Onko minulla 34-vuotiaana lapsettomana miehenä oikeus vaatia lapsetonta naista?
Mietin vain kun monet minua lähestyneet yksinhuoltajat ovat närkästyneet siitä kun kerron että haluan kokea lapsen saamisen ensimmäisen kerran naisen kanssa joka on samanlaisessa tilanteessa...
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon 30-vuotias neitsyt. Voinko vaatia neitsyyyttä kumppaniltakin?
Toki voin, mutta luultavasti jään yksin.MIKSi pitää käyttää tuollaista ilmaisua? Kuvitellaan, että olet rakastunut johonkuhun tai edes ihastunut, joka tapauksessa siinä vaiheessa, että haluat "alkaa olla hänen kanssaan". Oikeastiko kysyt, voitko siinä kohtaa vaatia häneltä neitsyyttä? "Hei, muuten, vaadin, että olet neitsyt!" Noinko?
Noh. Seksi ja suhteet kuuluu ihmissuhteisiin yleensä. Joskus niistä seuraa lapsia, se on elämää.
Neitsyyden vaatiminen on yhtä pöljää kun lapsettomuuden vaatiminen mutta toki sitä voi pyytää kaikenlaista.Neitsyyden vaatimista ja lapsettomuuden vaatimista ei voi kyllä mitenkään verrata keskenään.
Ajattelitko lainkaan mitä kirjoitit?Ei ihmisestä välttämättä osaa edes sanoa onko hän neitsyt vai ei, mutta lapsi on koko elämän kokonaisvaltaisesti muuttava valtava asia.
haloo?
Aivan samaa mieltä
Et sinä mitään voi vaatia. Tarjonta on se mikä on. Valitse siitä tai ole yksin.
Toki voit vaatia. Eri asia sitten saatko. Minä halusin lapsettomana miehen, jolla ei ollut lapsia.
Miksei. Voi vain olla se mahdollisuus, että jää yksin, mutta ainakin minulle se on mieleisempää kuin olla seurassa, josta en nauti. En tiedä, kumpia tuossa iässä löytyy enemmän, veloja jotka ei koskaan edes halua lapsia, vai naisia, jotka vielä haluavat lapsia mutta joilla ei niitä ole.
Tottakai on ja parempi onkin että molemmat ovat samalla aaltopituudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon 30-vuotias neitsyt. Voinko vaatia neitsyyyttä kumppaniltakin?
Toki voin, mutta luultavasti jään yksin.MIKSi pitää käyttää tuollaista ilmaisua? Kuvitellaan, että olet rakastunut johonkuhun tai edes ihastunut, joka tapauksessa siinä vaiheessa, että haluat "alkaa olla hänen kanssaan". Oikeastiko kysyt, voitko siinä kohtaa vaatia häneltä neitsyyttä? "Hei, muuten, vaadin, että olet neitsyt!" Noinko?
Noh. Seksi ja suhteet kuuluu ihmissuhteisiin yleensä. Joskus niistä seuraa lapsia, se on elämää.
Neitsyyden vaatiminen on yhtä pöljää kun lapsettomuuden vaatiminen mutta toki sitä voi pyytää kaikenlaista.
Kukin tavallaan, mutta jos minun kanssani haluaa seurustella, täytyy elämänhallinnan olla vähän parempaa kuin "joskus seksistä seuraa lapsia, se on elämää".
Ihan sama onko lapsia vai ei jos on tarpeeksi kuuma tapaus.
Kukaan tuskin ottaisi nokkiinsa sen kummemmin jos vaan sanoisit että ei nyt oikein napannut, kiitos ja hei. Eli katse peiliin, treffailussa pitää olla tahdikas ja jos ei sitä osaa niin voi syyttää vain itseään.
Olen jo vanha, teidän mielestä. Minulla ei ole lapsia, eikä ekasta liitosta ole ole lapsia, eikä tokasta liitostakaan onneksi.
Minun tärkein vaatimikseni oli, että ei missään tapauksessa sellaisen kanssa jolla on lapsia.
On taivaan suojelus, ettei ole lapsia.
Minulle oin sama mitä muut tekevät , tämä on minun kantani asiassa.
En edes olisi jaksanut, kun olen niin kova huolehtimaan ja aina huolissaan, mitä tapahtuu.
Motkotusta kuului, mutta yksinhuoltajat ovat kovasti hakemassa huoltajaa yksinäisistä ihmisistä. Vaan ei minusta.
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asuu aika kuuma tapaus, nuori, hoikka, iloinen. Nopeesti sitä alkaa ajattelee et kylhän noi muksutkin siinä menis..
Olen nainen, mutta myöskin ajattelin ennen etten halua lapsellista miestä. Vasta paljon myöhemmin heräsin siihen että myös vanhempani, jota pidän järkevänä, alkoi seurustella ja meni naimisiin lapsellisen kanssa. Sen jälkeen en pitänyt enää ongelmana. Aloituksesta tosin paistaa jokin epätoivo tai katkeruus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asuu aika kuuma tapaus, nuori, hoikka, iloinen. Nopeesti sitä alkaa ajattelee et kylhän noi muksutkin siinä menis..
Kokemuksesta voin sanoa että kyllä ne toisen miehen muksut häiritsee siinä aikaa myöden enemmän ja enemmän, ihan sama kuinka kuuma ja/tai mukava nainen on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta voin sanoa että kyllä ne toisen miehen muksut häiritsee siinä aikaa myöden enemmän ja enemmän, ihan sama kuinka kuuma ja/tai mukava nainen on kyseessä.
Joo, ehkä asiaa auttaa jos on tarpeeksi rikas nainen ja asuu jossain valtavassa kartanossa, jotta lapset eivät ole koko ajan "siinä"
Neitsyyden vaatimista ja lapsettomuuden vaatimista ei voi kyllä mitenkään verrata keskenään.
Ajattelitko lainkaan mitä kirjoitit?
Ei ihmisestä välttämättä osaa edes sanoa onko hän neitsyt vai ei, mutta lapsi on koko elämän kokonaisvaltaisesti muuttava valtava asia.
haloo?