Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko että kaikenikäiset miehet tykkäisi vanhemmista naisista, jos vanhemmilla naisilla olisi pitkät hiukset?

Vierailija
09.06.2020 |

Hyvin harvalla suomalaisella yli 50-vuotiaalla naisella on pitkät hiukset ja tästä syystä varmaankin niin moni mies kokee heidät epäviehättäviksi.
En jaksa uskoa että pelkästään ikä tekee kenestäkääm epäviehättävää. Paljon on kiinni siitä, millaisia ulkonäkövalintoja tekee.

Oletteko samaa mieltä?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laulaja Eini on kaiken ikäisten miesten mieleen

Ja miksiköhän? Hänellä on ikäisilleen hyvin harvinanen hiustyyli. Hieman pidemmät ohuetkin hiukset ovat miesten silmissä viehättävämmät kuin ns. Tätihiukset.

Einillä on UPEA KROPPA ja ihanat silmät.

Vierailija
22/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIKSI kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laulaja Eini on kaiken ikäisten miesten mieleen

Ja miksiköhän? Hänellä on ikäisilleen hyvin harvinanen hiustyyli. Hieman pidemmät ohuetkin hiukset ovat miesten silmissä viehättävämmät kuin ns. Tätihiukset.

Einillä on UPEA KROPPA ja ihanat silmät.

Ja on muuten todella ihana ihminen muutenkin. Tähän mielipiteeseen vaikuttaa vahvasti se, että hän tuli kerran keikallaan kehumaan minua kauniiksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi alkaa keromaan millaiset hiukset minulla on ja miksi. Minua vaan jaksaa huvittaa nämä oletukset siitä,että ketään keski-ikäistä naista suuremmin hetkauttaisi suuntaan tai toiseen se että jotkut random-miehet saattaisivat pitää meitä hyvännnäköisinä joillain tietyillä kriteereillä. Minua ei ainakaan kiinnosta kuin oman miehen mielipide ja sekin silloin jos se on samansuuntainen kuin omani :D

Eihän tässä avauksessa pohdittu sitä mitä keski-ikäiset naiset tästä ajattelevat, vaan mitä miehet yleisesti ajattelevat minkäkin hiustyylin omaavista naisista.

Ap

Vierailija
24/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä itseisarvo on vanhemmista naisista tykkääminen? Tarkoittaako tykkääminen tässä vielä parisuhde tai eroottista kiinnostusta?

Vierailija
25/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko, että miesten huomio ei ole vanhemmalle naiselle olemisen tarkoitus?

Vierailija
26/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsi alkaa keromaan millaiset hiukset minulla on ja miksi. Minua vaan jaksaa huvittaa nämä oletukset siitä,että ketään keski-ikäistä naista suuremmin hetkauttaisi suuntaan tai toiseen se että jotkut random-miehet saattaisivat pitää meitä hyvännnäköisinä joillain tietyillä kriteereillä. Minua ei ainakaan kiinnosta kuin oman miehen mielipide ja sekin silloin jos se on samansuuntainen kuin omani :D

Eihän tässä avauksessa pohdittu sitä mitä keski-ikäiset naiset tästä ajattelevat, vaan mitä miehet yleisesti ajattelevat minkäkin hiustyylin omaavista naisista.

Ap

Ettet nyt pikkuisen yleistä?

Vierailija
27/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan pysähtynyt miettimään, MIKSI valtaosa keski-iän ylittäneistä naisista suosii lyhyempää hiustyyliä?

Minäkin pitäisin mielelläni pitkää tukkaa, mutta valitettavasti lyhyeksi leikkaus on edessä, ja yksi syy on se, ettei pitkä tukka ole enää millään tavalla hyvän näköinen. En niin miesten mielipiteistä välitä, mutta taatusti näyttäisi heistäkin lyhyenä paremmalta mitä pitkänä.

Vierailija
28/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No pointtini oli, että ei voisi vähempää kiinnostaa. Ajatelkoot mitä haluavat, eihän se kenenkään elämää miksikään muuta :)

Vierailija
29/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu. Ainoa asia, joka minua naisessa kiinnostaa on hiukset. Olkoon vaikka kolmijalkainen suomunnahkainen alien, kunhan tukka kunnossa! Voi tsiisus...

Vierailija
30/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hiusasiassa miehillä keski-ikäisillä miehillä ei todellakaan ole varaa valitta.

Vierailija
31/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan pysähtynyt miettimään, MIKSI valtaosa keski-iän ylittäneistä naisista suosii lyhyempää hiustyyliä?

Minäkin pitäisin mielelläni pitkää tukkaa, mutta valitettavasti lyhyeksi leikkaus on edessä, ja yksi syy on se, ettei pitkä tukka ole enää millään tavalla hyvän näköinen. En niin miesten mielipiteistä välitä, mutta taatusti näyttäisi heistäkin lyhyenä paremmalta mitä pitkänä.

Miten niin pitkä tukka ei ole hyvännäköinen? Tottakai pitkä, paksu ja hyvinvoiva tukka on hyvännäköinen :’D

Vierailija
32/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt alkoi jokin ihmeellinen puolustelu kuinka ei kiinnosta yhtään miesten mielipiteet. Minua kiinnostaa pohtia asioiden syitä vähän syvemmältä.

Ap

Vierailija
33/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Näin omasta miehisestä näkökulmasta katsoen en ole koskaan ajatellut hiustyylin kertovat naisesta mitään sen suurempaa. Oletan naisten valitsevan hiustyylinsä omien mieltymystensä mukaan ja ymmärtääkseni hiustyyliä voi vaihtaakin, jos niin mieli tekee.

Vierailija
34/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin pitkä tukka ei ole hyvännäköinen? Tottakai pitkä, paksu ja hyvinvoiva tukka on hyvännäköinen :’D

Ai että joillain on vaikea ymmärtää, että keski-iässä on melko harvinaista että se tukka on paksu ja hyvinvoiva. Liittyy estrogeenituotannon vähenemiseen. 

Vierailija
35/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nyt alkoi jokin ihmeellinen puolustelu kuinka ei kiinnosta yhtään miesten mielipiteet. Minua kiinnostaa pohtia asioiden syitä vähän syvemmältä.

Ap

No mikä se syvin pohdintasi tarkoitus on? Ei ole käynyt selväksi vielä.

Vierailija
36/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei puolustelu vaan kyllästyminen. Vastaus ihan jokaikiseen naisihmettelyyn on 1) vapaa tahto ja 2) koska huvittaa. Joillain miehillä on näköjään tapana miettia naisia aamuvarhaisesta iltamyöhään ja vuodesta toiseen. Naisten elämä nyt ei vaan pyöri samalla tavalla miesten ympärillä. Liekö hormonaalista.

Vierailija
37/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on tosi, että se lyhyt, miltei kaikilla samaan malliin leikattu tukka ei ole jokaiselle pukeva. Mutta silti keski-ikäiset ja vanhemmat miehet siitä (ilmeisesti) pitävät. On tuttu ja turvallinen kunnon nainen. 😊

Ilmeisesti juuri tästä " joka naisen perusmallista" nyt puhutaan.

Olin kerran sinkkuna tanssimassa ystävättäreni kanssa paikassa, jossa oli paljon keski-ikäisiä ja vanhempia ihmisiä.

Katselimme kun ihmiset tanssivat. Siis niin juuri, katselimme, meitä ei paljonkaan haettu. Miltei kaikki naiset olivat kuin toistensa klooneja: lyhyt perustukka ja silmälasit.

No miehet tietysti hakivat heitä tanssimaan vai olivatko pariskuntia kaikki, en tiedä.

Mutta ihmettelimme, me olimme vailla silmälaseja kumpikin ja molemmilla oli pidempi tukka, kivasti laitettu, ei mikään hiirenhäntä. Toinen tumma, toinen vaalea.

Totesimme, että päästäkseen tanssimaan pitää meidän varmaan hankkia silmälasit ja muuttaa hiusmalli tuohon samaan massamalliin.

Ihmettelimme, että miten ihmeessä nuo miehet ja naiset tunnistavat oman kumppaninsa, jos siis heistä irti päästävät siellä. Olivat niin samannäköisiä kaikki, että olisi ollut ihan sama kenen sieltä olisi kotiinsa mukaan ottanut. Ei välttämättä olisi huomannut mitään eroa oliko oma vai vieras.

Miehet siis olivat myös kuin samalla muotilla valetut keskenään.

Eli joskus naisilla tuo lyhyt tukka toimii hyvinkin, riippuu kai miehistä 😊 ja onko tukka lyhentynyt suhteen pidentyessä. 😊

Vierailija
38/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mikä se syvin pohdintasi tarkoitus on? Ei ole käynyt selväksi vielä.

En ymmärrä kysymystäsi. Minua kiinnostaa pohtia kuinka paljon hiustyylillä ja muilla ulkonäkövalinnoilla voi olla, kun puhutaan viehätyksestä vastakkaiseen sukupuoleen. En jaksa uskoa, että kaikkia miehiä viehättäisi vain nuoret naiset, varsinkin nykyään kun on paljon meitä, jotka emme halua lisääntyä. Nuoriin naisiin kohdistuvaa viehätystähän usein perustellaan sillä, että ovat lisääntymiskykynsä huipulla.

Itse tunnen vetoa vanhempiin miehiin, ja tämä saattaa johtua siitä, etten halua lisääntyä. En kuitenkaan tykkää setämäisistä miehistä, jotka omilla valinnoillaan ovat tehneet itsestään setämäisen. En esimerkiksi pidä Spede-tukasta, vaan suosin sitä että mies ajaan päänsä kaljuksi. Harventuneet hiukset eivät haittaa, omallakin miehellä on sellaiset ja minusta ne ovat söpön näköiset.

Ap

Vierailija
39/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole samaa mieltä. Hiukset itsessään eivät sytytä miehen kiinnostusta. Miesten mielessä on lähinnä seksi, mitä naisiin tulee, ja siltä pohjalta nämä yksinkertaiset olennot on ymmärrettävä. Tärkeintä on vältellä kontakteja ja jos samaan tilaan joutuu, osoittaa selvästi, ettei ole kiinnostunut miehestä missään mielessä. Kauniita pitkiä hiuksia ei tarvitse leikata, mutta käytöksen pitää olla johdonmukaista niin saa olla rauhassa.

Vierailija
40/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole samaa mieltä. Hiukset itsessään eivät sytytä miehen kiinnostusta. Miesten mielessä on lähinnä seksi, mitä naisiin tulee, ja siltä pohjalta nämä yksinkertaiset olennot on ymmärrettävä. Tärkeintä on vältellä kontakteja ja jos samaan tilaan joutuu, osoittaa selvästi, ettei ole kiinnostunut miehestä missään mielessä. Kauniita pitkiä hiuksia ei tarvitse leikata, mutta käytöksen pitää olla johdonmukaista niin saa olla rauhassa.

35 vuoden jälkeen sinne päähän alkaa mahtua muutakin kuin seksi. Sitä ennen on kyllä aika toivotonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä