Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder on pilannut loputkin mahikset tavismiehille.

Vierailija
07.06.2020 |

Nykyisin useimmat kauniit naiset eivät edes koskaan mene baareihin tai muutenkaan miesten ilmoille. Ne voivat pysytellä paikoissa joissa kukaan iljettävä tavismies ei edes vahingossa pysty tulemaan pokaamaan. Punttis on joku leidylaine tms. Ja jos taas joku työntekijä kaupassa tms erehtyy yrittämään jotain niin se on heti valitus pomolle jotta se sika saadaan ruotuun.

Sitten kun ne haluavat miehen niin vetävät vaan jonkun 0.001% top miehen tinderissä oikealle. Jos et kuulu heihin, mahiksesi ovat nollaa.

Yritä siinä nyt sitten päteä luonteellasi. Roolisi on tyytyminen johonkin 30v alkkis yhoo naiseen. Ja sekin odottaa että käyttäydyt niinkuin se olisi joku tosi haluttava kaunotar. Jos et, niin tinderistä löytyy joku toinen luuseri joka on halukas vetää tuollaisia rooleja.

Kommentit (2120)

Vierailija
1701/2120 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassusti nämä ketjut aina etenevät samalla tavalla.

Naiset kiistävät tasot ja pinnallisuuden.

Kun vähän tökitään, naiset kertovat että totta kai tasot ratkaisevat, niin kuuluukin olla koska biologia ja pariutumiskilpailu ja miehet ovat tyhmiä jos kuvittelevat etteivät tasot ratkaise.

Kyllä joutui tökkimään aika pitkään, 50+ sivua. Hauska nähdä, että 1212 sai tämän tapahtumaan ihan muutaman sivun aikana. Ensin ilmoitettuaan että näin siinä käy, hän sai naiset tanssimaan pillinsä mukaan aika harvassa viestissä. Olisiko ollut kymmenen viestiä edes. On se aika asiantuntija tosiaan.

Ai naiset, vai yhden naisoletetun?

Kukaan ei ole koskaan väittänyt, ettei ihmisten suosiossa olisi eroja. Kiistetty on vain se palstapoika”fakta”, että miehestä tekisivät tasokkaan palstapoikien hehkuttamat homoeroottiset speksit ja raha. Tähän on yritetty sanoa, että ulkonäkö, kyllä, mutta jokaisella naisella on omat mieltymyksensä. Ei kuulemma ole, vaan palstapojat tietävät nämä asiat naisten puolesta (kuten tuossa muutamassa edellisessäkin viestissä taas tunnutaan tietävän, että ”naiset sitä naiset tätä”, ei mitään väliä sillä, mitä naiset itse sanovat taintekevät).

Vierailija
1702/2120 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oo tinderiä kokeillut, enkä kokeile.

Muutenkin oon jättänyt kokonaan parisuhteen hakemiset ja kaiken siihen liittyvän. Parempi sinkkuna kuin huonossa parisuhteessa. Se oli silloin parikymppisenä ja vielä kolmekymppisenäkin olevinaan niin tärkeää, että oli aina oltava joku muijakaveri. Eipä oo enää lähes viiskymppisenä yhtään tärkeää. Menneisyyttä muistellessa on pakko todeta, että eipä se parisuhteessa eläminen ja naisystävä ole mikään onnellisuuden tae. Paremmin olisi elämä mennyt, jos niitä turhia kuvioita ei olisi koskaan ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/2120 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se olisi tinderin oman edun mukaista jos heti löytäisi sieltä tasokkaan naisen jonka kanssa voisi ryhtyä parisuhteeseen. Tuon teorian mukaan sen kannattaisi tarjota miehille vähemmän tasokkaita hutsuja ja naisille komeita pelimiehiä. Ja niinhän se taitaa tehdäkin.

- ap

Sekö tekee naisesta hutsun, ettei hän kelpuuta sinua?

Missä ihmeessä jotain tuollaista olen väittänyt? Se tekee hutsun kun harrastaa panokavereita, säätöjä, pettää, avointa suhdetta jne. Ei mikään muu.

- ap

Jos joku pariskunta sopii yhdessä avoimesta suhteesta, niin miksi asia kuuluisi sinulle millään tavalla? Meneekö nainen siinä pilalle, mutta mies ei? Hommaa myös itsellesi säätöjä, jos niitä haluat. Ei voi olla noin vaikeaa.

Sori, mut mun arvot on sellaiset että nainen joilla on avoin suhde on täyttä saastaa. Haluan kunnollisen naisen enkä olisi tuollaisten kanssa missään tekemisissä. Jos se on sulle ongelma niin voi voi.

- ap

Minä olen nainen, jota ei kiinnosta avoin suhde, polyamorinen suhde tms. Minulle olisi kuitenkin totaalinen turn off tuo sinun tapasi puhua muista ihmisistä ja heidän suhteistaan tuolla lailla. Itse ainakin arvostan kumppanissa sitä, että hän antaa muiden elää, kuten nämä haluavat, eikä tuomitse kaikkia eri lailla ajattelevia. Arvostan sitä, että yrittää ymmärtää muiden näkemyksiä ja muiden elämäntapaa, ja pystyy ymmärtämään, että ne voivat olla ihan hyviä, vaikka eivät oma juttu olisikaan.

Se kyllä kertoo paljon suomalaisista naisista jos mies ei kelpaa vain sen takia että on vanhoilliset hyvät arvot.

Tietty tohon suomalaisnaisten kaksnaamaisuuteen kuuluu että ihastutaan musumieheen ja sitten laitetaan huivi päälle.

- ap

Henkilökohtaisesti en halua sekaantua mihinkään uskontoihin. Ja siinä olet oikeassa, että vanhoillisuus ei ole minun juttuni. Ja kuten sanoin, vaikka itse en halua vapaata suhdetta, en pidä sitä mitenkään pahana silloin, jos kumpikin osapuoli kokee sen hyväksi. Mitäpä minulle muiden suhteet kuuluvat. Kumppanilta toivon vastaavanlaista "elä ja anna muiden elää omaa elämäänsä" -asennetta. Nyt alan ehkä ymmärtää, miksi sinä pysyt sinkkuna - nytkin otit vainoharhaisesti täysin ilman syytä jonkun ras.ist.ikortin käyttöön, vaikkei ulk.omaalaiset liittyneet tähän keskusteluun millään lailla. Hohhoijaa. Eihän tuollaista kukaan jaksa kuunnella.

Vierailija
1704/2120 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1705/2120 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se olisi tinderin oman edun mukaista jos heti löytäisi sieltä tasokkaan naisen jonka kanssa voisi ryhtyä parisuhteeseen. Tuon teorian mukaan sen kannattaisi tarjota miehille vähemmän tasokkaita hutsuja ja naisille komeita pelimiehiä. Ja niinhän se taitaa tehdäkin.

- ap

Missä ihmeessä jotain tuollaista olen väittänyt? Se tekee hutsun kun harrastaa panokavereita, säätöjä, pettää, avointa suhdetta jne. Ei mikään muu.

- ap

Jos joku pariskunta sopii yhdessä avoimesta suhteesta, niin miksi asia kuuluisi sinulle millään tavalla? Meneekö nainen siinä pilalle, mutta mies ei? Hommaa myös itsellesi säätöjä, jos niitä haluat. Ei voi olla noin vaikeaa.

Sori, mut mun arvot on sellaiset että nainen joilla on avoin suhde on täyttä saastaa. Haluan kunnollisen naisen enkä olisi tuollaisten kanssa missään tekemisissä. Jos se on sulle ongelma niin voi voi.

- ap

Minä olen nainen, jota ei kiinnosta avoin suhde, polyamorinen suhde tms. Minulle olisi kuitenkin totaalinen turn off tuo sinun tapasi puhua muista ihmisistä ja heidän suhteistaan tuolla lailla. Itse ainakin arvostan kumppanissa sitä, että hän antaa muiden elää, kuten nämä haluavat, eikä tuomitse kaikkia eri lailla ajattelevia. Arvostan sitä, että yrittää ymmärtää muiden näkemyksiä ja muiden elämäntapaa, ja pystyy ymmärtämään, että ne voivat olla ihan hyviä, vaikka eivät oma juttu olisikaan.

Se kyllä kertoo paljon suomalaisista naisista jos mies ei kelpaa vain sen takia että on vanhoilliset hyvät arvot.

Tietty tohon suomalaisnaisten kaksnaamaisuuteen kuuluu että ihastutaan musumieheen ja sitten laitetaan huivi päälle.

- ap

Henkilökohtaisesti en halua sekaantua mihinkään uskontoihin. Ja siinä olet oikeassa, että vanhoillisuus ei ole minun juttuni. Ja kuten sanoin, vaikka itse en halua vapaata suhdetta, en pidä sitä mitenkään pahana silloin, jos kumpikin osapuoli kokee sen hyväksi. Mitäpä minulle muiden suhteet kuuluvat. Kumppanilta toivon vastaavanlaista "elä ja anna muiden elää omaa elämäänsä" -asennetta. Nyt alan ehkä ymmärtää, miksi sinä pysyt sinkkuna - nytkin otit vainoharhaisesti täysin ilman syytä jonkun ras.ist.ikortin käyttöön, vaikkei ulk.omaalaiset liittyneet tähän keskusteluun millään lailla. Hohhoijaa. Eihän tuollaista kukaan jaksa kuunnella.

Samaa mieltä, viimeistään pari edellistä kommenttia paljastivat miksi ap on sinkku. Asenne muita ihmisiä kohtaan on vihamielinen ja halveksuva. Se on hirveän tehokas naiskarkote, etenkin niille kilteille ja konservatiivisille naisille joita nämä miehet paradoksaalisesti etsivät. Ei kiltti nainen halua katkeraa räksyttäjää senkään vertaan kuin ne vapaamieliset naiset.

Vierailija
1706/2120 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

- ap

- ap

- ap

Samaa mieltä, viimeistään pari edellistä kommenttia paljastivat miksi ap on sinkku. Asenne muita ihmisiä kohtaan on vihamielinen ja halveksuva. Se on hirveän tehokas naiskarkote, etenkin niille kilteille ja konservatiivisille naisille joita nämä miehet paradoksaalisesti etsivät. Ei kiltti nainen halua katkeraa räksyttäjää senkään vertaan kuin ne vapaamieliset naiset.

Ei todellakaan. Täällä romanttinen konservatiivi. Hyvä käytös ja huomaavaisuus kaikkia ihmisiä kohtaan ovat mulle aivan ehdoton vaade, ja ne lähtevät jo asenteista. Onnekseni olen omani jo löytänyt, aika kamalia ja ilkeitä ihmisiä näköjään on paljon.

Vierailija
1707/2120 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sori nyt vaan mutten oo sinkku. On ihan nuori ja kaunis muikkeli. Kai te nyt tiedätte että mitä mulkumpi mies sen kauniimpi nainen sillä on.

- ap

Vierailija
1708/2120 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin vain aloitusviestin. Mikä velvollisuus kenelläkään naisella on katsella/haluta sinua, tavismiehiä tai muutenkaan ketään joka ei kiinnosta? Jos nainen haluaa pysyä pois baareista, olla kaupassa juttelematta miehille, ja Tinderissä pyyhkäistä oikealle vain 0.001% miehistä, niin miksi ihmeessä hän ei saisi tehdä niin. Naiset eivät ole olemassa sinua tai yleisesti miehiä varten. Naisella on oikeus haluta juuri sellainen kumppani kuin tahtoo. Tai olla haluamatta.

Ei siinä mitään, vaikka ei tavismies kelpaakaan, mutta ei tarvi myöskään itkeä lehtien sivuilla sitten kun ollaan 40 vuotiaana lapsettomia, ja jännärane lusii kolmatta kakkua putkeen, että miten näin pääsi käymään.

Missä tuollaisia juttuja näkee? Linkkaa malliksi vaikka pari, kolme.

https://www.iltalehti.fi/sofiansohva/a/200801227109352

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/147d2632-fd0d-4b4f-…

https://www.is.fi/perhe/art-2000005024761.html

https://www.como.fi/uutiset/kauniin-nellin-21-paivitys-koskettaa-en-loy…

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/ensitreffit_alt…

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000006055341.html

https://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/10-naista-kertoo…

https://www.aamulehti.fi/a/6b2ea518-3002-435a-9ee5-4f29e5267cb0

Tossa on enemmänkin, kesti 30 sekuntia

Ei kyllä ollut mitään mainintaa jännäraneista noissa jutuissa, mutta varsin yksimielisiä olivat naiset siitä, että miestarjonta on surkea. Mitäpä sitä keltämään: naiset ovat niin ulkonäöltään, koulutukseltaan kuin käytökseltäänkin paljon tasokkaampia kuin miehet, joille tämä nykymaailma ei oikein tunnu sopivan.

Ulkonäön osalta ollaan tasossa menty rytisten alas.

Naiset v. 2020 eivät ole lähelläkään entistä tasoa. Ylipainoisia on puolet, ja yleisin alkaa olemaan epänaisellinen kropan malli joka muistuttaa tynnyriä tai rantapalloa.

Mikään meikkaaminen tai laittautuminen ei kompensoi ylipainoa.

Entäpä, jos on hoikka/normaalipainoinen nainen, joka laittautuu? Mistä löytyisi hänelle normaalipainoinen mies, joka myös panostaa ulkonäköönsä?

Suurin osa naisista ei halua miestä joka panostaa ulkonäköönsä, etenkään vanhempana.

Naiset haluava miehen joka panostaa työhön ja naiseensa, itseään säästämättä.

Naisia muutenkin kiinnostaa miehen ulkonäössä lähinnä genetiikka. Ei tuo sinun esimerkkisi nainen halua tavismiestä joka myös panostaa itseensä, vaan geeneiltään komean (vaikka se mies ei panostaisi) tai työelämässä menestyneen.

Hmm, no mietin oikeastaan itseäni tuossa esimerkissäni. Minua nimenomaan ei kiinnosta se genetiikka, vaan miehen oma tyyli. Työ on miehen oma asia, siihen en ota kantaa - saa panostaa tai olla panostamatta, kunhan on itse tyytyväinen. Suhteessa ajattelen, että on hyvä panostaa kumppaniin, molemminpuolisesti, mutta en tarkoita rahallista panostusta, se on taas yhdentekevää.

Minusta juuri tuo oman tyylin puuttuminen on ongelma monilla miehillä, jotka eivät näytä kiinnostavilta. Naisiahan voivat ulkonäöltään viehättää vaikka miten rumat miehet, kun oma tyyli ja persoona on löytynyt.

Eikä se välttämättä rahallisesti olisi mikään kallis juttu, vaan erilaisia valintoja, jotka saisivat näyttämään siltä, että mies on olemuksessaan kotonaan. Joku voi osata vinkata, mikä väri pukisi hyvin ja hiuksiin voisi kokeilla muutakin kuin peruslyhyttä tai sitä, ettei ikinä leikkaa (tai kampaa tai pese...) hiuksia. Partaa tai ei partaa. Jos ei tykkää silittää paitoja niin valitsee paitoja, jotka eivät tarvitse silitystä ja sitä rataa.

Vierailija
1709/2120 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sori nyt vaan mutten oo sinkku. On ihan nuori ja kaunis muikkeli. Kai te nyt tiedätte että mitä mulkumpi mies sen kauniimpi nainen sillä on.

- ap

Et kuulosta kovin arvostavalta. Toivottavasti hän löytää pian paremman.

Vierailija
1710/2120 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin vain aloitusviestin. Mikä velvollisuus kenelläkään naisella on katsella/haluta sinua, tavismiehiä tai muutenkaan ketään joka ei kiinnosta? Jos nainen haluaa pysyä pois baareista, olla kaupassa juttelematta miehille, ja Tinderissä pyyhkäistä oikealle vain 0.001% miehistä, niin miksi ihmeessä hän ei saisi tehdä niin. Naiset eivät ole olemassa sinua tai yleisesti miehiä varten. Naisella on oikeus haluta juuri sellainen kumppani kuin tahtoo. Tai olla haluamatta.

Ei siinä mitään, vaikka ei tavismies kelpaakaan, mutta ei tarvi myöskään itkeä lehtien sivuilla sitten kun ollaan 40 vuotiaana lapsettomia, ja jännärane lusii kolmatta kakkua putkeen, että miten näin pääsi käymään.

Missä tuollaisia juttuja näkee? Linkkaa malliksi vaikka pari, kolme.

https://www.iltalehti.fi/sofiansohva/a/200801227109352

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/147d2632-fd0d-4b4f-…

https://www.is.fi/perhe/art-2000005024761.html

https://www.como.fi/uutiset/kauniin-nellin-21-paivitys-koskettaa-en-loy…

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/ensitreffit_alt…

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000006055341.html

https://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/10-naista-kertoo…

https://www.aamulehti.fi/a/6b2ea518-3002-435a-9ee5-4f29e5267cb0

Tossa on enemmänkin, kesti 30 sekuntia

Ei kyllä ollut mitään mainintaa jännäraneista noissa jutuissa, mutta varsin yksimielisiä olivat naiset siitä, että miestarjonta on surkea. Mitäpä sitä keltämään: naiset ovat niin ulkonäöltään, koulutukseltaan kuin käytökseltäänkin paljon tasokkaampia kuin miehet, joille tämä nykymaailma ei oikein tunnu sopivan.

Ulkonäön osalta ollaan tasossa menty rytisten alas.

Naiset v. 2020 eivät ole lähelläkään entistä tasoa. Ylipainoisia on puolet, ja yleisin alkaa olemaan epänaisellinen kropan malli joka muistuttaa tynnyriä tai rantapalloa.

Mikään meikkaaminen tai laittautuminen ei kompensoi ylipainoa.

Entäpä, jos on hoikka/normaalipainoinen nainen, joka laittautuu? Mistä löytyisi hänelle normaalipainoinen mies, joka myös panostaa ulkonäköönsä?

Suurin osa naisista ei halua miestä joka panostaa ulkonäköönsä, etenkään vanhempana.

Naiset haluava miehen joka panostaa työhön ja naiseensa, itseään säästämättä.

Naisia muutenkin kiinnostaa miehen ulkonäössä lähinnä genetiikka. Ei tuo sinun esimerkkisi nainen halua tavismiestä joka myös panostaa itseensä, vaan geeneiltään komean (vaikka se mies ei panostaisi) tai työelämässä menestyneen.

Eihän tuo nyt voi mitenkään pitää paikkaansa. Esimerkiksi onhan tutkittu, että korkea stressihormonitaso ennustaa voimakkaasti sitä, millaisia piirteitä naiset pitävät viehättävinä. Jopa niin, että kaikkein rumimpina pidetään miehiä, joilla on korkea testosteronitaso ja korkea kortisonitaso ja kaikkein viehättävämpänä miehiä, joilla on matala kortisonitaso ja korkea testosteronitaso.  Miehet jotka käyttävät paljon anabolisia strereoideja yleensä tuhoavat tämän vuoksi viehätysvoimansa naisten silmissä. Viehätysvoima kertoo ihmisen terveydestä ja terveys sekä hyvä immuniteetti on tavoiteltu ominaisuus molemmilla sukupuolilla.  Onhan se toki niin, että jos ei ole synnynnäisesti kovin miehekäs, niin sitä pitää kompensoida muilla ominaisuuksilla kuten uskollisuudella, romanttisuudella, rahalla ja kiltteydellä. Mutta eihän elämä muutenkaan ole reilua eikä kovin kivaakaan aina ja se pitää vain hyväksyä. 

Ok.

Vierailija
1711/2120 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Et kuulosta kovin arvostavalta. Toivottavasti hän löytää pian paremman.

Ihan kun ap.lla ketään olisi, viettäisikö hän oikeasti vauva palstalla miettimässä muiden miesten pariutumista, tasoteorioita, naisten liian korkealle tavoittelua perisuhteen muodostuksessa ym. päivät pääksytysten , jos sillä olisi oikea kaunis nainen :D mielikuvitus tyttiksiä ei lasketa.

Vierailija
1712/2120 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

- ap

- ap

Sinä oot kyllä kunnon ihmisoksennus. Et ansaitse mitään naista.

Avoin suhde on sopimuskysymys. En itsekään sellaista kannata, mutta ei se ihmistä saastaksi tee jos yhdessä sellaiseen päädytään.

Vierailija
1713/2120 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

- ap

- ap

Sinä oot kyllä kunnon ihmisoksennus. Et ansaitse mitään naista.

Avoin suhde on sopimuskysymys. En itsekään sellaista kannata, mutta ei se ihmistä saastaksi tee jos yhdessä sellaiseen päädytään.

Lol 😂

- ap

Vierailija
1714/2120 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kaksinaismoralismia parhaimmillaan.

Minulla on kaksi profiilia, toinen oikeeseen seuranhakuun ja toinen valeprofiili jolla haen vain yhdenillanjuttuja. Tuosta valeprofiilista tykkää varmaan yli 90% miehistä, ja silloin kyllä ovat aloitteellisia ja nopeita vastaajia. Saa hyvin raakattua sillä pois ne jotka ei todellakaan ole parisuhdemateriaalia (puhuvat itsensä ristiin ja pussiin, jos ja kun käyn heidän kanssa keskustelua molempien profiilien kautta). Miehet on tyhmiä ja täysin palliensa vietävissä suurin osa, siis paljon pahempaa itsensä ympäri kyliä jakamista kuin mitä nainen ikinä voisi harrastaa.

Vierailija
1715/2120 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ap

Saanko kysyä, miksi haet tinderistä kauniita naisia, jos sinulla jo on ”ihan nuori ja kaunis muikkeli”?

Vierailija
1716/2120 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Saanko kysyä, miksi haet tinderistä kauniita naisia, jos sinulla jo on ”ihan nuori ja kaunis muikkeli”?

Se on kyllä ihan kauhee nartt*u. Hoidan itselleni muita muijia valmiiksi kun tää juttu lässähtää ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
1717/2120 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n nuoren ja kauniin muikkelin nimi on Kyllikki Nyrkki.

Vierailija
1718/2120 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa ap. Sellainen mies ei ole tavallista nähnytkään joka keksii päiväkaupalla paskapuheita tällaiseen ketjuun. Ilmeisesti ap ja kaltaisensa kuvittelevat olevansa tavallisia vaikka oikeasti ovat täysin pimeitä ja syrjäytyneitä.

Vierailija
1719/2120 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa ap. Sellainen mies ei ole tavallista nähnytkään joka keksii päiväkaupalla paskapuheita tällaiseen ketjuun. Ilmeisesti ap ja kaltaisensa kuvittelevat olevansa tavallisia vaikka oikeasti ovat täysin pimeitä ja syrjäytyneitä.

Niin. Pistää miettimään, miten tavallista on, että mies hakee Tinderissä kauniita naisia ja treffailee ulkomailla nuoria kaunottaria, vaikka kotona on ihan nuori ja kaunis muikkeli.

Vierailija
1720/2120 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Pistää miettimään, miten tavallista on, että mies hakee Tinderissä kauniita naisia ja treffailee ulkomailla nuoria kaunottaria, vaikka kotona on ihan nuori ja kaunis muikkeli.

Varmaan suurin osa miehistä jotka vaan pystyy siihen. Ei ne suotta sano tinderiä komeitten miesten karkkikaupaksi.

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi