Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder on pilannut loputkin mahikset tavismiehille.

Vierailija
07.06.2020 |

Nykyisin useimmat kauniit naiset eivät edes koskaan mene baareihin tai muutenkaan miesten ilmoille. Ne voivat pysytellä paikoissa joissa kukaan iljettävä tavismies ei edes vahingossa pysty tulemaan pokaamaan. Punttis on joku leidylaine tms. Ja jos taas joku työntekijä kaupassa tms erehtyy yrittämään jotain niin se on heti valitus pomolle jotta se sika saadaan ruotuun.

Sitten kun ne haluavat miehen niin vetävät vaan jonkun 0.001% top miehen tinderissä oikealle. Jos et kuulu heihin, mahiksesi ovat nollaa.

Yritä siinä nyt sitten päteä luonteellasi. Roolisi on tyytyminen johonkin 30v alkkis yhoo naiseen. Ja sekin odottaa että käyttäydyt niinkuin se olisi joku tosi haluttava kaunotar. Jos et, niin tinderistä löytyy joku toinen luuseri joka on halukas vetää tuollaisia rooleja.

Kommentit (2120)

Vierailija
1281/2120 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En miehenä ymmärrä näitä kitinöitä naisen puutteesta ja naisten syyttämisestä siitä. Kyllä siinä on miehellä peiliin katsomisen paikka, jos naista ei saa. Ja mitä ap tarkoittaa tuolla ulkomailla nuoret naiset ovat kiinnostuneita? Puhutaanko nyt Thaimaan huorista?

Minun kokemuksella naiset ovat hyvin samanlaisia maasta riippumatta Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa sen suhteen millaista miestä hakevat. Olen ollut sinkkuna kansainvälisissä töissä ja voin nojata aika vankkaan kokemukseen sillä rintamalla. Ja pistänpä tähä oman empiirisen analyysin.

Olen pitkä ja urheilullinen mies, ns. skandinaavinen prototyyppi amerikkalaisesta näkökulmasta, mutta kuitenkin keskiverto kaveri. Mielenkiintoista on, että kun olin Tinderissä eniten tykkäyksiä tuli Suomessa, Ruotsissa, USA:ssa ja Briteissä. Itä-Euroopassa sain myös varsin hyvää scorea ja tapasin kiinnostavia tyttäriä, mutta siellä oltiin ehkä hanakampia hylkäämään treffit, kun en asunut maassa vakituistaan. Etelä-Euroopassa oli taas hiukan haastavampaa, koska kyseiset kauneusihanteet eivät omiinkaan mätsää. Aasiassa oli vientiä ihan hulluna, mutta siellä se perustuu paljolti taloudellisen hyödyn tavoitteluun ja on jossain määrin täysin moraalitonta touhua. Naiset tulivat esim. Kiinassa kadulla juttelemaan, mm. business alueella Shanghaissa.

USA:ssa olin kuitenkin kuuminta hottia, koska tuntuu, että siellä on jokin pituus fixaatio. Kun olen 6"2, niin naista oli tarjolla paljon. Ehkä tarjonnan keskimääräinen ylipainoisuus vaikuttaa myös, mutta jenkeissä kyllä myös ääripäät korostuvat, jolloin super treenattuja ja laitettuja miehiä piisaa. Joka tapauksessa, kyllä suomalainen perusjantterikin naista saa niin Suomessa kuin maailmallakin ja maksamatta.

Jenkeistä ilmeisesti nämä tasoteoreetikotkin ovat pituuspakkomielteensä imeneet. Naisten keskuudessa en ole koskaan törmännyt vastaavaan fiksaatioon miehen pituudesta.

Vierailija
1282/2120 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa jauhetaan taas instamisseistä.

Ap:n ongelma on ettei hän voi kisata kauniista naisista, koska Tinderissä nämä rajaavat ei-komeat heti pois. Ei siis voi kompensoida soidinmenotaidoilla. Ok.

Useimmille miehille ongelma on että Tinderissä tavisnainen on yhtä suosittu kuin instamissi livenä. Matcheja tulee helposti, samoin kuin viestejä ja treffejä. Case in point: perusnätti kolmekymppinen suomalainen perheenäiti tykkäsi 300 miehestä, 250+ tykkäsi takaisin.

Kysymys on aiheuttaako Tinder sen että tavisnaiset nostavat rimaa? Tiedän naisia jotka ovat nostaneet, huomattuaan millaiset komistukset heistä tykkäilevät. Vaikkeivat he tavoittelisi kalsarimalleja, niin saadut tykkäykset ovat motivoineet katselemaan niitä vähän komeampia taviksia, vaikka he ovat itse tuikitavallisia ja vain Tinder-kuvissa luokkaa 8/10.

Jos tavisnainen nostaa rimaa Tinderin takia, niin mitä sitten? Onko siinä jotain väärin? Onko siitä jotain haittaa?

Mitäs nyt pienestä. Foorumit täyttyy tavismiesten ulinasta ja naisista jotka valittaa että miehet ovat kaikki pettäviä sikoja. Sukupuolitaudit lisääntyy. Yh äitien määrä lisääntyy. Ulkona kävellessä pitää varoa kaikenmaailman elliot rodgersien luotisadetta...

