Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla 34-vuotiaana lapsettomana miehenä oikeus vaatia lapsetonta naista?

Vierailija
05.06.2020 |

Mietin vain kun monet minua lähestyneet yksinhuoltajat ovat närkästyneet siitä kun kerron että haluan kokea lapsen saamisen ensimmäisen kerran naisen kanssa joka on samanlaisessa tilanteessa...

Kommentit (134)

Vierailija
61/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan yhärit yrittää lytätä kuorossa mutta totuus on, että tuonikäinen mies on parisuhdestatuksen huipulla ja jos ei Suomessa lapsettomat naiset kiinnostu niin ulkomailta löytyy.

No se parisuhdestatuksen huippu ei kyllä taida olla kovin korkealla, jos ei yksikään lapseton nainen kiinnostu... Tietysti rahalla saa ja hevosella pääsee. Siitä vaan miljoonaomaisuutta keräämään. Tai jos halvemmalla haluaa niin hakee tosiaan ulkomailta. Vaihtoehtoja tosiaan on, turha täällä on räksyttää.

Vierailija
62/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoittaa myös lapseton kolmekymppinen mies.

Suuri syy miksi en halua naista jolla on lapsi, on se että haluan kokea rakkaussuhteen naisen kanssa jossa olen hänelle se numero yksi. Ja hän minulle.

En voi olla ikinä numero yksi naiselle jolla on lapsia tai lapsia

Tietysti sitten kun saisimme omia lapsie tuon nro ykkösen kanssa, tilanne muuttuisi ja lapsista tulisi niitä ykkösiä...Mutta haluan myös kokea tuon suhteen ennen lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pian 33-vuotiaana lapsettomana naisena en myöskään ottaisi miestä, jolla ennestään tenavia.

Ja minä saman ikäisenä en olisi enää ottanut miestä, jolla on lapset vielä hankkimatta tai taaperoikäisiä. Näin erilaisia olemme.

Mutta ap kävi vain laittamassa pr.ovon tulille ja poistui keksimään lisää, joten turha tätä on jatkaa.

ap tässä, ei ole provo. Onko sinulla jotakin kysyttävää?

Kysyin jo tuolla aiemmin, että keneltä vaadit. Yhteiskunnalta, äidiltä ja isältä, Jumalalta, joltain muulta? Vai kuljetko kadulla ympäriinsä vaatimassa ääneen?

Muutkin ovat esittäneet sinulle kysymyksiä, miksi et vastaa niihin yksi kerrallaan?

Vaatimus on yhtä kuin kriteeeri naiselle

ap

Miksi sitten puhut vaatimuksista? Minä ymmärrän täysin ja hyväksyn täysin sen, että lapseton ihminen hakee toista lapsetonta (ja ylipäänsä ajattelen, että jokaisella on oikeus etsiä kunnes löytää juuri sellaisen, johon rakastuu, oli itse millainen hyvänsä), mutta miksi kirjoitat tuollaista käsittämätöntä "Minulla on oikeus vaatia lapsetonta naista"? Mitä kautta ja miksi ne yh:t ylipäänsä ovat sinuun ottaneet yhteyttä, eikö sinulla lue netti-ilmoituksessa, että haet lapsetonta?

Vierailija
64/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi vaatia jotain naista itsellesi, mutta et ole velvoitettu seurustelemaan kenenkään kanssa jos et halua. Ei niiden yh-äitienkään ole pakko seurustella jonkun quasimodon kanssa, kun eivät kuitenkaan halua, vaikka sellainen tekisi aloitteen.

Vierailija
65/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia yksinhuoltajia ja yhteishuoltajia kuvaa useimpia erittäin hyvin englanninkielen sana 'entitled'. Ainakin yh-naiset luulee olevansa oikeutettuja ihan mihin tahansa, ja naisten kertomusten perusteella sama vaivaa myös yh-miehiä. Kumma että Nyky-Suomessa ankara mokaaminen parisuhteessa (josta seurauksena yh) oikeuttaa vaatimaan yhteiskunnalta ja vastakkaiselta sukupuolelta jopa enemmän kuin mitä lapsettomat vaativat. Luulisi, että ihmisiä vähän hävettäisi se että on mokattu ankarasti parisuhteen ja perheen kanssa, eikä suinkaan oltaisi vaatimassa aiempaakin enemmän.

M/40

Vierailija
66/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä vain nainen saa asettaa vaatimuksia mitä tahansa asiaa tai ominaisuutta kohtaan, ja se hyväksytään kaikkialla. Mies puolestaan ei saa ikinä edes teoriassa ehdottaa vaativansa jotain asiaa tai ominaisuutta.

Huomaatko itse, kuinka lapsellinen tekstisi on? Kenelle me naiset niitä vaatimuksia asetamme ja kuka ne hyväksyy? Etkö voisi kirjoittaa kuten aikuinen ihminen. Silloin mielipiteesi muuttuisi ymmärrettävämmäksi:

"Minusta tuntuu, että nykypäivänä vain naiset saavat ilmaista etsivänsä tietynlaisia miehiä ja se hyväksytään kaikkialla. Koen, että itse en miehenä saisi sanoa ääneen, että odotan tulevalta kumppaniltani tiettyjä ominaisuuksia."

Kas noin, ja oltaisiin keskustelussa ihan eri levelillä. Voisit jopa saada ymmärrystä ja myötätuntoa toisin kuin provosoivalla naisetsaavaatiamiestenpitäätyytyä -jankutuksella.

Vierailija
67/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisia yksinhuoltajia ja yhteishuoltajia kuvaa useimpia erittäin hyvin englanninkielen sana 'entitled'. Ainakin yh-naiset luulee olevansa oikeutettuja ihan mihin tahansa, ja naisten kertomusten perusteella sama vaivaa myös yh-miehiä. Kumma että Nyky-Suomessa ankara mokaaminen parisuhteessa (josta seurauksena yh) oikeuttaa vaatimaan yhteiskunnalta ja vastakkaiselta sukupuolelta jopa enemmän kuin mitä lapsettomat vaativat. Luulisi, että ihmisiä vähän hävettäisi se että on mokattu ankarasti parisuhteen ja perheen kanssa, eikä suinkaan oltaisi vaatimassa aiempaakin enemmän.

M/40

Listaisitko tähän, mitä yh:t vaativat yhteiskunnalta:

Ja tähän, mitä vastakkaiselta sukupuolelta:

Tässä kohtaa voit kertoa, miksi se vastakkainen sukupolvi koskee velvollisuudekseen vastata niihin vaatimuksiin:

Vierailija
68/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kirjoittaa myös lapseton kolmekymppinen mies.

Suuri syy miksi en halua naista jolla on lapsi, on se että haluan kokea rakkaussuhteen naisen kanssa jossa olen hänelle se numero yksi. Ja hän minulle.

En voi olla ikinä numero yksi naiselle jolla on lapsia tai lapsia

Tietysti sitten kun saisimme omia lapsie tuon nro ykkösen kanssa, tilanne muuttuisi ja lapsista tulisi niitä ykkösiä...Mutta haluan myös kokea tuon suhteen ennen lapsia.

No ei ne lapset ole rakkaussuhteessa äitiinsä, voin vakuuttaa. Ymmärrän että on toiveita siitä mikä olisi se optimaalisin vaihtoehto, mutta mielestäni ei kannattaisi kulkea ihmissuhdemarkkinoilla kauhean tarkkarajaisen seulan kanssa. On ylipäätään harvinaista rakastua. Olen itse 40 ja rakastunut elämässäni kolme kertaa. Siinä ei ole niin monta mahdollisuutta alkaa seulomaan. Sitten jos tunteilla ei ole niin väliä, jos kuka vaan kriteerit täyttävä käy, niin sitten ehkä.

Vierailija
69/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki sinulla on oikeus vaatia lapsetonta naista, ihan niin kuin lapsellisella (siis lapsia saaneella :D ) naisella on oikeus vaatia sitä että joku hyväksyy lapsensa...

Se miten sen oikean kohtaa niin on asia erikseen.

