Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija
Poiminta

Meillä on taloyhtiössä kiinteä asuntokohtainen saunavuoro. En tiedä miten yleensä tuo tilaratkaisu on mutta tässä saunassa on kaksi ovea kummallakin puolella, jotka johtaa kylpyhuoneisiin. Meidän vuoro sattuu olemaan siten ettei siellä saunassa tai toisella puolella pitäisi olla ketään. 

Joskus saunotaan täyspitkä aika ja peseydytään, jolloin sillonkin ehditään aika reippaasti ennen seuraavaa saunojaa pois. Joskus saunotaan 10-15 min ja siihen peseytyminen päälle niin ei meinaa toisellekaan puolelle ehtiä saunoja tulla kun sen vuoro alkaa. Poikkeuksetta olen se joka jää peseytymään pitemmäksi aikaa. Me lähdetään kuitenkin aika reippaasti ennen seuravaa saunojaa omalla puolellamme. Mies menee edeltä asuntoon mutta sen jälkeen on kuulunu toiselta puolelta jotain. Eihän siellä pitäisi olla mutta kun olen kuullu muutaman kerran kolahduksia ja ääntä.

Yhden kerran ajattelin paukuttaa vähän kovempaa ovia kun rupesin kuulemaan sieltä toiselta puolelta askelia ja ovien paukkumista niin sitten kun tulin pukuhuoneen ovelle sieltä puolelta kuulu todella matalalla äänellä jotain ihme kummaa "HÖÖ"-ääntä. Ovi oli raollaan ja pukuhuone säkkipimeänä. En jääny ottamaan selvää että kuka siellä oli vaan lähdin oikeasti aika hemmetin nopeasti pois. Toisella puolella on siis ollu pääsääntöisesti pimeää kun näitä juttuja on tapahtunu. Ehkä kerran siellä on ollut valot tai sitten meidän jälkeinen saunoja tuli vähän aikaisemmin paikalle. 

Nyt viime kerralla kun sieltä toiselta puolelta kuulu jotain niin törmäsin sitten seuraavaan vuoroon tulevaan käytävässä. Tämä oli ihan järkevän oloinen naisihminen mutta ääni ei todellakaan ollu mikään matala. Mutta just ennen kuin tää meni niin olin kuullu sieltä toiselta puolelta ääntä ja se oli pimeänä ja tuli kiire lähteä pois. Tää joka tulee meidän jälkeen laittaa pukkarin eteiseen valot ja se ovi on ollu yleensä kiinni ja ne äänetkin joita se pitää on erilaisia kuin ne mitä olen kuullu kun huone on pimeänä.

Olen sanonu miehelle noista äänistä mutta se suhtautuu aika välinpitämättömästi asiaan ja sanoo että varmaan kuvittelen asian. Eipä ole ite ollu kuulemassa kuin jokusen kerran kun siellä toisen pukkarin pesuhuoneessa joku tais tömistellä vähän väliovia. Yleensä äänet alkaa sen jälkeen kun mies lähtee eikä niitäkään ole joka kerta. Joskus saa olla ihan rauhassa vaikka parikin saunavuoroa peräjälkeen.

Saunassa on sisä- ja ulkopuolella sellaset pienet metallihaat eikä ole tullu käytettyä niitä. Nyt mietin että pitäskö seuraavalla kerralla pistää haalla kiinni se saunan ja pesuhuoneen välinen ovi. Että jos en kuvittele tätä oman pääni sisällä ja JOS kyseessä oikeasti on joku ihme hyypiö ja se menee sitten vaikka saunan kautta toiselle puolelle kun uusi saunoja tulee. Jäis ainaki kiinni jos tulee kykkimään puolelta toiselle saadakseen siitä kiksejä.

Sain kuulla yhdeltä asukkaalta että rakennuksen tiloista on välillä löydetty kiertolaisia joita on sitten häädetty pois että ihan jo sen puolesta rupesin miettimään tosissani jos siellä pukkarissa joku majailee.

Onko kellään mitään vastaavaa käyny?

• ylös 160
  • alas 46

Sivut

Kommentit (237)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oletko mittauttanut kilpirauhashormonisi? Itsellä vaje aiheutti juuri tuontyyppisten höö-äänien kuulemista.

• ylös 191
  • alas 31

Jep... Se tärkein asiahan tässä huomattiinki. Että HÖÖÖHÖÖÖ.

Kun se ukko-kulta lähtee aina ekana pois pesulle eikä halua odottaa että käyn suihkussa. Se ei ottanu ollenkaan tätä asiaa tosissaan. Kyllä se vähän säpsähti kun sanoin että mitä jos se on joku hullu raiskaaja mutta veti senkin lekkeriksi. Ap

• ylös 143
  • alas 20

Eli mua ei oteta täälläkään tosissaan. Muistakaa mua sitte jos lehdessä on kohta saunapukkarisurma- ja/tai raiskaus :( Ap

• ylös 203
  • alas 34

Nokun se ei ollu sellanen ääni joka lähtee putkista tms. vaan ihan oikeasti sellanen enemmän miehen ääni

Ja hehe hee olis kai pitäny puhua kodittomista pultsareista. Ap

• ylös 88
  • alas 12
Vierailija

Jep... Se tärkein asiahan tässä huomattiinki. Että HÖÖÖHÖÖÖ.

Kun se ukko-kulta lähtee aina ekana pois pesulle eikä halua odottaa että käyn suihkussa. Se ei ottanu ollenkaan tätä asiaa tosissaan. Kyllä se vähän säpsähti kun sanoin että mitä jos se on joku hullu raiskaaja mutta veti senkin lekkeriksi. Ap

Joo ehkä vähän väsynyttä näin perjantai-iltapäivänä just ennen ku pääsee lähtee töistä, mutta ota ens kerralla se ukkos puhutteluun ja tee selväks että se on nyt semmonen juttu jotta sinähän odotat :D Näin mä varmaan tekisin.

• ylös 175
  • alas 7

Haluaisin lähtee samaan aikaan mutta ku se ei jaksa odottaa sen vertaa että työnnän päähän shampoon ja sit vielä hoitoaineen. Oikeasti pelottaa välillä jäädä sinne suihkuun/pukkariin yksin. Ap

• ylös 46
  • alas 56

Mua jotenkin ärsyttää nämä vainoharhaiset naiset, jotka näkee raiskaajia ja pedofiileja joka pusikossa vaanimassa. Mene hakemaan lääkitys, jos niin kovasti ahdistaa, varsinkin jos kuulet jotain ääniä, voi olla orastava skitsofrenia tai jotain.

• ylös 61
  • alas 240

Sivut