Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihannoitko ruskettunutta ihoa? Miksi/miksi et?

Vierailija
07.07.2006 |

Itse en ihannoi, se vanhentaa ja melanooman riski aina suurempi. Valitettavasti vain rusketun normaalilla pihalla ololla, joten monet luulevat, että varta vasten rusketan itseäni.

Kommentit (917)

Vierailija
161/917 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannoin aina kaunista ihoa

Ei muuten kannata olla auringossa, vaan pitää ihosta huolta

Vierailija
162/917 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuttuja jotka ottaa purkista rusketuksen ja se ainakin näyttää ihan hyvältä onnistuneena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/917 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista katseltavaa, kun iho on tasaisesti rusketa ja sävy sopii hyvin. Nuorille tytöille ja naisille sopii ja vähän vanhemmillekin.

Vierailija
164/917 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista väittelyä :D

Vierailija
165/917 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannoin.. joo

Vierailija
166/917 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden ihot eivät kiinnosta tippaakaan, arvostan ehkä enemmän hyvännäköistä ruskettumatonta ihoa kuin ruskettunutta. Mutta, itse haluan olla ruskettunut koska rusketus saa minut näyttämään terveemmältä, hoikemmalta, ihonsävy on tasainen ja rusketus korostaa kasvonpiirteitä. Olen luonnostaan hyvin vaaleaihoinen, kulmakarvani palavat auringossa valkoisiksi ja hiukseni ovat heinäpellon väriset. Saan kesakoita auringosta. Rusketus tuo väreistäni parhaat piirteet esille ja ilman aurinkoa näytän likaiselta. 

Vierailija
167/917 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muiden ihot eivät kiinnosta tippaakaan, arvostan ehkä enemmän hyvännäköistä ruskettumatonta ihoa kuin ruskettunutta. Mutta, itse haluan olla ruskettunut koska rusketus saa minut näyttämään terveemmältä, hoikemmalta, ihonsävy on tasainen ja rusketus korostaa kasvonpiirteitä. Olen luonnostaan hyvin vaaleaihoinen, kulmakarvani palavat auringossa valkoisiksi ja hiukseni ovat heinäpellon väriset. Saan kesakoita auringosta. Rusketus tuo väreistäni parhaat piirteet esille ja ilman aurinkoa näytän likaiselta. 

Ja huom! Purkkirusketus ei mun väreilläni toimi, sillä purkkirusketus ei tee kesakoita eikä vaalenna hiuksia ja kulmakarvoja. Käytän itseruskettavia vain syventämään auringosta saatua väriä, siinä ne toimiikin loistavasti. 

Vierailija
168/917 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutta tusiaa ihannuin

Vierailija
169/917 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultainen rusketus ja sellainen syvän sävyinen on kyllä hieno

Vierailija
170/917 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yes I do. Päivettynyt rusketus = kaunistaa ja iho näyttää paremmalta. Rusketuspillereissä myös on karoteeneja, jotka parantavat ihon laatua. 

Vierailija
171/917 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika neutraali suhtautuminen...

Vierailija
172/917 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää ihosta huolta ja olla ottammatta aurinkoa

Vierailija
173/917 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei ihannoisi? :D

Vierailija
174/917 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia kokemuksia kaupan levitettävistä rusketusvoiteista?

Vierailija
175/917 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ihannoitavaa? :0

Vierailija
176/917 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksun sitä että joku haluaa näyttää enemmän NIILTÄ.

Vierailija
177/917 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla tämä sama. Ruskettuneena näyttävät tervemmiltä, hoikemmilta ja kasvonpiirteet korostuvat. Ihokin näyttää paremmalta ja hehkeämmältä oikeanlaisella rusketuksella.

Vierailija
178/917 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ikä emäntä 80-luvulla laittoi Tummeli-voidetta ihoon ja paahtoi itseään auringossa ruskeaksi.

Eikä mielestäni ihonsa ole sen kummempi nyt vuosikymmenien jälkeen, ihme kyllä.

Vierailija
179/917 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekinhan se sopii oikein kauniisti. Toiset vetää överiksi, ja sellaista en ihannoi.

Vierailija
180/917 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pitkään ihannoinnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme