Onko paljonkin 40v ihmisiä joilla ei ole omaisuutta?
Itse en omista juuri mitään autoa ja huonekaluja, elektroniikkaa lukuunottamatta. Ei ole myöskään velkaa, koska en ole halunnut suuria lainoja.
Kommentit (65)
Muutama kymppitonni kertynyt, pari autoa ja velkaa talosta, josta ei paljon saa kun myydään. Ei nyt ihan kädestä suuhun eletä mutta ei nyt mitään mittavaa omaisuutta ole kertynyt.
N43
Arvioisin, että heitä on kaikkiaan noin 110 miljoonaa. +- jokunen miljoona...
No..minä 64v mies.. pari taloa.. pari eroa.. siinä ne meni.. nyt vapaa kun ei ole velkaa.. ei omaisuutta.. muuta kuin asuntovaunu ja auto.. mut ei myöskään mitään paineita.. lapset pärjää omillaan.. kaikki hyvin.. ei jää perintöä.. mutta ei velkaakaan.. hautajaiset rahat säästän.. tai polttakoon minut asuntovaunussa..243
Mä kerran tapailin 40-vuotiasta keskituloista miestä, joka asui kaupungin vuokrayksiössä ja hänellä oli ihan hirveät kalusteet. Varmaan olisi tulojen puolesta ollut varaa asua huonomminkin mutta ilmeisesti hän oli tyytyväinen näin.
Olen 67...en omista mitään,ei ole perintöjä eikä lottovoittoja siunaantunut...mieron tiellä hautaan asti..alkaa pikkuhiljaa vi----amaan..