Luulen että aika monella +/- 34-vuotiaalla naisella on lapsi tai useampi. Sun täytyy todennäköisesti toivoa nuorempi leidi sitten, joku parikymppinen/alta kolmen kympin. Mutta ei tietenkään ottaa naista jolla on lapsi, jos se ei sinulle ole asia jonka voit hyväksyä.

Mä olen itse elänyt tällaisen vaiheen elämässäni, mieheni oli 36-vuotiaana poikamies, ja oli deittaillut alle kolmekymppisiä, 23-v-28-v syystä että heillä ei ollut lapsia. Sitten rynnin hänen elämään minä, hiukan yli kolmekymppinen jolla oli kaksi lasta. Lopulta mentiin naimisiin ja nyt meillä tullut kaksi lasta lisää perheeseen. Tämä vaan ihan siksi että asiat/mielipiteet voivat muuttua, kuten tapahtui miehelleni joka oli vannonut että yh-äitiin ei koske ja haluaa jonkun kanssa saada esikoisen, joka molemmille eka... :D :D 

Vierailija
70/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä yksittäiseen sanaan takertujien riemua, koko keskustelu näyttää elävän vain ap:n "vaatia"-sanasta. Veikkaan että ylipääätään valitisi sen tarkemmin analysoimatta. -sivusta seurannut

Vierailija
71/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi vaatia, mutta voit valita seurasi itse. Ei kaikki halua lapsia entisistä liitoista ja se on ihan ok ja hienoa, että sen sanoo ääneen. Pahempaa olisi purkaa sitä turhautumista asiasta lapsiin, kun olisi jo perheessä, mihin ei olisi edes halunnut päätyä. Sinä teet valinnat itse, mitä siis kyselemään muilta, elä omannäköistä elämää.

Vierailija
72/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta älä luule että meitä nuoria naisia kiinnostaa setämiehet.

Vierailija
73/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tätä yksittäiseen sanaan takertujien riemua, koko keskustelu näyttää elävän vain ap:n "vaatia"-sanasta. Veikkaan että ylipääätään valitisi sen tarkemmin analysoimatta. -sivusta seurannut

Joo myös mielestäni tuohon sanaan takerrutaan ja sitä väännellään hieman oudosti.

kaikki varmasti ymmärtävät mitä tarkoitan sillä.

ap

Vierailija
74/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo myös mielestäni tuohon sanaan takerrutaan ja sitä väännellään hieman oudosti.

ap

Montako kertaa olet elämäsi aikana ollut rakastunut?

Vierailija
75/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne viisi pelottavaa kirjainta... =)

Vierailija
76/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä saat vaatia ihan mitä vain, vaikka kuuta taivaalta. Se on sitten eri asia että saatko sä sitä.

Toisin sanoen suomessa on yhtä vaikeaa löytää nainen joka ymmärtää näkemyksesi tai on lapseton kuin saada kuun taivaalta. juuri tällaisen vallitsevan arvomaailman takia haen vaimoa ulkomailla  kun käyn vuosittain ulkomailla.

M30

Vierailija
77/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä saat vaatia ihan mitä vain, vaikka kuuta taivaalta. Se on sitten eri asia että saatko sä sitä.

Toisin sanoen suomessa on yhtä vaikeaa löytää nainen joka ymmärtää näkemyksesi tai on lapseton kuin saada kuun taivaalta. juuri tällaisen vallitsevan arvomaailman takia haen vaimoa ulkomailla  kun käyn vuosittain ulkomailla.

M30

Miehiä tuntuu harmittavan kun suomalainen nainen pariutuu ulkomaalaisen kanssa, mutta voin kertoa että meille naisille tuo on ihan fine. Olet aivan vapaa seikkailemaan maailman merillä. Toivotan onnea ja menestystä.

Vierailija
78/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Onnea hakuun. Yksi vuosittainen reissu ei tuota kovin suurta todennäköisyyttä mutta vilpittömästi toivon, että löydät ulkomailta etsimäsi.

Vierailija
79/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ehkä suurin osa ymmärsi, mutta otsikko on helposti tulkittavissa väärinkin.

Vierailija
80/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Ei käenpoikasia kannata lähteä ruokkimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi