Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko että kaikenikäiset miehet tykkäisi vanhemmista naisista, jos vanhemmilla naisilla olisi pitkät hiukset?

Vierailija
09.06.2020 |

Hyvin harvalla suomalaisella yli 50-vuotiaalla naisella on pitkät hiukset ja tästä syystä varmaankin niin moni mies kokee heidät epäviehättäviksi.
En jaksa uskoa että pelkästään ikä tekee kenestäkääm epäviehättävää. Paljon on kiinni siitä, millaisia ulkonäkövalintoja tekee.

Oletteko samaa mieltä?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on riittävän pitkä tukka, että sen saa nutturalle. Olen 62v.

Minusta pitävät: aviomieheni, 68v. Poikani, 38v ja 35v. Lisäksi minusta pitää tyttäreni aviomies, 42v. Ja tietysti paras ja tuorehin miestuttavuuteni pojanpoikani 3v.

Vierailija
2/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö sä lainkaan sitä syytä, miksi monella vanhemmalla naisella on lyhyet hiukset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sellainen niskassa roikkuva, lyijykynän paksuinen harmaa hiirenhäntä on kaikista mielestä seksikäs.

Vierailija
4/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Miksi kaikkien pitäisi tykätä? T Pitkätukkainen vanhempi nainen

Vierailija
5/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Suurin osa miehistä pitää naisista ihan muitten syitten kuin hiusten pituuden perusteella.

Vierailija
6/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistit hiukset ovat aina viehättävät, pituudesta riippumatta. Mutta pitkät hiukset näyttävät kyllä hyviltä naisilla.

Tykkään myös naisten siisteistä ja kauniista kynsistä. Jos ovat huolitellut ja kauniin muotoiset niin pidän kovasti.  En tiedä miksi.

Vierailija
7/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Sellainen niskassa roikkuva, lyijykynän paksuinen harmaa hiirenhäntä on kaikista mielestä seksikäs.

Siinä vaiheessa ei tosin lyhytkään tukka auta. Vaikka (hiustenleikkuusta rahaa saava) kampaaja muuta väittääkin. Päälaki paistaa läpi, joten parempi vetää ihan rehellisesti kaljuksi.

Vierailija
8/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa ei tosin lyhytkään tukka auta. Vaikka (hiustenleikkuusta rahaa saava) kampaaja muuta väittääkin. Päälaki paistaa läpi, joten parempi vetää ihan rehellisesti kaljuksi.

Ei se noin mene. Mun mummalla oli juuri tuollainen hyvin ohut pitkä palmikko, jota piti nutturalla. Ei hänellä paistanut päänahka läpi. Vaihdevuosien hyvin tavallinen seuraus on hiusten oheneminen. Mulla on itselläni pitkät hiukset, mutta jos ne muuttuvat sellaisiksi kuin mummallani, en oikein usko, että viitsin niitä pitää.

Vierailija
9/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut ihana paksut pitkä tukka.n 54.todella moni sanoo että pitäisi leikata kun on 50täyttänyt..miksi???

Vierailija
10/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pitkä tukka ja on hyvännäköinen

Vierailija
11/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hakemassa miesten huomiota. Olen jo tähän ikään saanut sitä riittävästi.

N50

Vierailija
12/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaja Eini on kaiken ikäisten miesten mieleen

Ja miksiköhän? Hänellä on ikäisilleen hyvin harvinanen hiustyyli. Hieman pidemmät ohuetkin hiukset ovat miesten silmissä viehättävämmät kuin ns. Tätihiukset.

Vierailija
13/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatan mullettia koska ohimoilla tukkani ei enää näin vanhemmiten oikein kasva. Mutta kenties takatukka riittää että kelpaan kaikille miehille?

Vierailija
14/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi alkaa keromaan millaiset hiukset minulla on ja miksi. Minua vaan jaksaa huvittaa nämä oletukset siitä,että ketään keski-ikäistä naista suuremmin hetkauttaisi suuntaan tai toiseen se että jotkut random-miehet saattaisivat pitää meitä hyvännnäköisinä joillain tietyillä kriteereillä. Minua ei ainakaan kiinnosta kuin oman miehen mielipide ja sekin silloin jos se on samansuuntainen kuin omani :D

Vierailija
15/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ollut ihana paksut pitkä tukka.n 54.todella moni sanoo että pitäisi leikata kun on 50täyttänyt..miksi???

En usko että sanoo. Ehkä joskus 50-luvulla sanottiin. Minä olen kohta 60, eikä ole koskaan sanottu.

Vierailija
16/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on harmaa hiirenhäntä ja ei kiinnosta pätkääkään kuka tykkää ja kuka ei,ihan sama

Vierailija
17/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi. Mulla on keski-ikäisen todella paksu, pitkä, hyväkuntoinen ja hyvinhoidettu tukka (sukuominaisuus). Ei minkäänlaista huomiota miehiltä, se loppui tasan tarkkaan 42 ikövuoteen.

Vierailija
18/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko joku poikkeustapaus mutta hiusten pituus ei ole koskaan oikein ollut minulle mielenkiintoinen asia naisessa. Kaljusta persuksille yltävään, ihan sama, hyvältä voi näyttää tästä riippumatta.

Vierailija
19/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhenemiseen liittyy niin paljon muitakin syitä, kuten ihon veltostuminen, lihasmassan väheneminen ja lihominen jos syöminen pysyy samana vaikka energiantarve on pienentynyt. Lisäksi estrogeeni vähenee jne. Moni ei selvästikään edes välitä enää näyttääkö nätiltä ja seksikkäältä miesten mielestä, joten miksi tuosta tätiytymisestä edes tehdään tällainen numero.

Vierailija
20/46 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta yli 40-vuotias enkä oikein minkään näköinen, vähän ylipainoinen ja nyt on jo iän merkkejä. Hiukset ovat upeat, pitkät ja paksut. Niitä kehuvat miehet ja naiset, mutta ei minusta kyllä siltikään miehet pidä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän