Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitävätkö parikymppiset naiset hyvän näköisiä nelikymppisiä miehiä keski-ikäisinä?

Vierailija
08.06.2020 |

Vai ennemminkin oman ikäisinään?

Kommentit (223)

Vierailija
1/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävät.

Vierailija
2/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potentiaalista parisuhdematskua etenkin jos on vireä ja nuorekas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ ovat vanhoja.

Vierailija
4/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole hyvännäköisyyden kanssa mitään tekemistä. Nelikymppinen voi olla ihan hyvännäköinen, mutta ei se hänestä nuorta tee. Hän on keski-ikäinen, enkä halua keski-ikäistä miestä.

N21

Vierailija
5/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustan kun 19-vuotiaana hetken aikaa tapailemani 26-vuotias mies oli mielestäni vähän setä :D Ja oli hyvännäköinen ja sporttinen. 

Vierailija
6/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole hyvännäköisyyden kanssa mitään tekemistä. Nelikymppinen voi olla ihan hyvännäköinen, mutta ei se hänestä nuorta tee. Hän on keski-ikäinen, enkä halua keski-ikäistä miestä.

N21

En usko.

t. nelikymppinen mies jota parikymppiset lähestyvät baarissa ja festareilla

Vierailija
7/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 25-vuotiaista löytyy paljon naisia, joita vanhemmat miehet kiinnostavat. Itse en tuon nuoremmista naisista edes välitä.

M41

Vierailija
8/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N21

Kun minä olin lapsi, niin ajattelin lapsen lailla.

Totuus vain on sitten toinen. Hopeakettu kun tulee alkaa tytöillä kihelmöinti tietyssä paikassa ja mielikuvat pyörii ajatuksissa.

Vierailija
9/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25 ja mielestäni 35 miehet jo alkavat olla liian vanhoja, vaikka olisivat hyvännäköisiä. Peruin treffit yhden kanssa, kun tajusin että ollaan ihan eri maailmoissa vielä.

Vierailija
10/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä samaa p.rovosontaa.

Vierailija
11/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös me nelikymppiset naiset pidetään nelikymppisiä miehiä keski-ikäisinä. Sådant är livet ja silleen.

Kuka teidän mielipiteestä välittää?

Vierailija
12/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 25-vuotiaista löytyy paljon naisia, joita vanhemmat miehet kiinnostavat. Itse en tuon nuoremmista naisista edes välitä.

M41

Tuo on totta. Maailma on kyllä muuttunut uskomattomasti vuosien aikana. Kolmekymppinenkin nainenalkaa jo olla parasta päiväys ohitettu kamaa.

Vierailija
13/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotias mies on keski-ikäinen ja mikäli hän kokee olevansa samalla tasolla mun kanssa, hän on lähinnä säälittävä. Sen sijaan itseään keski-ikäisenä pitävä 40-vuotias mies voi hyvinkin olla erittäin kiinnostava.

N23

Vierailija
14/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pitää hyvän näköisenä mutta ei haluttavana. Harva nuori kiinnostuu keski-ikäisestä.

Vierailija
15/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 40v on jo auttamatta ryppyinen, kumara ja valahtanut. Sinkkumarkkinoilla väliinputoajan ikä. Vanhus mutta ei vielä hopeakettukaan.

Vierailija
16/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisten miesten haukkuminen startattiin viestistä 3, nelikymppisten naisten viesteillä 12 ja 13, jotka todennäköisesti on samalta näppikseltä.

Vierailija
17/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. Olen 20v ja panin 31-vuotiasta ja hyi hitto miten kuvottava ja hyväksikäytetty olo jäi jälkeenpäin kun tajusi paljon meillä onkaan ikäeroa. Korkeintaan 3 vuotta vanhemman kanssa voisin olla.

Eihän tuo ole edes ikäero, tuo on tavallista. Ikäerot alkaa viidestätoista vuodesta.

Vierailija
18/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon nelikymppinen mies ja treffeillä käydessä kumpikaan ei ole välttämättä edes kysynyt toisen ikää. Sillä ei ole oikeasti kaikille merkitystä, kunhan kumpikaan ei yritä esittää nuorempaa tai vanhempaa kuin oikeasti on. Ihminen siinä edessä merkkaa ja ikä on vain aivoissa stereotyyppisen kuvan luova numero.

Vierailija
19/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppiset naiset on kakaroita

Vierailija
20/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän itselle tulee ikää, sitä isompi ikäero alkaa olla ok. Olen 31 ja olen joitain kuukausia seurustellut 45-vuotiaan miehen kanssa. Parikymppisenä tuo ikäero olisi ollut liikaa. Nyt ei oikeastaan mitään väliä. Molemmilla lapsi/lapset tehty ja muutenkin aika samanlainen elämäntilanne. Enkä ole mitenkään nuoruuden perään enää, ei haittaa vaikka mies vähän jo rupsahtaa, mutta onneksi ei pidä itseään nuorekkaana! Kyllähän 40+ on jo vanhahko, mutta mitä sitten? Onko se jotenkin niin vaikea hyväksyä? Miksi haluatte parikymppisten hyväksyntää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän