Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla 34-vuotiaana lapsettomana miehenä oikeus vaatia lapsetonta naista?

Vierailija
05.06.2020 |

Mietin vain kun monet minua lähestyneet yksinhuoltajat ovat närkästyneet siitä kun kerron että haluan kokea lapsen saamisen ensimmäisen kerran naisen kanssa joka on samanlaisessa tilanteessa...

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeus, tietenkin.

Itsekin aikoinani lapsettomana naisena vaadin mieheltä lapsettomuutta. Sitten tosin kävi niin hassusti että menin ja rakastuin mieheen kenellä oli lapsi. Elämä on arvaamatonta ja olen iloinen etten antanut vaatimusteni tositilanteessa olla esteenä. Elämäni paras ja toivottavasti loppuelämän kestävä parisuhde olisi mennyt sivu suun.

Vierailija
22/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap:tä yksinhuoltajat lähestyvät? Kenties jossain treffipalvelussa, jossa ap ei profiilissaan kerro etsivänsä lapsetonta naista? Miten ap ilmaisee näille lähestyneille naisille, ettei halua yh:ta? Miten naiset osoittavat närkästystään ap:lle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatiminen = pakottaminen ?

Vaativat ihmiset ovat rasittavia ja ahdistavia, ja aika harvoja asioita elämässä voi oikeasti vaatia ja parisuhde ei todellakaan ole yksi niistä. Itse en lähtisi kenenkään mukaan, joka sitä oikein vaatii. Soittaisin poliisit.

Vierailija
24/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tätä samaa kysynyt täällä monta kertaa aiemmin. Kannattaisi varmaan lopettaa se asioiden muilta vaatiminen. Yh ei muutu lapsettomaksi, vaikka kuinka vaadit, eikä lapseton nainen ala kumppaniksesi, kun vain tajuat vaatia.

Suurella osalla ikäisistäsi naisista on ap lapsia. Se on tosiasia, jota et pysty muuttamaan.

Vierailija
25/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on. Ei kenenkään lapsettoman tarvitse, eikä kannata tyytyä lapselliseen ihmiseen.

Vierailija
26/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vähintäänkin ovat varattuja useammat, mistä tiedät edes huoliiko ne harvat lapsettomat sinkut juuri sinun kaltaista miestä.

Vierailija
27/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Nainen! Onko sulla lapsia?

- Öö, ei?

Hyvä! Mä otan sut! Mulla on oikeus vaatia sut itselleni.

- Öö, ei?

Ap, kasva aikuiseksi, jooko? Ehkä joku nainen sut sitten huolii. Säälin häntä jo nyt.

Lapseton N29

Vierailija
28/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten niille yksinhuoltajille pitää ylipäänsä mainostaa sitä pakkien syytä? En minä ole koskaan pakkien yhteydessä kokenut tarpeelliseksi listata lähestyjän huonoja puolia. Veikkaan, että tuskin ne naiset sen ilahtuneempia olisivat, jos syyttäisit läskiä persettä tai rumaa naamaa. Kiitos mutta ei kiitos riittää ihan mainiosti.

Vierailija
29/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä varten niille yksinhuoltajille pitää ylipäänsä mainostaa sitä pakkien syytä? En minä ole koskaan pakkien yhteydessä kokenut tarpeelliseksi listata lähestyjän huonoja puolia. Veikkaan, että tuskin ne naiset sen ilahtuneempia olisivat, jos syyttäisit läskiä persettä tai rumaa naamaa. Kiitos mutta ei kiitos riittää ihan mainiosti.

Tämä. Sieltä se syy löytyy miksi vielä 34-vuotiaana ollaan vaatimassa ja kiukuttelemassa.

Vierailija
30/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oikeus vaatii ihan millaista naista itse haluat. Tosin välttämättä et juuri sellaista saa koska myös naisilla on oikeus vaatii mitä ikinä haluavat.

Siksi parinmuodostus on niin vaikeaa nykyään.

Vierailija
31/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
</p>

<p>Suurella osalla ikäisistäsi naisista on ap lapsia. Se on tosiasia, jota et pysty muuttamaan.[/quote kirjoitti:

Olisi varmaan sopivaa sitten että lapsen 34v ottaisi jonkun 25v naisen.

Heillä ei ole niin paljon lapsia vielä

Vierailija
32/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
</p>

<p>Suurella osalla ikäisistäsi naisista on ap lapsia. Se on tosiasia, jota et pysty muuttamaan.[/quote kirjoitti:

Olisi varmaan sopivaa sitten että lapsen 34v ottaisi jonkun 25v naisen.

Heillä ei ole niin paljon lapsia vielä

Milläs otat, kun ne 25-vuotiaat eivät halua niin vanhaa miestä.

Parisuhteita ei muodosteta ottamalla ja vaatimalla.

Vierailija
33/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla oli kaksikin vaatimusta ap. Ensinnäkin että naisella ei saa jo olla lapsia. Toiseksi hänen pitää haluta niitä sinun kanssasi hankkia. Ja olet 34 v. eli kovaa vauhtia siirtymässä keski-iän puolelle. Sanoisin että sulla alkaa olla vähän kiire tuolla vaatimuslistalla. Toivon että täytät omalta osaltasi naisten vaatimukset, muuten voi tulla hankalaa.

Ilmeisesti kuitenkin katosit ketjusta ja olet porvoolainen kellariolmi, joka ei edes tapaa ihmisiä.

Vierailija
34/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro minulle ihan mielenkiinnosta, että keneltä naista ylipäänsä vaadit. Yhteikunnalta? Jumalalta? Äidiltä ja isältä?

Vierailija
35/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla oli kaksikin vaatimusta ap. Ensinnäkin että naisella ei saa jo olla lapsia. Toiseksi hänen pitää haluta niitä sinun kanssasi hankkia. Ja olet 34 v. eli kovaa vauhtia siirtymässä keski-iän puolelle. Sanoisin että sulla alkaa olla vähän kiire tuolla vaatimuslistalla. Toivon että täytät omalta osaltasi naisten vaatimukset, muuten voi tulla hankalaa.

Ilmeisesti kuitenkin katosit ketjusta ja olet porvoolainen kellariolmi, joka ei edes tapaa ihmisiä.

34v mies on mitä parhaimmassa iässä lasten hankkimista ajatellen. Tämä sapettaa naisia, koska se ei ole tasa-arvoista kuinka mies voi venyttää lasten hankkimista vaikka 40-vuotiaaksi asti.

Presidenttimmekin näytti mallia ja tuli isäksi 69-vuotiaana.

Sama ei naisilta onnistu, ei vaikka he hyppisivät tasajalkaa raivoten...Miehien etuoikeus.

Vierailija
36/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole oikeus vaatia yhtään mitään. Olisit pariutunut aiemmin jos ei kiinnosta toisella kierroksella olevat kumppanit.

Vierailija
37/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

34v mies on mitä parhaimmassa iässä lasten hankkimista ajatellen. Tämä sapettaa naisia, koska se ei ole tasa-arvoista kuinka mies voi venyttää lasten hankkimista vaikka 40-vuotiaaksi asti.

Presidenttimmekin näytti mallia ja tuli isäksi 69-vuotiaana.

Sama ei naisilta onnistu, ei vaikka he hyppisivät tasajalkaa raivoten...Miehien etuoikeus.

On varmasti juu, mutta ongelma alkaa olemaan se lisääntymisikäisen naisen saaminen pyydykseen. Sitä minä vaan.

Vierailija
38/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi voisit kehittää kommunikointitaitojasi. Ei kannata vaatia mitään, se kuulostaa kauhealta. Toiseksi, kun tutustut naisiin, niin muista etteivät he ole sinua varten missään naiskaupassa, josta voit noin vaan valikoida mieleisesi ja saada hänet omaksesi. Sinulla on unelmia ja tavoitteita parisuhteeseen liittyen, puhu siitä, ja siitä miten haluat parisuhteen rakentaa. Ei siin niin, että "vaadin lapsetonta naista, joka haluaa kuitenkin lapsia kanssani". Vaan "haaveilen parisuhteesta, johon molemmat osapuolet saavat yhdessä esikoisensa".  Unohda kokonaan jonkun "naisen saaminen", ajattele, että kaksi ihmistä rakentaa jotain yhteistä, niinkuin vaikka taloa. Kumpikaan ei "saa" toistaan vaan molemmat saavat sen suhteen. 

Vierailija
39/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian 33-vuotiaana lapsettomana naisena en myöskään ottaisi miestä, jolla ennestään tenavia.

Vierailija
40/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pian 33-vuotiaana lapsettomana naisena en myöskään ottaisi miestä, jolla ennestään tenavia.

Ja minä saman ikäisenä en olisi enää ottanut miestä, jolla on lapset vielä hankkimatta tai taaperoikäisiä. Näin erilaisia olemme.

Mutta ap kävi vain laittamassa pr.ovon tulille ja poistui keksimään lisää, joten turha tätä on jatkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän