Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla 34-vuotiaana lapsettomana miehenä oikeus vaatia lapsetonta naista?

Vierailija
05.06.2020 |

Mietin vain kun monet minua lähestyneet yksinhuoltajat ovat närkästyneet siitä kun kerron että haluan kokea lapsen saamisen ensimmäisen kerran naisen kanssa joka on samanlaisessa tilanteessa...

Kommentit (134)

Vierailija
41/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämältäkö vaadit vai kenenltä?

Vierailija
42/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi vaatia toisilta yhtään mitään. Voit kuitenkin tehdä valintoja ja kieltää itseltäsi rakkauden keskittymällä mitättömiin pikkuasioihin. Menee se elämä yksinkin ja loppuu aikanaan vaikka jättäisi kokonaan "elämättä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko holhouksen alainen vai miksi kyselet?

Jos olet 34v voit ihan itse päättää omista ystävistä ja parisuhteesta, eikä siihen sinun tarvitse kysyä tai pyytää lupaa. Sinä itse saat päättää.

Voi seurustella lapsettomam tai yh-äidin kanssa, myös sinisilmäisen tai akateemisesti koulutetun jne. Päätös on yksin sinun.

Ja miksi edes hakeudut yh-äitien seuraan? Vai eikö sinulla ole pelisilmää?

Itse olen nainen ja kierrän kaukaa lapselliset miehet. Eipä ole ongelmaa.

Vierailija
44/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla oli kaksikin vaatimusta ap. Ensinnäkin että naisella ei saa jo olla lapsia. Toiseksi hänen pitää haluta niitä sinun kanssasi hankkia. Ja olet 34 v. eli kovaa vauhtia siirtymässä keski-iän puolelle. Sanoisin että sulla alkaa olla vähän kiire tuolla vaatimuslistalla. Toivon että täytät omalta osaltasi naisten vaatimukset, muuten voi tulla hankalaa.

Ilmeisesti kuitenkin katosit ketjusta ja olet porvoolainen kellariolmi, joka ei edes tapaa ihmisiä.

34v mies on mitä parhaimmassa iässä lasten hankkimista ajatellen. Tämä sapettaa naisia, koska se ei ole tasa-arvoista kuinka mies voi venyttää lasten hankkimista vaikka 40-vuotiaaksi asti.

Presidenttimmekin näytti mallia ja tuli isäksi 69-vuotiaana.

Sama ei naisilta onnistu, ei vaikka he hyppisivät tasajalkaa raivoten...Miehien etuoikeus.

Saahan sitä venyttää vaikka satavuotiaaksi, mutta eri asia onko se järkevää. Miehenkin sperman laatu laskee iän myötä. Sitäpaitsi tilastojen valossa on melko harvinaista, että 40-vuotias lapseton mies enää lisääntyisi. Kyse on ennen kaikkea huomattavasti vanhempaa kumppania etsivien lisääntymisikäisten naisten vähäisyydestä plus siitä, että ne kolmekymppisenä omanikäisille kelpaamattomat miehet harvemmin ovat parisuhdemarkkinoiden kovinta valuuttaa nelikymppisenäkään. Halutut ja perheestä haaveilevat miehet taas tekevät lapset nuorempina. Jos vertaat presidenttiin, niin naapurin Penan mahdollisuudet 30 vuotta nuorempaan naiseen on aika lailla pyöreät nolla.

Vierailija
45/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
</p>

<p>Suurella osalla ikäisistäsi naisista on ap lapsia. Se on tosiasia, jota et pysty muuttamaan.[/quote kirjoitti:

Olisi varmaan sopivaa sitten että lapsen 34v ottaisi jonkun 25v naisen.

Heillä ei ole niin paljon lapsia vielä

Ai ihan vaan ottaisi. :D Kun omanikäisille lapsettomille naisille kelpaamaton, setäikää lähestyvä mies on niin HOT parikymppisten naisten silmissä. No, saahan sitä aina unelmoida.

Vierailija
46/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan yhärit yrittää lytätä kuorossa mutta totuus on, että tuonikäinen mies on parisuhdestatuksen huipulla ja jos ei Suomessa lapsettomat naiset kiinnostu niin ulkomailta löytyy.

Vierailija
47/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan yhärit yrittää lytätä kuorossa mutta totuus on, että tuonikäinen mies on parisuhdestatuksen huipulla ja jos ei Suomessa lapsettomat naiset kiinnostu niin ulkomailta löytyy.

Ei minulla ole lapsia, mutta en silti huolisi miestä, jolle ei ole tärkeintä rakkaus. Silloin häneltä löytyy 100 muuta yhtä hölmöä syytä olla rakastamatta.

Vierailija
48/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a 37v lapsettomana tuntuu, että tämän alemmas ei taida enää päästä.

M37

Vierailija
49/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pian 33-vuotiaana lapsettomana naisena en myöskään ottaisi miestä, jolla ennestään tenavia.

Ja minä saman ikäisenä en olisi enää ottanut miestä, jolla on lapset vielä hankkimatta tai taaperoikäisiä. Näin erilaisia olemme.

Mutta ap kävi vain laittamassa pr.ovon tulille ja poistui keksimään lisää, joten turha tätä on jatkaa.

ap tässä, ei ole provo. Onko sinulla jotakin kysyttävää?

Vierailija
50/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne on moneen kertaan kehotettu suuntaamaan ja annettu yksityiskohtaisia ohjeitakin

Vierailija
51/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tottakai. Ja itselle ainakin olisi eriasia, onko aiempia lapsia 1 vai monta tai etenkin jos on monta lasta monen eri naisen kanssa... T: saman ikäinen lapseton nainen

Vierailija
52/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole lapsia, mutta en silti huolisi miestä, jolle ei ole tärkeintä rakkaus. Silloin häneltä löytyy 100 muuta yhtä hölmöä syytä olla rakastamatta.

Lapsettomuus ei ole este rakkaudelle, pöljä.

Vierailija
53/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pian 33-vuotiaana lapsettomana naisena en myöskään ottaisi miestä, jolla ennestään tenavia.

Ja minä saman ikäisenä en olisi enää ottanut miestä, jolla on lapset vielä hankkimatta tai taaperoikäisiä. Näin erilaisia olemme.

Mutta ap kävi vain laittamassa pr.ovon tulille ja poistui keksimään lisää, joten turha tätä on jatkaa.

Kysyin jo tuolla aiemmin, että keneltä vaadit. Yhteiskunnalta, äidiltä ja isältä, Jumalalta, joltain muulta? Vai kuljetko kadulla ympäriinsä vaatimassa ääneen?

Muutkin ovat esittäneet sinulle kysymyksiä, miksi et vastaa niihin yksi kerrallaan?

Vierailija
54/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan kun olin sinkkumarkkinoilla lapsettomana (ja silloin ihan hyvännäköisenäkin) naisena, moni mies sanoi, että olen todellinen kultakimpale, että on todella vaikeaa löytää lapsettomia naisia. Se kuulosti hiukan omituiselta, kun miehet, joita tapailin, olivat kuitenkin itse jo isejä. Ja tunsin silloin paljon hyvännäköisiä 30-40-v sinkkunaisia.

Saa kai sitä vaatia mitä vaan, mutta ei kannata ihmetellä, jos elämä ei etene kuin haluaa. Kannattaa oikeasti olla avoimempi elämälle. Itselläni ainakin on mielenkiintoinen elämäntilanne näin viiskymppisen korvilla, olen edelleen lapseton, mutta lapsia ei elämästäni puutu, vaikka niin joskus luulin. Ja ennen kaikkea, olen yllätyksekseni erittäin tyytyväinen tilanteeseen.

Vierailija
55/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään haluaisi kumppania joka olisi ollpt jo naimisissa tai saanut lapsen. Mielestäni nämä on isoja juttuja ja haluaisin jakaa ne, iloita ja ihmetellä toisen ensikertalaisen kanssa.

N26

Vierailija
56/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin jo tuolla aiemmin, että keneltä vaadit. Yhteiskunnalta, äidiltä ja isältä, Jumalalta, joltain muulta? Vai kuljetko kadulla ympäriinsä vaatimassa ääneen?

Muutkin ovat esittäneet sinulle kysymyksiä, miksi et vastaa niihin yksi kerrallaan?

Vaatimus on yhtä kuin kriteeeri naiselle

ap

Vierailija
57/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mutta ota huomioon että vaatimuksesi saattaa jättää sinut lapsettomaksi. Miehiä kun on perheenperustamisikäisissä aika paljon enemmän kuin naisia ja 34-vuotiaalla naisella yleensä on jo lapsia tai ainakin vakava suhde, johon niitä tekee jos ylipäätään on aikonut tehdä. 35 naisella aika takaraja, jolloin pitää alkaa yrittää jos varmasti haluaa lapsia. Sen jälkeen hedelmällisyys putoaa nopeasti 10-15 vuodessa nollaan. 

Vierailija
58/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä vain nainen saa asettaa vaatimuksia mitä tahansa asiaa tai ominaisuutta kohtaan, ja se hyväksytään kaikkialla. Mies puolestaan ei saa ikinä edes teoriassa ehdottaa vaativansa jotain asiaa tai ominaisuutta.

Vierailija
59/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki voit vaatia. Mutta silloin sinun on laskettava rimaa paljon alaspäin. Jos lapselliset naiset ovat pois laskuista, valikoima on suppeampi ja naisten ulkonäkö voi olla mitä sattuu. Ellet satu olemaan miljonääri. Silloin voit valita lapsettoman, hyvännäköisen naisen. Perusduunarina sanoisin, että mahdollisuutesi lapsettomaan JA hyvännäköiseen naiseen ovat huonot.

Lapsettomat naiset ovat lähes poikkeksetta paremman näköisiä kuin synnyttäneet. Saat tietenkin synnyttäneenä naisena väittää mitä haluat.

M42

Vierailija
60/134 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän takia niin harvoin kuulemme kellariolmien ulinaa tällä palstalla... eiku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme