Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hakisitko työtä, mitä et halua tehdä, mikä ei kiinnosta ja jossa on huonot työajat?

Vierailija
25.09.2026 |

Haetko siis mitä tahansa työtä, riippumatta siitä sopiiko se sinun elämäntilanteeseen tai kiinnostaako se? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos se on kirjattu velvoittavana toimenpiteenä työnhakusuunnitelmassani mistä tulen kyllä kertomaan hakemuksessani…

Vierailija
2/11 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot työajat: en hae. 

Yleensä sellaiset työt, jota en haluaisi tehdä on sellaisia, joihin minua ei edes otettaisi, joten ei kannata hakea niihinkään. 

Nyt juuri harkitsen hakemista pieneen työpaikkaan, jossa huono palkka. Jos työntekijöitä on vain 1-2, ja pomo huono, niin pelkkää kärsimystähän se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi, mutta on pakko tehdä koska muualta ei saa tuloja. Olo on kuin orjalla. Inhoan tätä työtä.

Vierailija
4/11 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonot työajat: en hae. 

Yleensä sellaiset työt, jota en haluaisi tehdä on sellaisia, joihin minua ei edes otettaisi, joten ei kannata hakea niihinkään. 

Nyt juuri harkitsen hakemista pieneen työpaikkaan, jossa huono palkka. Jos työntekijöitä on vain 1-2, ja pomo huono, niin pelkkää kärsimystähän se on.

Mitäs sinä tällä hetkellä teet?

Vierailija
5/11 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen hakenut ja mennyt tuommoisiin töihin kun muuta ei ollut silloin tarjolla. Palkka oli kuitenkin kohtuullinen joten parempi kuin työttömyyskorvaus. Lopulta löysin paremman paikan.

Vierailija
6/11 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään hakisi.

Vierailija
7/11 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole muuta keinoa raapia elantoaan kasaan niin pakkohan sitä olisi. Sitten kun on jossain töissä niin on paljon helpompaa etsiä parempia hommia.

Vierailija
8/11 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskas työ, huono palkka ja huonot työajat.

Pakkohan se oli kun ei muuta ole tarjolla. Mun talous ei kestä oleskelua ilman tuloja joten...

Vierailija
9/11 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos palkkaus on huimasti parempi kuin oman alani töissä, vaikka toisaalta, tuskin tulen valituksi, koska omankaan alan töihin ei pääse.

Vierailija
10/11 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaihtoehtona olisi olla ilman työtä, niin hakisin kyllä ja jos sen sattuisi saamaan, jatkaisin mielekkäämpien töiden hakemista samalla.

Työttömyys sopii kaikista huonoiten elämäntilanteeseeni, ainoa huonompi vaihtoehto on liian kaukana oleva työ, joka edellyttäisi joko koko perheen muuttamista tai kakkosasunnon hankkimista.

Vierailija
11/11 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan yksitysyrittäja ammattini oli palkkamur..., helppo homma uhri pois pelistä ja rahaa tilille sata tonnia, lokoisaa elämää vietin kunnes jäin eläkeelle, nyt on niin vit.. köyhää ja eläkkeeni on pieni, odotan että puhelin soisi ja saisin heittää vielä muutaman rahakkaan salamu...keikan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän