Uskotteko että kaikenikäiset miehet tykkäisi vanhemmista naisista, jos vanhemmilla naisilla olisi pitkät hiukset?
Hyvin harvalla suomalaisella yli 50-vuotiaalla naisella on pitkät hiukset ja tästä syystä varmaankin niin moni mies kokee heidät epäviehättäviksi.
En jaksa uskoa että pelkästään ikä tekee kenestäkääm epäviehättävää. Paljon on kiinni siitä, millaisia ulkonäkövalintoja tekee.
Oletteko samaa mieltä?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi hyvin 50v mies, mutta kun useimmilla on pälvikalju tai harmaat hiukset
Itselläni molemmat ja ikää "vasta" 30 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole samaa mieltä. Hiukset itsessään eivät sytytä miehen kiinnostusta. Miesten mielessä on lähinnä seksi, mitä naisiin tulee, ja siltä pohjalta nämä yksinkertaiset olennot on ymmärrettävä. Tärkeintä on vältellä kontakteja ja jos samaan tilaan joutuu, osoittaa selvästi, ettei ole kiinnostunut miehestä missään mielessä. Kauniita pitkiä hiuksia ei tarvitse leikata, mutta käytöksen pitää olla johdonmukaista niin saa olla rauhassa.
35 vuoden jälkeen sinne päähän alkaa mahtua muutakin kuin seksi. Sitä ennen on kyllä aika toivotonta.
Yleisesti tiedetään setämiehiä 40–60 vuotta, jotka saavat ikävuosistaan vain lisää kierroksia. Kyvyttömyys tositilanteessa ei tunnu haittaavan lähestymisyrityksiä lainkaan. Tärkeintä on yrittää niin kauan kuin henki pihisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Sellainen niskassa roikkuva, lyijykynän paksuinen harmaa hiirenhäntä on kaikista mielestä seksikäs.
Siinä vaiheessa ei tosin lyhytkään tukka auta. Vaikka (hiustenleikkuusta rahaa saava) kampaaja muuta väittääkin. Päälaki paistaa läpi, joten parempi vetää ihan rehellisesti kaljuksi.
Ei se noin mene. Mun mummalla oli juuri tuollainen hyvin ohut pitkä palmikko, jota piti nutturalla. Ei hänellä paistanut päänahka läpi. Vaihdevuosien hyvin tavallinen seuraus on hiusten oheneminen. Mulla on itselläni pitkät hiukset, mutta jos ne muuttuvat sellaisiksi kuin mummallani, en oikein usko, että viitsin niitä pitää.
Ohut hius ei pysy lyhyenä kuosissa ilman säännöllistä leikkausta ja jotain kärvennyskäsittelyä, kaiken lisäksi vaatii alituista pesua, föönausta tai puleeraamista, siinä mielessä pitkä on helpompi kun vain sitaisee kiinni, tulee halvemmaksi plus että päänahka säilyy terveenä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on riittävän pitkä tukka, että sen saa nutturalle. Olen 62v.
Minusta pitävät: aviomieheni, 68v. Poikani, 38v ja 35v. Lisäksi minusta pitää tyttäreni aviomies, 42v. Ja tietysti paras ja tuorehin miestuttavuuteni pojanpoikani 3v.
No niin, kannattaa siis pitää hiukset pitkänä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole samaa mieltä. Hiukset itsessään eivät sytytä miehen kiinnostusta. Miesten mielessä on lähinnä seksi, mitä naisiin tulee, ja siltä pohjalta nämä yksinkertaiset olennot on ymmärrettävä. Tärkeintä on vältellä kontakteja ja jos samaan tilaan joutuu, osoittaa selvästi, ettei ole kiinnostunut miehestä missään mielessä. Kauniita pitkiä hiuksia ei tarvitse leikata, mutta käytöksen pitää olla johdonmukaista niin saa olla rauhassa.
35 vuoden jälkeen sinne päähän alkaa mahtua muutakin kuin seksi. Sitä ennen on kyllä aika toivotonta.
Yleisesti tiedetään setämiehiä 40–60 vuotta, jotka saavat ikävuosistaan vain lisää kierroksia. Kyvyttömyys tositilanteessa ei tunnu haittaavan lähestymisyrityksiä lainkaan. Tärkeintä on yrittää niin kauan kuin henki pihisee.
Joo, tämä on ihan oma lajinsa. Kiehnäävät kaikkia naisia kuin koirat lyhtypylväitä. Harmittomia.
Minulle kelpaisi hyvin 50v mies, mutta kun useimmilla on pälvikalju tai harmaat hiukset