Ihannoitko ruskettunutta ihoa? Miksi/miksi et?
Itse en ihannoi, se vanhentaa ja melanooman riski aina suurempi. Valitettavasti vain rusketun normaalilla pihalla ololla, joten monet luulevat, että varta vasten rusketan itseäni.
Kommentit (917)
Kaunis iho, hyvä sävy, terveennäköinen rusketus piristää ihmisen kuin ihimisen lookkia
Rusketusta ihanaa rusketusta <3
Onko ruskettuminen nyt jotain supermuotia?
Vierailija kirjoitti:
Onko ruskettuminen nyt jotain supermuotia?
Kyllä.
Sensijaan turbohuulet, paksut kulmat, ripsipidennykset ja tatskat ovat out.
En ihannoi, mutta kevyt rusketus on kyllä monesti nätti. Jotkut ovat kyllä kauniita kalpeina, mutta itse en ole, sillä ihoni on sävyltään keltaisen kelmeä. Hankin siis kuitenkin kesäisin pikkuisen sävyä sääriin, vaikka tiedän, ettei kannattaisi.
p.s. Itseruskettavista tulen vain oranssiksi, ei toimi mulla ollenkaan. Ei edes ne kaikkein kalleimmat.
Vierailija kirjoitti:
En ihannoi, mutta kevyt rusketus on kyllä monesti nätti. Jotkut ovat kyllä kauniita kalpeina, mutta itse en ole, sillä ihoni on sävyltään keltaisen kelmeä. Hankin siis kuitenkin kesäisin pikkuisen sävyä sääriin, vaikka tiedän, ettei kannattaisi.
p.s. Itseruskettavista tulen vain oranssiksi, ei toimi mulla ollenkaan. Ei edes ne kaikkein kalleimmat.
Mitä voiteita oletko kokeillut? Kokeile pillereitä tai suihkurusketusta..
Miten saisi parhaiten sellaisen todella ruskettuneen sävyn?
Jep riippuu nii paljo millane rusketus
Kivalta näyttää kun on sopivasti päivettynyt ja iho näyttää lähes virheettömältä.
Kaupan voiteet on kyllä paljon turvallisempi tapa ruskettua, kuin vaikkapa solariumi.
Sopii hyvin vaaleahiuksisille ja bruneteille ja muille