Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Minkä kokoinen on mielestänne ISO talo?
07.07.2006 |
Ihan mielenkiinnolla kyselen, että minkäkokoista taloa pidätte jo suurena? Paljonko sellaisessa on asuinpinta-alaa? Kokonaispinta-ala erikseen.
Ihmisillä kun on niiin erilaiset näkemykset...
Kommentit (23)
Ihan mielenkiinnosta kyselen, siivoatteko itse vai ostatteko palveluna tuollaisten 200-300m2 kämppien siivoukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
Ja nämä siis huoneistoalaa.