Palkkani on 4725 €/kk. Valtiolla olen töissä. Mitä haluat kysyä?
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
kannattiko käydä lukio ja yliopisto että saisi 40% pienempää palkkaa kuin minä peruskoulupohjaisena merkonomina yksityisellä sektorilla saan?
Ehdottomasti.
AP
Vierailija kirjoitti:
Lempiväri?
Vihreä.
AP
Olet niin tissiposki, että et kuitenkaan kerro virastoasi?
Vierailija kirjoitti:
Olet niin tissiposki, että et kuitenkaan kerro virastoasi?
En kerro.
AP
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit aloituksesi ?
Mielenkiinnosta.
AP
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitaa fm ?
Koulutusta tai taajuusmoduloitua lähetystä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Mikä koulutus on fm ?
Googlaa.
AP
Vierailija kirjoitti:
kannattiko käydä lukio ja yliopisto että saisi 40% pienempää palkkaa kuin minä peruskoulupohjaisena merkonomina yksityisellä sektorilla saan?
Ööööh, eli palkkasi olisi muka 7875€/kk?
Ja höpön löpön :-)
Yhdenkään merkonomin palkka ei ole kun ehkä puolet tuosta, jos(!) siis merkonomin töistä puhutaan.
Se on sitten eri asia jos tekee jotakin muuta, kuten yrittäjänä.
Mutta jos verokortilla menee merkonomin koulutuksella toiselle töihin niin ei mitenkään voi saada tuollaista palkkaa, ei ole sellaista yritystä joka tuollaista maksaa.
Paljonko suurempaa eläkettä vanhempasi saa?
Pidätkö oravista vai pähkinöistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit aloituksesi ?
Mielenkiinnosta.
AP
Miksi kuvittelet että olisit jotenkin kiinnostava?
- eri
Koetko taloudellisen tulanteeksi hyväksi? Onko paljon lainoja? Onko kallis auto?
Vierailija kirjoitti:
Mikä koulutus on fm ?
"FM tarkoittaa ensisijaisesti taajuusmodulaatiota (engl. frequency modulation), joka on radiolähetystapa, jossa informaatio välitetään kantotaajuuden taajuutta vaihtelemalla. FM on myös lyhenne monille muille asioille, kuten Mikronesian liittovaltiolle, femto-metrille (pituuden yksikkö) ja fide-mestarin (shakkititteli) lyhenne. "
Eli ap. viittaa aloituksessa valtion taajuusmodulaatioon.
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö oravista vai pähkinöistä?
Minua kiinnostaa venäjän kielen sanojen 'orava' ja 'valkuainen' suuri samankaltaisuus. Pähkinöistä pidän.
AP