Miehet ja miksei naisetkin! Onko 70kg paino liikaa naiselle?
Voisitko pitää naista viehättävänä ja rakastettavana?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on pituutta?
Entäs lihaksia (tuskin selittää paljoa)?
Missä paikoissa se paino on?
169cm ja paino on kertynyt lantiolle sekä reisiin ilman jenkkakahvoja.
Ei aavistustakaan, miltä 70-kiloinen nainen näyttää. Ei kiinnosta yhtään naisen paino muutenkaan, kunhan hän on vain LAIHA.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väliä. Itse olen 155cm pitkä ja painan 78kg. En näytä lihavalta. Vähän pyöreältä vain. Juu ja haluaisin kyllä laihtuakin, mutta en laihdu, vaikka en napostele. En syö 18.00 jälkeen kuin banaanin tai hedelmiä ja syön kunnon aamupalan kaurapuuroineen, lounaan ja päivällisen.
Kyllä sinä ehdottomasti lihava olet. Hyvänen aika, liki 80 kg ja 155cm tappi. Kannattaa jättää noi valtavia energiamääriä sisältävät hedelmät iltamässäilystä pois. Aamupalalla et tarvitse niin raskasta ruokaa kuin "kunnon aamupala" kaurapuuroineen, voin vaan kuvitella paljonko tavaraa vedät sisääsi tuolloin. Lounas ja päivällinen, todennäköisesti taas valtavat annokset ja mitä silloin syöt. Liikutko paljon, esim. 3-4 kertaa viikossa ihan vaikka kävelylenkkejä, sellaisia, joissa kroppa lähtee liikkeelle, eli niin että hikoilet kunnolla riittävän pitkään, jolloin rasva alkaa vasta palamaan.
Itse olen 177 cm mies ja painoni samaa luokkaa ja en syö lähellekään noin paljon kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nirsoilija kirjoitti:
Pidän pienistä ja siroista naisista, joten en ole ikinä seurustellut yli 60 kiloisen naisen kanssa.
Pistätkö sinä ne naiset puntarille vai miten voit olla noin varma asiasta?
Tarkoitatko, ettei mies pysty arvioimaan pienestä ja sirosta naisesta, onko hän yli vai alle 60 kg?
Minulle kommentoitiin 72kg painaessani että miksi ihmeessä laihdutan kun 60kg on hyvä paino mulle. Miesten puolelta siis. Nyt olen kympin onnistunut pudottamaan ja edelleen on töitä tehtävänä, taas sain työkaverilta kommentin että et kai sä alle 50kg meinaa kun oot jo nyt niin kevyt. Eli ei miehet näköjään aina pysty painoja arvioimaan. Eikö kyllä naisetkaan.
Olen harrastanut seksiä neljän sellaisen pienen ja siron naisen kanssa, joiden painon tiedän. Heidän painonsa vaihteli muistaakseni 45 ja 53 kilon välillä. Yli 60-kiloinen pieni nainen ei enää olisi siro, joten tuon verran kyllä pystyy arvioimaan, vaikka muuten olen kyllä samaa mieltä siitä, että satunnaisen ihmisen painon arvaaminen on ihan arpapeliä.
Itse olin 70kg painoisena ihan luuviulu. Olen 178cm pitkä, joten tuon "pitäisi" olla vielä bmi:n mukaan olla hyvä paino, mutta peili kertoi toista. Luut törröttivät rintakehästä, kylkiluut paistoivat. Ei näyttänyt kivalta.
Oma optimaalinen painoni on noin 72-73kg.
Toisten painoja on mahdoton arvioida päältäpäin. Sen ehkä pystyy sanomaan, onko joku ns. normaalipainossa vai ei, mutta ei ne kilomäärät mihinkään näy. Poikaystävä yllättyi joskus kun kerroin hänelle painavani tuon reilun 70kg. Monet näyttävät varmaan kevyemmiltä kuin ovatkaan - lihas painaa enemmän kuin läski jne.
70kg näyttää laihalle ku vieressä on keskipainoisia naisia eli jotai 85 kilosia siis.
Mutta laittakaapa se 70kg 90-luvulle naisten viereen,sillon se on aika jättiläinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väliä. Itse olen 155cm pitkä ja painan 78kg. En näytä lihavalta. Vähän pyöreältä vain. Juu ja haluaisin kyllä laihtuakin, mutta en laihdu, vaikka en napostele. En syö 18.00 jälkeen kuin banaanin tai hedelmiä ja syön kunnon aamupalan kaurapuuroineen, lounaan ja päivällisen.
Jos katsoo esim. BMI laskurista, niin olet luokassa merkittävästi ylipainoinen. Ja senkin käyrän puolessa välissä. Seuraava taso on jo vaikeasti/sairaalloinen ylipaino, siihen on matkaa vain 6 kg.
On kyllä inhottavaa olla 178cm/73kg nainen, kun joka päivä vauvapalstalla saa lukea aloituksia siitä, että on joko liian painava tai liian pitkä naiseksi.
Täällä on kyllä ihmisillä todella häriintynyt käsitys siitä, paljonko pitkä nainen painaa. Itse kun painoin 69kg niin kylkiluut törröttivät selkäpuoleltakin ja rintakehän luut paistoivat.
Olen 165 pitkä ja painan 71 kg. Koen olevani lihava ja olenkin. Nyt yritän saada painoa pois edes siihen 65 kg, vaikka sekin on vielä vasta vähän alle ylipainon.
Sanoisin että n;170cm + ja isot tissit ja perse, tuo paino olisi ihan hyvä.
Tuskinpa, koska oon 182 cm pitkä xD
t. nainen
Se on ihan pötypuhetta, että ei laihdu, vaikka tekee mitä. Se on jo lääketieteellinen ihme, jos ei laihdu, kun pienentää huomattavasti ruoka-annoksia ja syö muutenkin harvemmin ja siis huomattavasti vähemmän. Nälkään ei todellakaan tarvitse kuolla, vaikka söisi ihan huomattavastikin vähemmän. Lisäksi tuo vähemmän syöminen ei riitä, jos sitä jaksaa viikon ja lopettaa, kun tulee pää kipeäksi ja on paha olo. Se pitää tehdä pysyväksi olotilaksi. Pitää olla pieni näläntunne kokoajan, silloin tietää, että ei ole syönyt liikaa.
Se on pelkästään itselle valehtelemista, kun sanoo, että painoni ei tipu, vaikka tekisin mitä. Joillakin tippuu nopeammin ja helpommin kuin toisilla, mutta kaikilla se tippuu. Sanotaan näin kärjistetysti, kaikista varmimmin paino tippuu, kun laittaa suun kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Olen 75 kg ja pituutta löytyy 160 cm. Yksikään ihminen ei ole sanonut minulle koskaan, että painoa olisi liikaa. Miehenikin pörrää ympärilläni kuin mehiläinen ja hän rakastaa muotojani, varsinkin kauniita rintojani. En ole laihduttamassa.
Minulla on monta naispuolista ystävää, jotka painavat reilusti enemmän kuin minä ja he ovat aivan ihania upeita ihmisiä. Kun olin työkavereiden kanssa laivalla aikoinaan, niin meitä ihania naisia tanssitettiin todella ahkerasti, joten kyllä näytti kelpaavan. Minulle on ainakin ihan sama miltä ihminen näyttää, tärkeintä on se luonne, miehissä ja naisissa.
Ellet ole poikkeuksellisen lihaksikas, olet ylipainoinen. Olen 174 ja painoindeksin mukaan pituiselleni ylipainon raja on 75. Koittakaahan joskus laskea itsellenne normaalipainon rajat, niin voitte yllätyä. Suuri osahan suomalaisista on ylipainoisia itse edes tajuamatta sitä. Koska niin moni muukin on, niin hämärtyy käsitys miltä normaalipainoinen näyttää. Vähän kuin amerikassa 2/3 osaa on ylipainoisia, niin eivät enää käsitä edes olevansa ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, et näytä lihavalta kun katsot peiliin. Kaikki muut ovat eri mieltä, eivät vain kehtaa sanoa. Järkyttävä määrä noin lyhyelle.
Ps. Banaanin tai hedelmiä? Mikäs se banaani sitten on? Juures?
Banaani on oikeastaan marja eikä hedelmä. Nyt kun kysyit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, et näytä lihavalta kun katsot peiliin. Kaikki muut ovat eri mieltä, eivät vain kehtaa sanoa. Järkyttävä määrä noin lyhyelle.
Ps. Banaanin tai hedelmiä? Mikäs se banaani sitten on? Juures?
Virallisestihan banaani ei ole hedelmä vaan marja
Kai sen nyt jokainen tajuaa että pituudella on asian kanssa myös tekemistä, samaten ruumiinrakenteella ja lihaksilla jne. Oikein pieni ja hentoluinen 150cm nainen olisi aika lihava 70 kiloisena, 180cm urheilullinen ja roteva nainen olisi todella hoikka. Itse olen 170cm ja paino pyörii 70 kilon molemmin puolin enkä ole mielestäni lihava. Varaa olisi pudottaa muutama kilo kyllä, mutta olen silti normaalipainoinen.
Jos nainen on alle 2m niin 70kg on liikaa, joten EI OLE haluttava ja rakastettava, vaan ylipainoinen pullukka. Max 60kg, C tai D kuppikoko ja 170cm pituutta niin sitten on haluttava.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Oletko nähnyt itsestäsi kuvia muista kuvakulmista, kuin peilistä suraan edestä? Lihavahan sinä olet ja reilusti. Olen 177 cm pitkä mies ja vastaavasti minun pitäisi painaa 100 kg ja väittää pokkana, että en näytä lihavalta. Painoni ei ole lähelläkään sataa, vaan 85 kg ja hoikka/laiha en ole nytkään.
Itsekin painan 70 kg, ja on siinä 10 kiloa liikaa melkein kenelle tahansa naiselle, jollei ole pitkä tai kehonrakentaja.
Rasva jakaantuu eri ihmisillä eri tavoilla, joten jos se ylipaino olisi kankuissa ja reisissä, en niin stressaisi. Minulla se on keskivartalossa ja kasvoissa, joten ei hyvällä tahdollakaan voi sanoa, että se olisi sopiva paino.
Ei pitäisi yleistää, mutta tuo paino sopii harvoille.
Minulle kommentoitiin 72kg painaessani että miksi ihmeessä laihdutan kun 60kg on hyvä paino mulle. Miesten puolelta siis. Nyt olen kympin onnistunut pudottamaan ja edelleen on töitä tehtävänä, taas sain työkaverilta kommentin että et kai sä alle 50kg meinaa kun oot jo nyt niin kevyt. Eli ei miehet näköjään aina pysty painoja arvioimaan. Eikö kyllä naisetkaan.