Kuinka minä tavisnaisena voin oikeaoppisesti määritellä sekä oman tasoni että niiden miesten tason, joiden profiileista tykkään, jotta tietäisin, onko mies korkeatasoisempi kuin minä vai samaa tasoa? Tähän mennessä olen aina ajatellut, että jos treffeille asti päädytään, niin sen verran samantasoisia kai ollaan ettei asiaa tarvitse pohtia. Mutta ilmeisesti tämä ei olekaan totta, vaan korkeatasoiset miehet ryhtyvät vakaviin parisuhteisiin ja tekevät lapsia tavisnaisten kanssa, ja sitten pettävät ja jättävät naisen yksinhuoltajaksi. Ja kaikki tämä sen takia, että se syntinen nainen kehtasi korottaa rimaa Tinderissä!

Tavallisena naisena haluan tietenkin välttää tällaisen kohtalon, joten opettaisitko minua arvioimaan oman tasoni ja miesten tasot oikein, jotta voin pysytellä varmasti vain omantasoisissani miehissä?

Tämä tulee saamaan valtavasti miinusta, mutta olen huomannut että naiset valittavat kovasti siitä kuinka miehet eivät etsi täydellistä naista vaan tyytyvät johonkin. Tämähän on naisille selvää, kun mies on heidän mielestään epäviehättävä, mutta odotappa kun mies on komea ja tavallinen nainen on siihen palavasti rakastunut. Voiko tällainen mies tyytyä? No monen naisen mielestä ei todellakaan, vaan tämä mies on vähintäänkin yhtä rakastunut tähän naiseen, mitä nainen mieheen. Kyseessä on naisen mielestä täydellinen parisuhde. Suhteen tekee jopa spesiaaliksi se, että huippumies on "valinnut" juuri tämän tavallisen naisen kaikkien muiden naisten joukosta. Jos vielä mies on aikaisemmin pyörittänyt haaremia ja ruletti on pysähtyny naiseen, niin nainen saa mielestään ekstra sulan hattuunsa. Sitten kun ruletti lähtee jälleen pyörimään, niin kaikki miehet ovat petturisikoja ja etsivät instamalleja. Monen parisuhdetta etsivän naisen tulisikin miettiä etsivätkö he täydellistä parisuhdetta vai itselleen mahdollisimman tasokasta miestä, koska nämä eivät monestikaan ole sama asia.

Et vastannut esittämääni kysymykseen ollenkaan. Onpa kurjaa. Olin toivonut, että jospa nyt vihdoin ja viimein joku tasot tunteva mies viitsisi kertoa, kuinka ne oikeaoppisesti määritellään.

Oikeastaan voi ajatella niin, että tasot toimivat aina kun teet valintoja esimerkiksi Tinderissä pelkkään fiilikseen perustuen. Ei siis johonkin faktaan, esimerkiksi että ikäeroa on 20 vuotta tai että ehdokas asuu aivan liian kaukana, tai hänellä on lapsia ja et voi sietää lapsia. Mutta kaikki faktojen puolesta sopivat kumppanit jotka pyyhkäiset pois ihan vain fiilispohjalta, se on se sisäinen tasolaskurisi toiminnassa vaikka se ei välttämättä esiinny tietoisina ajatuksina. Et tunne näitä miehiä, mutta naama tai kroppa ei vetoa, sisimmässäsi tiedät että pystyt saamaan paremmankin.

Olisin hyväksynyt kommenttisi ilman tuota loppuosaa, jonka kursivoin. Siis tottakai pyyhkäisisin pois miehet, joiden naama tai kroppa ei vetoa. Mutta se ei tarkoita, että sisimmässäni tietäisin pystyväni saavaan paremman. Se tarkoittaa vain ja ainoastaan, etteivät he ole kiinnostavia. On ihan todennäköinen vaihtoehto myös jäädä sinkuksi. Olin itse lähes kahdeksan vuotta yksin ennen kuin tapasin nykyisen puolisoni. Olisin luultavasti edelleen ellen olisi häntä tavannut. En kyllä myöskään pyyhkinyt miehiä missään sovelluksessa mihinkään suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/2120 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden yön pano onnistuu kyllä, kunhan kummallakin osapuolella on jotain, mitä se toinen haluaa. Jos pidätte ongelmana sitä, että naisille ei riitä pelkkä mu.na, niin kehittäkää itseänne - opetelkaa miehet vaikka parempia sek.sitaitoja ja naisen tyydyttämistä, niin ne kyllä kiilaavat yhden yön jutuissakin vaikkapa kiihottavan ulkonäön edelle.

Etukäteen toki osaamisen mittaaminen on aavistuksen vaikeaa ellei joku kaveri ole toista osapuolta jo koettanut. Yhden yön juttuun riittää yhteensopivat osat ja keskinäinen vetovoima, uskallanko jopa sanoa kemia....

Vierailija
1284/2120 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: kukaan ei halua katkeraa ja naisia vihaavaa miestä.

Ensimmäinen askel on että ymmärrät että olemme kaikki ihmisiä ja yksilöitä.

Jos ei tämä onnistu, unohda koko juttu.

Jos sua ajaa pelkkä himo, ei toivoa.

Vierailija
1285/2120 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sisimmässäsi tiedät että pystyt saamaan paremmankin.

Tällä tavoin minusta saa olla sinkkuna loppuikänsä, jos aina pohtii voisiko joku toinen olla sittenkin täydellisempi tai parempi kuin tämänhetkinen treffikumppani. 

