Miehet ja miksei naisetkin! Onko 70kg paino liikaa naiselle?
Voisitko pitää naista viehättävänä ja rakastettavana?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Nirsoilija kirjoitti:
Pidän pienistä ja siroista naisista, joten en ole ikinä seurustellut yli 60 kiloisen naisen kanssa.
Pistätkö sinä ne naiset puntarille vai miten voit olla noin varma asiasta?
Tarkoitatko, ettei mies pysty arvioimaan pienestä ja sirosta naisesta, onko hän yli vai alle 60 kg?
Vierailija kirjoitti:
Viehätyn pienistä ja siroista naisista, joten minulle tuo olisi todennäköisesti liikaa.
En silti millään tavalla paheksu tai kummeksu naista, joka painaa seitsemänkymmentä kiloa. Tuollainen nainen ei vain satu mahtumaan juuri minun mieltymyksiini.
En odota kaikkien naistenkaan syttyvän minun karhumaisesta olemuksestani.
Suora ja kunnioittava vastaus. Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 175cm ja 60kg. Tippaakaan enempää painoa en halua. 70kg painavana minun pitäisi olla paljon pidempi. Luultavasti erittäin harva nainen suomessa on riittävän pitkä moiseen painoon, jos siis puhutaan normaalipainoisista.
Täällä samanpituinen, tosin huikeat 66 kg painava nainen ;) Mehän olisimme BMI:n mukaan 70-kiloisinakin normaalipainossa. Se on sitten eri asia, minkä kokoisena viihtyy ja tuntee olevansa parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Viehätyn pienistä ja siroista naisista, joten minulle tuo olisi todennäköisesti liikaa.
En silti millään tavalla paheksu tai kummeksu naista, joka painaa seitsemänkymmentä kiloa. Tuollainen nainen ei vain satu mahtumaan juuri minun mieltymyksiini.
Tässä on hienosti esitetty asia! Juuri näin, oma maku on eri asia kuin muiden paheksuminen tai kummeksuminen! T. Tuo 172/70
Mitä painoindeksin tulkinnalle on tapahtunut?
BMI 21,95 on normaalin alueen tasan keskellä.
Nykyään naiset useinkin tulkitsevat että normaalin ylärajoilla on normaali, normaalin keskellä on hoikka ja normaalin alarajoilla on anorektikko.
Ihan kuin rajoja olisi nostettu pykälällä ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
No on nyt 70kg naiselle sentään helvetissä liikaa. En itsekään paina sen enempää ja olen sentään ihan miehen mitoissa.
Rimpula sä tolla painolla olet.
En mielellään haluaisi että nainen painaisi enemmän kun minä ellei sitten paino olisi niin sanotusti oikeissa paikoissa eli rinnoissa ja pyllyssä. Onhan näitäkin pariskuntia kyllä nähty vaikka millä mitalla että nainen lihoaa parisuhteessa kaksinkertaiseksi mieheen verrattuna. Eivät näytä välittättävän joten mikäs siinä jos vaan terveenä pysyy. M30 180/68
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies olisi maininnut hintelän olemuksensa karhumaisen sijaan, niin olisi tullut alapeukkua.
No niinhän se on; ei BMI-arvolla 22-23 ole mikään hoikka, ja tuolla lukemalla yleensä on jo näkyvää vyötärölihavuutta. Hoikalla ihmisellä BMI on usein 19-20.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on nyt 70kg naiselle sentään helvetissä liikaa. En itsekään paina sen enempää ja olen sentään ihan miehen mitoissa.
Rimpula sä tolla painolla olet.
179cm (miesten keskipituus) ja 70kg on BMI 21,80 eli melkeinpä tismalleen "normaalin alueen keskellä".
Eli tarkalleen keskipituinen ja niin normaalipainoinen kuin voi olla.
Jos sinä olet läski, se ei tarkoita sitä että normaalipainoinen mies olisi rimpula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies olisi maininnut hintelän olemuksensa karhumaisen sijaan, niin olisi tullut alapeukkua.
En usko. Yleensähän sitä paheksutaan, kun ylipainoinen mies ei huoli ylipainoista naista.
Vierailija kirjoitti:
Epävarmojen, pienimunaisten ja naisia kontrolloimaan pyrkivien miesten mielestä on.
Tiedätkö, kun niillä henkilökohtaisilla mieltymyksillä ja sillä mikä viehättää/ei viehätä, ei ole välttämättä mitään tekemistä itsetunnon tai munan koon kanssa. Jos se muna ei nouse tietynnäköisille ja -kokoisille naisille, niin se ei nouse.
Näistä ketjuista kyllä huomaa ettei miehet ymmärrä naisten painosta yhtään mitään :D
Itse olen 180cm pitkä, olen painanut 58kg ja näytin kävelevältä luurangolta. Nyt painan 71kg ja näytän normaalilta, ja kyllä vieläkin ihan hoikalta.
Ei terve pitkä nainen voi painaa saman verran kuin 150cm-160cm pituiset naiset anteeksi nyt vaan.
Olen aika keskimääräisen pituinen nainen. Painan normaalisti 55-60 välillä. Painoindeksin mukaan 70 olisi vielä ”normaalipaino”, mutta näkisin että ilman että itsellä olisi reilusti enemmän lihaksia, lihavalta näyttäisi. Painoin joskus 65 ja olin jo selkeästi mielestäni lievästi ylipainoisen näköinen, vaikka painoindeksin mukaan normaali.. ilman isompaa treenaamista/lihaksia, koen että painoindeksi 20-21 on sopiva itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Näistä ketjuista kyllä huomaa ettei miehet ymmärrä naisten painosta yhtään mitään :D
Itse olen 180cm pitkä, olen painanut 58kg ja näytin kävelevältä luurangolta. Nyt painan 71kg ja näytän normaalilta, ja kyllä vieläkin ihan hoikalta.
Ei terve pitkä nainen voi painaa saman verran kuin 150cm-160cm pituiset naiset anteeksi nyt vaan.
Mutta jos en miehenä koskaan seurustelisi 180-senttisen naisen kanssa muutenkaan, lienee aika turvallista sanoa, että 70 kg on minulle liikaa, eikös?
Vierailija kirjoitti:
Siinä kuusi 70-kiloista naista:
https://external-preview.redd.it/wjX0HIQEUbiEpzogdi-fTR8_VE0cxCk7ojBKNh…
Tämä 186cm nainen on aivan upea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos en miehenä koskaan seurustelisi 180-senttisen naisen kanssa muutenkaan, lienee aika turvallista sanoa, että 70 kg on minulle liikaa, eikös?
Kyllä mutta minun viestissäni ei ollutkaan kyse siitä, vaan kun miehet väittää ihan kirkkain silmin täällä että minun pituiselle naiselle 60kg on muka normaalipaino.
Riipuu pituudesta ja ruumiinrakenteesta.
Olen 169cm pitkä ja joskus painoin 68kg ja näytin hirveältä mätisäkiltä :D (ei lihaksia, ei tissejä ja kaikki paino mahassa, käsivarsissa ja yläreisissä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mutta minun viestissäni ei ollutkaan kyse siitä, vaan kun miehet väittää ihan kirkkain silmin täällä että minun pituiselle naiselle 60kg on muka normaalipaino.
Jaa, no okei sitten. Aika outo väite, kun eikös tuon "normaalipainon" (huono käsite minusta ylipäätään, mutta se on toinen juttu) voi tarkistaa ihan taulukosta.