Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla 34-vuotiaana lapsettomana miehenä oikeus vaatia lapsetonta naista?

Vierailija
05.06.2020 |

Mietin vain kun monet minua lähestyneet yksinhuoltajat ovat närkästyneet siitä kun kerron että haluan kokea lapsen saamisen ensimmäisen kerran naisen kanssa joka on samanlaisessa tilanteessa...

Kommentit (134)

Vierailija
1/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Velvollisuutesi on pariutua heidän kanssaan, halusit tai et.

Vierailija
2/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on. Hullua kysyä edes tuollaista. Ei monet naisetkaan halua miestä jolla on lapsia, vaikka naisella itsellä olisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä saat vaatia ihan mitä vain, vaikka kuuta taivaalta. Se on sitten eri asia että saatko sä sitä.

Vierailija
4/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja heillä on oikeus närkästyä.

Jokkaisella on oikeus ommiin tunteisiin.

Vierailija
5/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on muun muassa nimitetty lapsenvihaajaksi, vaikka pidän lapsista...minulla on kummilapsikin.

Mutta parisuhteeseen haluan lapsettoman naisen.

Vierailija
6/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä tahansa on oikeus "vaatia" mitä haluaa, mutta toki se ei tarkoita että sen saa/löytää.

Itse olen lapseton n37 enkä huolisi miestä jolla on jo lapsia, koska itse en halua yhtään lasta.

Vierailija
7/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D oli kyllä niin outo kysymys. Voit vaatia vaikka kuun taivaalta jos niin päätät, eri asia saatko sitä.

Vierailija
8/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatia ei ole oikeutta. Etsiä voit tietenkin.

Vierailija
9/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatia ei ole oikeutta. Etsiä voit tietenkin.

Tietysti on oikeus vaatia. Jos vaatimus ei täyty, lenkkaria toisen eteen.

Vierailija
10/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä saat vaatia ihan mitä vain, vaikka kuuta taivaalta. Se on sitten eri asia että saatko sä sitä.

Hahaa sama vastaus

T. 7

Vierailija
11/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs semmosen vaadit? Kuka on velvollinen toimittamaan sinulle lapsettoman naisen? Onko naisella oikeutta päättää kenen kanssa on? Haiskahtaa ihmiskaupalta.

Vierailija
12/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean vähän on niitä asioita, mitä ylipäätään voi vaatia elämässä. Voi toivoa ja haluta ja sitten tehdä parhaansa saadakseen niitä haluamiaan asioita. Kuitenkaan universumilla tai muilla ihmisillä ei etenkään yksityiselämään liittyvissä asioissa ole velvollisuutta vastata juuri sinun toiveisiisi ja tarpeisiisi.

Sen takia tuo vaatia sana on aika huono tässä yhteydessä. Muuten toki ymmärrän ajatuksesi, minunkaan toiveissani ei ole kumppani, jolla olisi jo ennestään lapsia.

Vierailija
13/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ajatellit tätä naista vaatia? Sinulla ei ole oikeutta vaatia minkäänlaista naista. Kenelläkään ei ole. Toki vapaaehtoisista ehdokkaista voit itse päättää kenen kanssa olet ja on oma päätöksesi kenet haluat.

Kuulostat kuitenkin sen verran ikävältä ihmiseltä ,että suosittelen elämään sinkkuna kunnes osaat käyttäytyä.

Vierailija
14/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voit vaatia. Mutta silloin sinun on laskettava rimaa paljon alaspäin. Jos lapselliset naiset ovat pois laskuista, valikoima on suppeampi ja naisten ulkonäkö voi olla mitä sattuu. Ellet satu olemaan miljonääri. Silloin voit valita lapsettoman, hyvännäköisen naisen. Perusduunarina sanoisin, että mahdollisuutesi lapsettomaan JA hyvännäköiseen naiseen ovat huonot.

Vierailija
15/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 34-vuotiaaksi on vaadittu ilman tulosta ja toiset 34 edessä. Toiset ei vaan ikinä opi.

Vierailija
16/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Samaa reagointia saavat myös sinkkunaiset jo lapset tehneiltä miehiltä. Useat lapselliset jopa salaavat lapsensa tästä syystä, koska tietävät etteivät kelpaa kenellekään. Yksi mies siitä joskus kiukkuisesti avautuikin, melkein kävi sääliksi (hänen typeryytensä).

17/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tervejärkinen ei lähde mihinkään uusioperhehelvettiin. Pidä selkärankasi. Tämä on asia, jossa ei kannata tehdä kompromisseja.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
18/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatia? Sinulla on oikeus valita lapseton, mikäli sellaisen satut saamaan.

Vierailija
19/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki voit vaatia. Mutta silloin sinun on laskettava rimaa paljon alaspäin. Jos lapselliset naiset ovat pois laskuista, valikoima on suppeampi ja naisten ulkonäkö voi olla mitä sattuu. Ellet satu olemaan miljonääri. Silloin voit valita lapsettoman, hyvännäköisen naisen. Perusduunarina sanoisin, että mahdollisuutesi lapsettomaan JA hyvännäköiseen naiseen ovat huonot.

Hyvännäköisenä, lapsettomana naisena voin kertoa, että harmiton perusduunari olisi huippukumppani perheen perustamiseen. He tuntuvat kuitenkin olevan enemmän äidillisen ja seksuaalisen huomion perässä (kuten muutkin miehet), kuin puolison perheen perustamista varten (arjen ja vastuun jakaminen).

Vierailija
20/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tällaista voidaan vaatia, joku kaavake valtion parisuhdetoimistoon, josta sitten toimitetaan spekseihin sopiva puoliso?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi