisääntyessä tarve miehellekin on vähentynyt niin paljon, ettei miehettömyys haittaa menoa. Ehkäpä jopa päin vastoin...
Olen 175cm ja 60kg. Tippaakaan enempää painoa en halua. 70kg painavana minun pitäisi olla paljon pidempi. Luultavasti erittäin harva nainen suomessa on riittävän pitkä moiseen painoon, jos siis puhutaan normaalipainoisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väliä. Itse olen 155cm pitkä ja painan 78kg. En näytä lihavalta. Vähän pyöreältä vain. Juu ja haluaisin kyllä laihtuakin, mutta en laihdu, vaikka en napostele. En syö 18.00 jälkeen kuin banaanin tai hedelmiä ja syön kunnon aamupalan kaurapuuroineen, lounaan ja päivällisen.
Niin, et näytä lihavalta kun katsot peiliin. Kaikki muut ovat eri mieltä, eivät vain kehtaa sanoa. Järkyttävä määrä noin lyhyelle.
Ps. Banaanin tai hedelmiä? Mikäs se banaani sitten on? Juures?
Banaani on marja
Vierailija kirjoitti:
Juuri sopiva paino naiselle.
Jos nainen painaa 40-50. se on lapsen paino ja todella epänormaalia. Kuka haluaa olla niin heiveröinen, ellei ole luonnostaan 140cm ja linnunluinen.
Niinhän se on. Meillä on kuitenkin aika iso joukko miehiä, jotka ovat itsekin jääneet lapsen tasolle, ja etsivät kaltaistaan puolisokseen. Vai eikö muka 70-80kg 180cm mies ole mitoiltaan kuikelon teinipojan mallinen?
Olisin kokoa S 70kg painossa. Olisin sitä vielä 75kg painossakin. Onko Nainen kokoa S läski? On varmaan sitten.
Sori vaan, mutta tuntisin itseni liian naiselliseksi noin painavan naisen rinnalla.
(Myönnän, että tässä näkemyksessä hyödynnetty naisten perustetta miksi miehen pitää olla pidempi)
Minua ei haittaa vaikka joku painaisi 1000 kg. Jokaisen oma asia.
Rimpulakintut. Salilla käyvät jäivät kun nalli kalliolle. Lähdettiin ajamaan 200 km polkupyörällä. Siis saman päivän aikana.
Minulle ei tehny tiukkaa vaikka painoa olisi toisillekin antaa.
Nääs nääs ne lihakset eikä rimpulakintut. Nälkää nähneet kurjet.
Itse painan juuri tuon verran, bmi:n mukaan ylipainoa noin 5 kiloa. Olen siis vähän pyöreä. Yritänkin laihduttaa paraikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä eroa, onko naisella pituutta 150 cm vai 180 cm. Etkö osaa tuota ajatella?
Pituus vaikuttaa lopputulokseen paljon, mutta jätin sen tarkoituksella kertomatta aloituksesta. Haluan kuulla mielipiteitä yleisesti. Ymmärräthän sen?
Ihan idioottimaista. Tottakai se pituus vaikuttaa. Sama kun kysyisit pitäisitkö naisesta jolla on värjätyt hiukset kertomatta sitä väriä. Blah.
Silti, 70kg naiselle on paljon, jos noin keskipituudesta puhutaan.
Itse olen ulkoisesti varmaan lähes miehen kuin miehen mieleen. Rakkaudessa mulla ei silti ole koskaan ollut onnea. Lienen siis viehättävä mutta en rakastettava. Mun on vaikea hahmottaa avauksen pointtia.
Tottakai! Jos pituus 180 tai yli.
Tärkeintä että itsellä on hyvä olla, painosta ja pituudesta huolimatta sekä noudattaa terveellisiä elintapoja.
Suurin osa miehistä ei tiedä naisen painoa pelkällä ulkoisella arviolla.
Joten kysymys ei ole relevantti.
Riippuu niin täysin pituudesta ja ruumiinrakenteesta. Itse olen 165cm ja 66kiloisena vatsalla ja vyötäröllä alkaa olla näkyvä vararengas. Eli itselleni 70kg olisi ylipainoa (ellei siis olisi hillittömän lihaskunnon tuomaa lihaspainoa).
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ulkoisesti varmaan lähes miehen kuin miehen mieleen. Rakkaudessa mulla ei silti ole koskaan ollut onnea. Lienen siis viehättävä mutta en rakastettava. Mun on vaikea hahmottaa avauksen pointtia.
Ehkä juuri siksi ei ole ollut onnea rakkaudessa kun tulet kehumaan itseäsi ketjuun, missä jo otsikossa on kysymys.
Väkisin tulee mieleen kunnon bimbo, sori nyt vaan.
Nirsoilija kirjoitti:
Pidän pienistä ja siroista naisista, joten en ole ikinä seurustellut yli 60 kiloisen naisen kanssa.
Pistätkö sinä ne naiset puntarille vai miten voit olla noin varma asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä juuri siksi ei ole ollut onnea rakkaudessa kun tulet kehumaan itseäsi ketjuun, missä jo otsikossa on kysymys.
Väkisin tulee mieleen kunnon bimbo, sori nyt vaan.
Ei tarvitse pyytää anteeksi. En ole bimbo. Veikkaan, että sekin on yksi ongelmistani. Olen hyvännäköinen JA fiksu. Mutta rakkaudessa on kyse niin monimutkaisista asioista. Mutta ei taatusti tietystä kilomäärästä. Vai meinaatko, että yksikään 70-kiloinen nainen ei ole tullut rakastetuksi?
Minulle (163 cm) olisi todellakin liikaa!
Minä olen 170 cm ja painan 69 kg, en näytä lihavalta, saan usein kuulla, että "sinä se olet aina yhtä hoikka". Omasta mielestä painan n. 5 kg liikaa, se on tullut parin viime vuoden aikana, kun en ole polvivamman vuoksi voinut liikkua entiseen tapaan.