Vierailija
1286/2120 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille kaunis ulkonäkö naisessa on suhteellisesti paljon tärkeämpää kuin naisille komea ulkonäkö miehissä. Miehet vaan eivät tätä suostu uskomaan koska heille itselleen on niin tärkeää että nainen on beibe. Joten siis miesten mielestä sen on ihan pakko olla tärkeää myös naisille. Joillekin tietyille naisille se voi ollakin, mutta suurimmalle osalle ei.

Mikään määrä todistelua meiltä naisilta ei tuota mielipidettä muuta. Miehet jotka eivät löydä partneria voivat vaan todeta että en vaan ollut tarpeeksi komea, ja naisten vika tuokin kun ovat niin nirsoja. Tällä tavalla ei tarvitse edes yrittää miettiä mitään muita syitä miksi ei ole löytänyt sitä naista. Ja nimenomaan sitä KAUNISTA naista.

Tuo ei pidä paikkaansa. Naiset eivät vain myönnä, edes itselleen, olevansa miehiäkin ulkonäkökeskeisempiä.

https://www.livescience.com/58607-mens-looks-may-matter-more-than-perso…

"Results showed that a man's looks influenced both groups of women more strongly than his personality profile. This held true even if a man's profile was filled with highly desirable personal qualities, such as being respectful, honest and trustworthy."

"The study suggests that women value physical attractiveness in a potential mate far more than they say they do, said study author Madeleine Fugère, a professor of social psychology at Eastern Connecticut State University in Willimantic."

"When an unattractive male was paired with the most highly desirable personality profile, neither daughters nor mothers rated him as favorably as a potential romantic partner, compared with better-looking men with less desirable personalities."

Onko sinulla jotain teoriaa siitä miksi suomalaiset naiset ovat niin ulkomaalaisten miesten perään? Ei tuo ilmiö ole muualla ole yhtä naurettavan liioiteltu. Ja miksi suomalaiset naiset ovat niin kiinnostuneita roskatason miehistä (turkki,iraki,kamerun, angola jne)?

- ap

Lultavasti koska ulkomaat ovat muutenkin suominaisille silmittömän ihailun kohde.

Huomaat asian palstallakin kun mammat kertovat asuvansa tai olevansa töissä ulkomailla. Tämä käsitetään positiiviseksi asiaksi ja saavutukseksi ennen kuin kukaan tietää missä maassa ko. nainen asuu ja mitä siellä työkseen tekee.

Taustalla lienee suomalainen alemmuuskompleksi, mikä voimistaa naisiin koodattua halua etsiä kaukaisempia geenejä.

Monen ulkomaalaisen miehen arvot ja käytös vastaavat paremmin suomalaisten naisten arvoja, kuin mitä suomalaisten miesten arvot ja käytös. Koulutettuja hyväkäytöksisiä miehiä, jotka ovat kivannäköisiä löytyy maailma vaikka kuinka paljon. Miksi siis jämähtää siihen oman kylän melkein tapaukseen, kun voi saada juuri sen täydellisen.

Niin, vastaavat suomalaisten naisten arvoja (unelmia), mutta suomalaiset naiset eivät ole sellaisia kuin luulevat olevansa. Suomalaiset naiset kuitenkin itsekin ovat yhtä huonoja kuin suomalaiset miehet, täysin jäykkiä tunneilmaisuun kykenemättömiä ja ylipainoisia. Saman maan kasvattejahan tässä ollaan.

Vierailija
1287/2120 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä tavoin minusta saa olla sinkkuna loppuikänsä, jos aina pohtii voisiko joku toinen olla sittenkin täydellisempi tai parempi kuin tämänhetkinen treffikumppani. 

Niinpä. Mutta jos ihminen ei ole koskaan kokenut rakastumista niin eihän hän voi tietää, miltä se tuntuu. Ei siinä vertaile ja mieti, saisiko paremman vai ei. En tarkoita, että rakastuminen tapahtuisi sitä tinderprofiilia katsoessa, siinä kohtaa tehdään todellakin ihan fiiliksellä päätös: Kiinnostaa/ei kiinnosta.

Vierailija
1288/2120 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos huomaan ajattelevani noin treffikumppanista, tiedän että hän on väärä ja jatkan etsimistä. Toisesta pitää tulla tunne, että hän on se minulle paras mahdollinen, eivätkä muut enää kiinnosta.

Vierailija
1289/2120 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten vastaukset voidaan jakaa karkeasti kahteen kategoriaan. Joko Ap:ta halventaviin, tai itseään (ja miestään kehuviin). Tiedä sitten onko tämä yleistettävissä tämän palstan ulkopuolelle, mutta kallistun kyllä vahvasti sen puolelle. Kummatkin on yhtä lailla melkoisen luotaantyöntäviä asenteita.

Ap:lle on oltu pääsääntöisesti aivan liiankin kohteliaita (kertoo naisista hyvää), vaikka itse puhuu itsensä pussiin ja paljastaa ruman ja mädäntyneen sisinpänsä. Epäkohtelias törky ei tosin ansaitse kohteliaisuutta.

"Ne voivat pysytellä paikoissa joissa kukaan iljettävä tavismies ei edes vahingossa pysty tulemaan pokaamaan."

So? Ei ap:takaan vaadita menemään rumien ylipainoisten naisten pakkopokattavaksi. Iljettävä = kyllä.

"Sitten kun ne haluavat miehen niin vetävät vaan jonkun 0.001% top miehen tinderissä oikealle. Jos et kuulu heihin, mahiksesi ovat nollaa."

So? Leijonalle leijonan osa, näin on viidakossakin, se on puhdasta biologiaa. Rupusakki ei hoviin pääse.

"Roolisi on tyytyminen johonkin 30v alkkis yhoo naiseen. Ja sekin odottaa että käyttäydyt niinkuin se olisi joku tosi haluttava kaunotar. Jos et, niin tinderistä löytyy joku toinen luuseri joka on halukas vetää tuollaisia rooleja." 

((se, ne = naisella ei ole ihmisarvoa (ehkä korkeintaan vain kauniilla naisilla voi olla hieman?), pelkkä esineeseen rinnastettava väline. -> Bluffisi paljastuu armotta pätemisyrityksistäsi huolimatta))

Mielestäsi epäviehättävää naishenkilöoletettua voi ihan luvalla kohdella huonosti?  Näinkö toimit tosielämässäkin?  Sinuapa ei mm. tästä em. syystä kohdella edes huonosti vaan jäät ilman ja se on ihan oikein ja kohtuullista.  Lisäksi sinulle kelpaamaton ei saisi saa muitakaan. Miksi vetää mitään roolia?

Pahansuopa etova, itseriittoinen muistaviis miniäminäminäluonne ei herätä kenessäkään sääliä, myötätuntoa eikä mitään muutakaan positiivista ja sekin on vain oikeus, kohtuus ja karman laki.

Eli kun naiset nokka ilmassa välttelevät edes olematta missään tekemisissä tavismiesten (ei välttämättä ruma, ylipainoinen) niin se on ok mutta kun minä alan pelaamaan samaa peliä niin ruma ja mädääntynyt sisin? Mielestäni naiset vaan saavat mitä tilaavat. Ehkä teidän akkojen kannattaisi vähän katsoa peiliin.

- ap

Kerrotko, miten sinä onnistut olemaan sekä tavis että ulkomaisten kaunotarten kanssa samaa tasoa? Ovatko nämä tasot jotenkin sidoksissa maahan, jossa ollaan? Oletko korkeatasoinen siellä ulkomaassa? Jos olet, mikset muuta sinne tai tuo sitä kovan luokan nuorta kaunotarta Suomeen?

Koska ulkomailla nuoret kauniit naiset ovat kiinnostuneita. Niin simppeliä se on.

Siinähän nyt ei kyllä ole mitään uuttaa että suomalaiset naiset syrjivät suomalaisia miehiä.

Ja kyllä minä paljon aikaa vietän ulkomailla mutta jos kerran on karkkikaupassa niin eipä ole kovaa painetta tyytyä yhteen. Siihen pitäisi olla muutkin jutut kuin pelkkä ulkonäkö kohdillaan.

- ap

Ai pahus, taas minä menin halpaan. Luulin aloituksen kertovan taas parisuhteen löytämisen vaikeudesta, mutta olisihan se pitänyt arvata, että tässä haikaillaan lukuisten panosuhteiden perään. Onhan se ikävää, kun ei saa sitä, mihin on omasta mielestään oikeutettu eli sinun tapauksessa irtoseksiin kaunotarten kanssa.

Vierailija
1290/2120 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos huomaan ajattelevani noin treffikumppanista, tiedän että hän on väärä ja jatkan etsimistä. Toisesta pitää tulla tunne, että hän on se minulle paras mahdollinen, eivätkä muut enää kiinnosta.

Niinpä. Olen itse pitkässä parisuhteessa eikä tässä vuosien varrella ole tullut vastaan yhtään toista miestä, joka voisi olla parempi kuin oma mieheni. Jos on koko ikänsä "karkkikaupassa", jossa tulee vastaan aina uusia ja uusia entistä parempia makuja, niin sitä loppuiän lempparia ei löydä ikinä.

Vierailija
1291/2120 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa jauhetaan taas instamisseistä.

Ap:n ongelma on ettei hän voi kisata kauniista naisista, koska Tinderissä nämä rajaavat ei-komeat heti pois. Ei siis voi kompensoida soidinmenotaidoilla. Ok.

Useimmille miehille ongelma on että Tinderissä tavisnainen on yhtä suosittu kuin instamissi livenä. Matcheja tulee helposti, samoin kuin viestejä ja treffejä. Case in point: perusnätti kolmekymppinen suomalainen perheenäiti tykkäsi 300 miehestä, 250+ tykkäsi takaisin.

Kysymys on aiheuttaako Tinder sen että tavisnaiset nostavat rimaa? Tiedän naisia jotka ovat nostaneet, huomattuaan millaiset komistukset heistä tykkäilevät. Vaikkeivat he tavoittelisi kalsarimalleja, niin saadut tykkäykset ovat motivoineet katselemaan niitä vähän komeampia taviksia, vaikka he ovat itse tuikitavallisia ja vain Tinder-kuvissa luokkaa 8/10.

Jos tavisnainen nostaa rimaa Tinderin takia, niin mitä sitten? Onko siinä jotain väärin? Onko siitä jotain haittaa?

Mitäs nyt pienestä. Foorumit täyttyy tavismiesten ulinasta ja naisista jotka valittaa että miehet ovat kaikki pettäviä sikoja. Sukupuolitaudit lisääntyy. Yh äitien määrä lisääntyy. Ulkona kävellessä pitää varoa kaikenmaailman elliot rodgersien luotisadetta...

Kuinka minä tavisnaisena voin oikeaoppisesti määritellä sekä oman tasoni että niiden miesten tason, joiden profiileista tykkään, jotta tietäisin, onko mies korkeatasoisempi kuin minä vai samaa tasoa? Tähän mennessä olen aina ajatellut, että jos treffeille asti päädytään, niin sen verran samantasoisia kai ollaan ettei asiaa tarvitse pohtia. Mutta ilmeisesti tämä ei olekaan totta, vaan korkeatasoiset miehet ryhtyvät vakaviin parisuhteisiin ja tekevät lapsia tavisnaisten kanssa, ja sitten pettävät ja jättävät naisen yksinhuoltajaksi. Ja kaikki tämä sen takia, että se syntinen nainen kehtasi korottaa rimaa Tinderissä!

Tavallisena naisena haluan tietenkin välttää tällaisen kohtalon, joten opettaisitko minua arvioimaan oman tasoni ja miesten tasot oikein, jotta voin pysytellä varmasti vain omantasoisissani miehissä?

Tämä tulee saamaan valtavasti miinusta, mutta olen huomannut että naiset valittavat kovasti siitä kuinka miehet eivät etsi täydellistä naista vaan tyytyvät johonkin. Tämähän on naisille selvää, kun mies on heidän mielestään epäviehättävä, mutta odotappa kun mies on komea ja tavallinen nainen on siihen palavasti rakastunut. Voiko tällainen mies tyytyä? No monen naisen mielestä ei todellakaan, vaan tämä mies on vähintäänkin yhtä rakastunut tähän naiseen, mitä nainen mieheen. Kyseessä on naisen mielestä täydellinen parisuhde. Suhteen tekee jopa spesiaaliksi se, että huippumies on "valinnut" juuri tämän tavallisen naisen kaikkien muiden naisten joukosta. Jos vielä mies on aikaisemmin pyörittänyt haaremia ja ruletti on pysähtyny naiseen, niin nainen saa mielestään ekstra sulan hattuunsa. Sitten kun ruletti lähtee jälleen pyörimään, niin kaikki miehet ovat petturisikoja ja etsivät instamalleja. Monen parisuhdetta etsivän naisen tulisikin miettiä etsivätkö he täydellistä parisuhdetta vai itselleen mahdollisimman tasokasta miestä, koska nämä eivät monestikaan ole sama asia.

Et vastannut esittämääni kysymykseen ollenkaan. Onpa kurjaa. Olin toivonut, että jospa nyt vihdoin ja viimein joku tasot tunteva mies viitsisi kertoa, kuinka ne oikeaoppisesti määritellään.

Palstalta olen saanut ainakin sen käsityksen, että sellainen mies josta nainen kiinnostuu, on naiseen verrattuna liian tasokas. Aina. Sopivan tasoinen mies on sitten sellainen, josta nainen ei viehäty ollenkaan.

Tinderin omien tilastojen mukaan top 80% naisista pitää top 11,5% miehistä.

Te väitätte kiven kovaan ettei ole tasoja, eikä Tinder-suosio vaikuta riman korkeuteen vaan naiset pitävät siitä mistä pitävät.

Miten sitten on mahdollista että Tinderissä suosio rajautuu vain miesten eliitille? Livenähän se 80% miehistä löytää parin lopulta.

Järjellisin hypoteesi on ettei naisten enemmistö ole parisuhteessa miehen kanssa joka olisi lähtökohtaisesti kiinnostavin, etenkään ulkonäön osalta. Koska naiset saavat tykkäyksiä komeammilta miehiltä, oman tasoiset eivät kelpaa. Siis Tinderissä.

Toinen suhteellisen järjellinen hypoteesi on, että monien miesten profiilit tinderissä on surkeita, varsinkin kuvien suhteen. Harvempi nainen innostuu yhdenkään miehen sieraimista, noin esimerkkinä.

VMP.

Olen nimittäin nähnyt miesten Tinder-profiileja, kun naispuolinen ystäväni näytti niitä minulle. Suurin osa kuvista varsin asiallisia, vain vähemmistö niitä webbikameralla otettuja sierainkuvia.

Onko siis niin että naiset odottavat kuvien oleva "edustavia" eikä realistisia? Niin kuin heidän omat kuvansa jossa "realistinen" tarkoittaa strategisesta kuvakulmasta otettua hyvän päivän kuvaa toissakesältä jossa kameran filtterit ovat päällä (vinkki, ne ovat päällä oletuksena, ellet ota niitä pois - 99% naisten somekuvista on täysin epärealistisia) ja meikkiäkin on käytetty oikein kunnolla?

Oletat siis että tämän lisäksi kuvat fiilattaisiin mainostoimistotyylisiksi jotta lopputulos muistuttaisi enemmän satujen prinssiä kuin todellista tavismiestä?

Tämähän se on, naiset panostavat monesti kuviinsa niin paljon että ne eivät muistuta enää sitä henkilöä joka tapaamiseen oikeasti tulee. En tiedä sitten kumpi on parempi tapa toimia. Ehkä meidän miestenkin pitäisi otattaa oikein superhyvät kuvat, sillä saisimme ehkä enemmän matchejä ja naisten pitäisi sitten hyväksyä että tapaamiseen marssii mies joka ei ihan niin hyvältä oikeasti näytäkään. Itse olen kyllä ollut sitä mieltä että mieluummin näkisin sen mitä oikeasti saan.

Vierailija
1292/2120 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisviha huokuu läpi tekstistä. Siksi sulla ei ole mahdollisuuksia.

Vierailija
1293/2120 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on tämä aihevapaa, joka pilaa ne loputkin mahikset. Mitä enemmän palstamiesten haukkumisiin ja väninään törmää, sen vähemmän haluaa olla yhdenkään miehen kanssa tekemisissä. Sori siitä.

Ihan niinkun ne tavismiehet sulle ennenkään olis kelvannut. Kunhan oot täällä vaan etsimässä syitä hylätä ne "hyvällä" omatunnolla. Mutta kyllä sinä sisimmässäsi tiedät että moni rumia ja tavismieskin on ihan hyvä ja ainoa syy mikset niille anna mahdollisuutta on sun oma pinnallisuus. Muista se!

Eri kirjoittaja mutta kyllä mulla ainakin näiden keskustelujen selailu on vaikuttanut mielipiteisiin ja paljon. Olen itse tällä hetkellä parisuhteessa mutta jos ero tulisi, olisin erittäin varuillani miesten kanssa ja pienikin viittaus palstalla havaittavaan ajatteluun johtaisi hylsyyn. Moni tällä hetkellä treffaileva on kirjoittanut että vastaan tulee miehiä joista tihkuu naisviha. Sitä on takuulla vaikea peittää vaikka yrittäisi jos velloo aiheessa päiväkausia (vuosikausia?) kuten ap. Oletteko varmoja ettei kokemus seinään törmäämisestä naisten kanssa johdu siitä, että naiset on oppineet netissä tunnistamaan teidän ajatuskulut jo kaukaa? Koska joka ketjuun tulee myös miehiä jotka kertovat että ovat tavallisia mutta silti tulee aloitteita / mätsejä kiinnostavilta naisilta.

Voi rakkaat ei sitä näe päällepäin tuolla reaalimaailmassa. Onko teidän vaikea hyväksyä ajatusta, että ihan tavallisilla ja fiksuillakin ihmisillä on joskus ahdistuneita ajatuksia, kun elämässä tulee pettymyksiä? Ette tekään kaikkea sontaa näytä avoimesti, mutta nettipalstalla näitä voi purkaa, sehän tämän homman idea on.

Vierailija
1294/2120 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En miehenä ymmärrä näitä kitinöitä naisen puutteesta ja naisten syyttämisestä siitä. Kyllä siinä on miehellä peiliin katsomisen paikka, jos naista ei saa. Ja mitä ap tarkoittaa tuolla ulkomailla nuoret naiset ovat kiinnostuneita? Puhutaanko nyt Thaimaan huorista?

Minun kokemuksella naiset ovat hyvin samanlaisia maasta riippumatta Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa sen suhteen millaista miestä hakevat. Olen ollut sinkkuna kansainvälisissä töissä ja voin nojata aika vankkaan kokemukseen sillä rintamalla. Ja pistänpä tähä oman empiirisen analyysin.

Olen pitkä ja urheilullinen mies, ns. skandinaavinen prototyyppi amerikkalaisesta näkökulmasta, mutta kuitenkin keskiverto kaveri. Mielenkiintoista on, että kun olin Tinderissä eniten tykkäyksiä tuli Suomessa, Ruotsissa, USA:ssa ja Briteissä. Itä-Euroopassa sain myös varsin hyvää scorea ja tapasin kiinnostavia tyttäriä, mutta siellä oltiin ehkä hanakampia hylkäämään treffit, kun en asunut maassa vakituistaan. Etelä-Euroopassa oli taas hiukan haastavampaa, koska kyseiset kauneusihanteet eivät omiinkaan mätsää. Aasiassa oli vientiä ihan hulluna, mutta siellä se perustuu paljolti taloudellisen hyödyn tavoitteluun ja on jossain määrin täysin moraalitonta touhua. Naiset tulivat esim. Kiinassa kadulla juttelemaan, mm. business alueella Shanghaissa.

USA:ssa olin kuitenkin kuuminta hottia, koska tuntuu, että siellä on jokin pituus fixaatio. Kun olen 6"2, niin naista oli tarjolla paljon. Ehkä tarjonnan keskimääräinen ylipainoisuus vaikuttaa myös, mutta jenkeissä kyllä myös ääripäät korostuvat, jolloin super treenattuja ja laitettuja miehiä piisaa. Joka tapauksessa, kyllä suomalainen perusjantterikin naista saa niin Suomessa kuin maailmallakin ja maksamatta.

Itse asiassa Baltiassa saat naista samoilla keinoin kuten Aasiassa, tosin miehen pitäisi stopata tässä kohdin ja kysyä itseltään, olenko valmis uhrautumaan? Slaavit ovat aasialaisiin nähtynä haastavia ylläpidettäviä. Taloudellisen tuen lisäksi mieheltä odotetaan käytöstapoja, henkistä tukea, palvontaa, lahjoja, hellyydenosoituksia.. Tietyllä tavalla naiset odottavat alfaa joka ottaa tilanteen haltuun tilanteessa kuin tilanteessa.

Siinä mielessä, jos mielii ''ostovaimoa'' menisin suoraan Aasiaan.

Hahaha! Nyt osuit oikeaan henkilöön kommentillasi. Olen siis tuon lainaamasi viestin kirjoittaja ja nyt naimisissa onnellisesti Liettualaisen kaunottaren kanssa ja meillä on kaksi lastakin. 

Olet väärässä ja oikeassa. Parikymmentä vuotta sitten, kun Baltiassa oli vielä heikko taloudellinen tilanne, monet naiset etsivät epätoivoisesti parempaa elämää Länsi-Euroopasta ja avioituivat myös miesten kanssa, jotka eivät ehkä olleet miesmarkkinoiden terävintä kärkeä. Nyt ajat ovat muuttuneet eikä suomalainen maalaisjuntti enää ole kovaa valuuttaa Balttiassa.

Oikeassa olet, että Balti- ja Itä-Eurooppalaiset -naiset ovat klassisia monissa perheeseen ja mieheen liittyvissä asioissa, jota itse arvostan. Olen Alfa, eli vaimon kanssa kommunikointi pelaa enkä tunne olevani tossun alla. Kommenttiasi taloudellisesta tuesta en allekirjoita sillä vaimoni ja hönen ystävänsä ovat kaikki korkeakoulutettuja ja monet heistä työskentelevät Euroopassa ja Yhdysvalloissa akateemisissa viroissa. Mutta kyllä - käytöstapojen pitää olla hyvät. kohteliaat, vaimoa arvostavia, mutta kyllähän suomalainenkin nainen, junteinkin nauttii huomiosta ja kunnioituksesta. Tämä puoli on Suomalaisissa avioliitoissa päästetty rapistumaan jostain syystä ja monet pariskunnat ovat toisiaan kohtaan sarkastisia ja tylyjä vaikka vain sanoilla voi vaikuttaa paljon yhteiseen onnellisuuteen avioliitossa.

Kansainväliset liitot ovat joka tapauksessa aina hieman erilaisia, koska kaksi erilaista kulttuuria kohtaa. Mutta se on myös rikkaus ja hyvällä kommunikoinnilla ja asioihin löytyy aina kompromissi tai voi oppia uusia, parempia tapoja toimia ja elää kuin mihin on omassa kulttuurissaan tottunut. 

Vierailija
1295/2120 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko nyt vaan kysyä, että eikö sitä omaa tasoa voi nostaa ja jättää ulinat sikseen? Itse haluan hyvän miehen enkä mitään jämiä, joten treenaan kahdesti päivässä, pidän ihosta ja hiuksista hyvää huolta ja nyt kun olen lomalla ehtii hyvin paneutua harrastuksiin, luen ja piirrän sarjakuvia.

Itse uskon myös vähän tuohon tasojuttuun, mutta se oma taso ei nyt todellakaan ole syntymässä peritty, vaikka geenit vaikuttaa niin enemmän vaikuttaa se mitä itse teet. Lol.

Ilmeisesti ei voi tai en ainakaan itse ole keksiny tapaa. Treenaaminen, kouluttautuminen tai fiksut ja monipuoliset harrastukset eivät ole muuttaneet tilannetta miksikään. 

Vierailija
1296/2120 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on tämä aihevapaa, joka pilaa ne loputkin mahikset. Mitä enemmän palstamiesten haukkumisiin ja väninään törmää, sen vähemmän haluaa olla yhdenkään miehen kanssa tekemisissä. Sori siitä.

Ihan niinkun ne tavismiehet sulle ennenkään olis kelvannut. Kunhan oot täällä vaan etsimässä syitä hylätä ne "hyvällä" omatunnolla. Mutta kyllä sinä sisimmässäsi tiedät että moni rumia ja tavismieskin on ihan hyvä ja ainoa syy mikset niille anna mahdollisuutta on sun oma pinnallisuus. Muista se!

Eri kirjoittaja mutta kyllä mulla ainakin näiden keskustelujen selailu on vaikuttanut mielipiteisiin ja paljon. Olen itse tällä hetkellä parisuhteessa mutta jos ero tulisi, olisin erittäin varuillani miesten kanssa ja pienikin viittaus palstalla havaittavaan ajatteluun johtaisi hylsyyn. Moni tällä hetkellä treffaileva on kirjoittanut että vastaan tulee miehiä joista tihkuu naisviha. Sitä on takuulla vaikea peittää vaikka yrittäisi jos velloo aiheessa päiväkausia (vuosikausia?) kuten ap. Oletteko varmoja ettei kokemus seinään törmäämisestä naisten kanssa johdu siitä, että naiset on oppineet netissä tunnistamaan teidän ajatuskulut jo kaukaa? Koska joka ketjuun tulee myös miehiä jotka kertovat että ovat tavallisia mutta silti tulee aloitteita / mätsejä kiinnostavilta naisilta.

Joo no en tiedä mitä vielä pitäisi tehdä toisin. Ylläpidän keskustelua jne. Kukaan ei ole halunnut edes tavata tai siis siihen asti ei ole edes edetty keskustelussa. Jos niitä keskusteluiksi voi edes sanoa kun vastapuolella ei kiinnosta.

En tiedä mitä nuo miehet tekevät toisin. Kyselin tässä ketjussa parilta aikaisemmin, mutta ei sieltä mitään uutta tullut esille. En vain ole tarpeeksi kiinnostava.

M37

Oletko itse ehdottanut tapaamista? Nainen ei nimittäin sitä tee, vaan odottaa että mieheltä tulee se kutsu. Kun olet aikasi rupatellut naisen kanssa, niin sinun täytyy pyytää häntä treffeille. Muuten homma kuivuu kasaan, nainen kyllästyy jutusteluun joka ei tunnu johtavan mihinkään.

Vierailija
1297/2120 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa Baltiassa saat naista samoilla keinoin kuten Aasiassa, tosin miehen pitäisi stopata tässä kohdin ja kysyä itseltään, olenko valmis uhrautumaan? Slaavit ovat aasialaisiin nähtynä haastavia ylläpidettäviä. Taloudellisen tuen lisäksi mieheltä odotetaan käytöstapoja, henkistä tukea, palvontaa, lahjoja, hellyydenosoituksia.. Tietyllä tavalla naiset odottavat alfaa joka ottaa tilanteen haltuun tilanteessa kuin tilanteessa.

Hahaha! Nyt osuit oikeaan henkilöön kommentillasi. Olen siis tuon lainaamasi viestin kirjoittaja ja nyt naimisissa onnellisesti Liettualaisen kaunottaren kanssa ja meillä on kaksi lastakin. 

Olet väärässä ja oikeassa. Parikymmentä vuotta sitten, kun Baltiassa oli vielä heikko taloudellinen tilanne, monet naiset etsivät epätoivoisesti parempaa elämää Länsi-Euroopasta ja avioituivat myös miesten kanssa, jotka eivät ehkä olleet miesmarkkinoiden terävintä kärkeä. Nyt ajat ovat muuttuneet eikä suomalainen maalaisjuntti enää ole kovaa valuuttaa Balttiassa.

Oikeassa olet, että Balti- ja Itä-Eurooppalaiset -naiset ovat klassisia monissa perheeseen ja mieheen liittyvissä asioissa, jota itse arvostan. Olen Alfa, eli vaimon kanssa kommunikointi pelaa enkä tunne olevani tossun alla. Kommenttiasi taloudellisesta tuesta en allekirjoita sillä vaimoni ja hönen ystävänsä ovat kaikki korkeakoulutettuja ja monet heistä työskentelevät Euroopassa ja Yhdysvalloissa akateemisissa viroissa. Mutta kyllä - käytöstapojen pitää olla hyvät. kohteliaat, vaimoa arvostavia, mutta kyllähän suomalainenkin nainen, junteinkin nauttii huomiosta ja kunnioituksesta. Tämä puoli on Suomalaisissa avioliitoissa päästetty rapistumaan jostain syystä ja monet pariskunnat ovat toisiaan kohtaan sarkastisia ja tylyjä vaikka vain sanoilla voi vaikuttaa paljon yhteiseen onnellisuuteen avioliitossa.

Kansainväliset liitot ovat joka tapauksessa aina hieman erilaisia, koska kaksi erilaista kulttuuria kohtaa. Mutta se on myös rikkaus ja hyvällä kommunikoinnilla ja asioihin löytyy aina kompromissi tai voi oppia uusia, parempia tapoja toimia ja elää kuin mihin on omassa kulttuurissaan tottunut. 

Annat juntin kuvan itsestäsi ellet tarjoudu maksamaan. Latviassa ollaan vasta alettu harjoittelemaan tasa-arvoa, mutta en sanoisi sen olevan samalla tasolla mitä täällä. Pohjoismaissa työssäkäyvä nainen on itsestäänselvyys kun taas tuolla löytyy enemmistönä niitä ketkä odottaa perinteistä avioliittoa. Idässä riittää hyväksi toviksi työtä tasa-arvon kohentamisessa, siksi hieman värisytti puhua Venäjän/Itä-Euroopan tasa-arvosta.

Vierailija
1298/2120 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollo, joka ei osaa kirjoittaa kansallisuuksia pienellä ei voi olla alfa. Sori siitä.

Vierailija
1299/2120 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annat juntin kuvan itsestäsi ellet tarjoudu maksamaan. Latviassa ollaan vasta alettu harjoittelemaan tasa-arvoa, mutta en sanoisi sen olevan samalla tasolla mitä täällä. Pohjoismaissa työssäkäyvä nainen on itsestäänselvyys kun taas tuolla löytyy enemmistönä niitä ketkä odottaa perinteistä avioliittoa. Idässä riittää hyväksi toviksi työtä tasa-arvon kohentamisessa, siksi hieman värisytti puhua Venäjän/Itä-Euroopan tasa-arvosta.

Anteeksi, ymmärsin väärin maksamisen. Ymmärsin sen elämän maksamisena enkä travintolassa maksamisena. Suomessakin olen tottunut ja minut on kasvatettu siihen, että mies maksaa ravintolassa, leffoissa jne. En näe siinä mitään ongelmaa. Aika köyhän ja pihin sekä tylyn kuvan annat itsestäsi myös jenkeissä jos et maksa.

Vierailija
1300/2120 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollo, joka ei osaa kirjoittaa kansallisuuksia pienellä ei voi olla alfa. Sori siitä.

Ei hätää, vastapainoksi hän kirjoittaa alfan isolla :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän