Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet parisuhteessa naisen silmin

Vierailija
08.06.2020 |

Vastasin toiseen ketjuun joka hävisi samalla kun kirjoitin. Miksi ihmeessä? Keskeinen aihe suomalaista romantiikkaa.

Miehet valittaa kun naiset ei halua ja naiset ei tee aloitteita. Pitkässä parisuhteessa tilanne on usein tämä ja näin toimii oman kokemusten ja ystävieni mukaan valtaosa suomalaisista miehistä.

Mies toivoo että nainen tekee aloitteita seksiin mutta todellisuudessa ei. Jos miestä ei haluta ei hänellä seiso ja se on hänestä noloa ja epämiellyttävää. Niinpä naisen on turha houkutella, kun jos toista ei innosta niin ei innosta. Mies rappaa autoa pihalla tai hänellä on tärkeä juttu puhelimella menossa kun makaa sohvalla. Tai on menossa salille Maken ja Peten kanssa. Ainut miten hän huomioi naista on kysymys joko ruoka on valmiina. Jos nainen yrittää häiritä hänen tärkeitä verkkopelejä tai sometusta vihjailemalla hellyyshetkestä, hän saa vain kyllästyneen katseen. Lihakset on krampissa treenien jälkeen ja just pitää mennä silittämään autoa. Turha kuvitella muuta kun mies ei itse nyt halua.

Niinpä on sujuvinta odotella että miehen kassit on täynnä. Siihen menee keskimäärin kolme päivää. Silloin miehelle syttyy kiilto silmiin ja hän alkaa kiehnäämään lähellä. Työntää käsiä tisseihin ja kourii takapuolta. "Miten ois?" "Voisitko kulta vähän?" Jos et voi, alkaa mökötys ja kiukuttelu ja mies on kuin maansa myynyt, elämänhalunsa menettänyt. Helpointa on avata haarat jonka jälkeen mies on taas hyväntuulinen ja poissa jaloista muutaman päivän kunnes sama rundi alkaa uudestaan kun pussukat täyttyvät.

Näin se menee valtaosalla miehiä ja pitkissä parisuhteissa vaikka miehet kuin yrittää luoda itsestä kuvaa suurina rakastajina ja huomaavaisina kumppaneina. Ehkä alun teeskentelyvaiheessa kyllä mutta tähän se lipeää ja on kautta vuosituhansien suomalaisessa perhe-elämässä livennyt.

Kommentit (202)

Vierailija
121/202 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisillahan koko juttu perustuu suhteen alkuaikoina miehelle valehtelemiseen. Ei ehkä tietoisesti, mutta ainakin seksuaalisesti ja ehkä sitä biologiakin ohjaa. Miesten pitäisi vain osata nähdä ne merkit, mutta se on melkein mahdotonta.

Seurustelu- ja tutustumisvaiheessa naidaan kuin puput ja naista eivät miehen mahdolliset epätäydellisyydet haittaa.

Muutetaan yhteen ja edelleen naidaan säännöllisesti. Miehellä saa olla omat harrastukset ja menot jne.

Mennään naimisiin ja saadaan lapset. Tähän loppuu usein se naisten kiinnostus miestä kohtaan seksuaalisesti. Lapset on saatu ja mieskään ei voi enää niin vain lähteä. Nyt ne miehen viat alkavat ärsyttämään kymmenkertaisesti ja ei sen sian kanssa enää viitsi sekstailla.

On olemassa enää yhteiset menot ja naisen menot. Miehen omia menoja ei ole, koska eihän niille ole enää aikaa. Et saa mennä Mikon ja Peran kanssa jääkiekkomatsiin, koska vaimo on jo sopinut, että tänään on peli-ilta Maaritin ja Heikin kanssa. Vaimo toki saa käydä lauantaisin tyttöjen kanssa brunssilla tai shoppailemassa. Jos taas ollaan yhdessä liikkeellä niin käydään siellä missä vaimo haluaa käydä, vahingossakaan ei voida käydä esim. Intersportissa.

Sitten kun kerran käyt siellä lätkämatsissa niin valitetaan, että me ei koskaan tehdä mitään yhdessä. Kysyt vaimolta, että mennäänkö yhdessä pelaamaan vaikka squashia tai yhdessä sinne lätkämatsiin niin sitten ei viitsitä sellaisia miesten juttuja tehdä. Mutta kun Maarit on hankkinut neljälle liput jonnekin taidenäyttelyyn ja sanot, että ei kyllä kiinnosta yhtään, menkää te vaan niin johan alkaa huuto ja kiukuttelu.

Sitten kun mies ehkä seksinpuutteessa käy tökkäämässä jotain toista niin huudetaan perheenrikkojaa ja pettäjäsikaa.

Jospa vain valitsisitte alunperin sellaisen puolison joka sopii yhteen kanssanne niin ei tarvitsisi loppuelämää mäkättää siitä miten sitä naista/miestä ei vain voi ymmärtää.

Helpommin sanottu kuin tehty. Molemmat osapuolet haluavat alussa näyttää vain paremmat puolensa ja siksi toisilleen sopimattomat ihmiset päätyvät luvattoman usein yhteen. 

Ohista, mutta seurailin tapailu/seurustelukeskustelua eräällä toisella foorumilla. Osa miehistä puolusteli valkoisia valheita ja kertomatta jättämistä mitä tulee omaan menneisyyteen . Muuten ei pääse suhteeseen, ja kun se on miehille niin vaikeaa. Tuo vaikeus on nähtävästi joillekin vapaalippu ja oikeutus olla välittämättä toisen rajoista ja toiveista. eri

Mutta naisethan ovat ne, jotka jättää kertomatta omasta menneisyydestä, tai kaunistelevat. Esim kuinka moneen eri penikseen on koskenut elämässään.

Ja miehet kuinka moneen toosaan. Tai onko käyty maksullisissa. Tai onko petetty. Joskus saattaa unohtua kertoa, että on vaimo ja/tai perhe.

Vierailija
122/202 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama miehen näkökulmasta.

Nainen parisuhteen alussa: hauska, halukas, hoikka, seksikäs, pyöreä peppu, naisellisen muotoinen, tyyli kunnossa.

Nainen parisuhteen myöhemmässä vaiheessa: superarkinen, tylsä, ylipainoinen, leveä vyötärö, lökärit ja t-paita.

Miestä ehkä kiinnostaa riittävästi koska ne pallit ovat täynnä. Mutta ei sen enempää.

Miten voi olla yhtäaikaa hoikka, pyöreä peppuinen ja naisellisen muotoinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/202 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rane vaan kirjoitti:

Aloittajan tekstissä tuntui aika oudolta käsitys, että mies seksiä toivoessaan kyselisi tyyliin "mites olis?" tai   "Voisitko kulta vähän?". En minä ainakaan vuosikymmenien aikana avio- tai avoliitoissani ole moisia tohtinut ehdottaa. Kuulostaa kovin rohkealta ja suorasukaiselta tuollainen.

Rohkeaako? Kuule arkipäivää monille.  Lisäystä tyypillisten aloitusten listaan: "Ottaisitko suikkiin kun kassit täynnä?", "Viittitkö vähän pyllistää?", "Saanko vetäistä ihan nopeasti, ei varppiin kestä kauan?"

Vierailija
124/202 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen parisuhteen alussa: hauska, halukas, hoikka, seksikäs, pyöreä peppu, naisellisen muotoinen, tyyli kunnossa.

Nainen parisuhteen myöhemmässä vaiheessa: superarkinen, tylsä, ylipainoinen, leveä vyötärö, lökärit ja t-paita.

Miestä ehkä kiinnostaa riittävästi koska ne pallit ovat täynnä. Mutta ei sen enempää.

Et oo vissiin instagramissa viime aikoina käyny? Siellä on tommosia naisia kasapäin. Tokihan kuvat on välillä vähän käsiteltyjä yms. mutta hoikkia ja hyväpeppuisia ne on tosielämässäkin...

Vierailija
125/202 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju :)

Vierailija
126/202 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo vissiin instagramissa viime aikoina käyny? Siellä on tommosia naisia kasapäin. Tokihan kuvat on välillä vähän käsiteltyjä yms. mutta hoikkia ja hyväpeppuisia ne on tosielämässäkin...

Eipä semmoisia kovin paljon näy tosielämässä.

Vierailija
127/202 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ilmeisesti käynyt ihan satumainen säkä, tai kyllähän mä sen tiedänkin. 15 vuodessa ollaan kasvettu miehen kanssa niin lujaa yhteen, että toisen virheet ovat vain hellyttävän omituisia ja ulkonäköseikat ovat menettäneet merkityksensä. Edelleen sytytään, ja millä tyylillä, jopa helikopterinpyöritykselle...! Seksi on hauskaa, kun osaa heittäytyä ja nauraa itselleen. Ja kun asiat ovat kunnossa, sitä haluaakin. Koronakaranteeni ei ole vaikuttanut tuon taivaallista, kun toisen kanssa on helppo ja hyvä olla. Aika monella on ilmeisesti väärä kumppani...ei parisuhteen kuulu olla valtataistelua, vaan yhden köyden vetämistä samaan suuntaan. Eipä siinä, on meilläkin kummallakin kokemusta huonommasta olemisesta. Ei vaivan arvoista. N41

Vierailija
128/202 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä paljon kuin ruskettuneita, pitkiä ja lihaksikkaita miehiä sixpackeineen.

Mutta vain naisten rima on liian korkealla. eri

Vierailija
129/202 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö tosissasi? Oletko välttynyt koko fitness-boomista, joka ei toki enää ole yhtä vomissaan, kuin muutama vuosi sitten. Ikävä kyllä. Jos linkkaan esimerkkejä, luulen että viesti poistetaan, mahdollisesti koko ketju. Näin on ennenkin tapahtunut.

Vierailija
130/202 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on ainakin superihana, eikä mun tarvitse kuin hieman keikistellä hänen edessään, hän haluaa mua aina:)

Parisuhteessa aloitteen tekeminen harvemmin on mitään keikistelyä. Se on suorempaa toimintaa.

Kannattaisi välillä kokeilla myös pidempää flirttiä - virittäytyä tunnelmaan omassa mielessään ensin ja sitten flirttailla ihan sille omalle miehelleen päivän mittaan, keikistelläkin hieman; luonnollisen oloisesti toki...

Ei toimi yĺi 20 vuoden suhteessa.

Flirttailu sinänsä toki on ihan kivaa, mutta se ei oikein toimi aloitteena seksiin.

Siis ihan uteliaisuudesta tahtoisin kysyä, millaisia teidän muiden aloitteet sitten ovat? Olen käyttänyt jo vuosikaudet keikistelyä eri variaatioilla aloitteena ja se saa mun miehen AINA halukkaaksi:)

Usein aloiteeksi riittä se että "haluan sinua" tai sitten vähän suorempi ilmaisu. Kyllä mies jo siinä vaiheessa yleensä kertoo miten toivoo edettävän.

Ahaa, mun oma toiminta on ehkä paria astetta viettelevämpää:)

Voin vain kuvitella miten mies suhtautuisi jos alkaisin keikistellä. Hyvin nopesti sieltä tulisi vastaukseksi mene nyt siitä katsotaan sitten illalla. Illalla hän ehkä unohtaa itsensä teeveen eteen kun ei muista koko aikaisempaa kekistelyä tai jos siinä vaiheessa alan keikistellä sanoisi että mä katon tän vielä. Mutta mulle sopii ihan hyvin näin että ei tarvikaan keikistellä.

Niin, mutta mieti silti, miten ihanaa sun olisi vietellä sun rakas mies, kun hän tekee etätöitä työhuoneessaan. Pukisit päällesi sun söpöimmät bikinit, minkä jälkeen menisit kysymään häneltä, mitä mieltä hän on niiden istuvuudesta. Kyllähän tuollainen tilanne päättyy aina rakasteluun:)

Tuommoinen kelpaisi toki ja herättäisi halut, mikäli vaimolla olisi ns. bikinivartalo.

M38

Jep, samaa mietin. Ohje on turha naiselle, jolla ei ole tätä "avua". Seksiin kantsii virittäytyä katselemalla instatypyköiden kuvia, pysyy paremmin seisokki vaimon kanssa.

Ongelmia voi vain aiheuttaa se että sen jälkeen vaimo ei enää haluakaan ja seisokki menee hukkaan.

Vierailija
131/202 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laadukkaalla salilla näkee joka kerta, jos iltaisin käy.

Vierailija
132/202 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse valitsin suhteeseen naisen, joka haluaa NAIDA. Se on ainoa tapa pitää yllä päivittäistä seksiä. Jos joku tarvitsisi aina suklaarasian, viini-illallisen ja lepertelyä syttyäkseen seksille, emme olisi yhteensopivia. Kyllä se lihallinen kiima täytyy löytyä molemmilta, tai muuten seksielämä hyytyy.

Toivottavasti nainen pysyy terveenä ja halukkaan loppuelämänsä ;)

Ettei käy kuten minulle joka sairastuin syöpään, ja välissä on oltu molemmat ilman naintia kuukausitolkulla.

Tässä tilanteessa me muuttaisimme suhteen avoimeksi tai lopettaisimme sen riippuen siitä, mikä tuntuu meistä järkevältä. Ei tulisi mielenkään estää kumppaniani harrastamasta seksiä, jos en siihen itse satu pystymään.

Siis kun toinen tarvitsee tukea sinä olet valmis jättämään hänet? Entä jos sinä sairastut?

Vierailija
133/202 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, naiset eivät tarvitse tuon lisäksi akateemista uraa, yritysjohtajuutta, massia, eikä yli keskiarvon pituutta. Pitää vain voimistella vähän, ja välttää ylensyöntiä. :)

Vierailija
134/202 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, naiset eivät tarvitse tuon lisäksi akateemista uraa, yritysjohtajuutta, massia, eikä yli keskiarvon pituutta. Pitää vain voimistella vähän, ja välttää ylensyöntiä. :)

Eivät tarvitse. Mä en myöskään voimistele enkä ylensyö. Hassuja kuvitelmia. Nuori vai kokematon? N41

Vierailija
135/202 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

trololololololooo.

Ja kaikilla yritysjohtajilla on sixpack.

Vierailija
136/202 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on ainakin superihana, eikä mun tarvitse kuin hieman keikistellä hänen edessään, hän haluaa mua aina:)

Parisuhteessa aloitteen tekeminen harvemmin on mitään keikistelyä. Se on suorempaa toimintaa.

Kannattaisi välillä kokeilla myös pidempää flirttiä - virittäytyä tunnelmaan omassa mielessään ensin ja sitten flirttailla ihan sille omalle miehelleen päivän mittaan, keikistelläkin hieman; luonnollisen oloisesti toki...

Ei toimi yĺi 20 vuoden suhteessa.

Flirttailu sinänsä toki on ihan kivaa, mutta se ei oikein toimi aloitteena seksiin.

Siis ihan uteliaisuudesta tahtoisin kysyä, millaisia teidän muiden aloitteet sitten ovat? Olen käyttänyt jo vuosikaudet keikistelyä eri variaatioilla aloitteena ja se saa mun miehen AINA halukkaaksi:)

Usein aloiteeksi riittä se että "haluan sinua" tai sitten vähän suorempi ilmaisu. Kyllä mies jo siinä vaiheessa yleensä kertoo miten toivoo edettävän.

Ahaa, mun oma toiminta on ehkä paria astetta viettelevämpää:)

Voin vain kuvitella miten mies suhtautuisi jos alkaisin keikistellä. Hyvin nopesti sieltä tulisi vastaukseksi mene nyt siitä katsotaan sitten illalla. Illalla hän ehkä unohtaa itsensä teeveen eteen kun ei muista koko aikaisempaa kekistelyä tai jos siinä vaiheessa alan keikistellä sanoisi että mä katon tän vielä. Mutta mulle sopii ihan hyvin näin että ei tarvikaan keikistellä.

Niin, mutta mieti silti, miten ihanaa sun olisi vietellä sun rakas mies, kun hän tekee etätöitä työhuoneessaan. Pukisit päällesi sun söpöimmät bikinit, minkä jälkeen menisit kysymään häneltä, mitä mieltä hän on niiden istuvuudesta. Kyllähän tuollainen tilanne päättyy aina rakasteluun:)

Tuommoinen kelpaisi toki ja herättäisi halut, mikäli vaimolla olisi ns. bikinivartalo.

M38

Jep, samaa mietin. Ohje on turha naiselle, jolla ei ole tätä "avua". Seksiin kantsii virittäytyä katselemalla instatypyköiden kuvia, pysyy paremmin seisokki vaimon kanssa.

Säilyykö seisokki jos vaimo katselee vieressä omasta instasta kuuia adoniksia?

Vierailija
137/202 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Miten voi olla yhtäaikaa hoikka, pyöreä peppuinen ja naisellisen muotoinen?[/quote]

Et oo vissiin instagramissa viime aikoina käyny? Siellä on tommosia naisia kasapäin. Tokihan kuvat on välillä vähän käsiteltyjä yms. mutta hoikkia ja hyväpeppuisia ne on tosielämässäkin...[/quote]

Eipä semmoisia kovin paljon näy tosielämässä.[/quote]

Et oo vissiin missään kuntosaleilla viime aikoina käyny? Aina kun tulee ite käytyä niin näkyy vähintään yksi hoikka, hyväpeppuinen nainen treenaamassa. Yleensä useampia. 

Vierailija
138/202 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun luen tällaisia ketjuja, minulla herää sama kysymys:

Jos näette miehet rasittavina parasiitteina, minkä ihmeen takia te otatte miehen elämäänne? Miksi te vietätte aikaanne tällä palstalla valittamassa ihmisistä, joiden kanssa kukaan ei teitä pakota olemaan missään tekemisissä? Miksette seurustele naisten kanssa, jos vihaatte miehiä?

Oletteko jotenkin mielisairaita? Ei kukaan normaali ihminen käyttäytydy näin...

rakastan miestäni. Hän vaihtaa autoon renkaat, tuo puolet tuloista, huolehtii talotekniikan jne. Siinä syitä.

Kuka vaihtaa renkaat ja hoitaa talotekniikan jos mies äkkiä kuolee? Kai ymmärrät että sinunkin on nuo opeteltava, edes varmuuden vuoksi, vaikka mies ne nyt hoitaisi?

Juu ja käsitinkö oikein että edellinen rakastaa miestään KOSKA tämä vaihtaa renkaat jne... tällä palstalla esiintyy ihan järjettömiä käsityksiä rakkaudesta.

Rakastan miestäni, joka on muuten ihan hyvä mies mutta pelaa lasten ruokarahat/pettää/pieksee jne. Aaargh.

Vierailija
139/202 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö, Silikonia ja kuvankäsittelyä. Onko sulla muuten itsellä puolisoa?

Vierailija
140/202 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö, Silikonia ja kuvankäsittelyä. Onko sulla muuten itsellä puolisoa?

En ole vakavassa suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi