Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden?
Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden? Pelkään että en tapaa koskaan, koska olen jo 30-vuotias ja sinkku ollut aina..
Kommentit (1372)
Tapasimme kun olin n. 25. Siinä sitten vapaata seksisuhdetta muutama vuos ja rakastuminen ja pariutuminen. Nyt on miehen tunteet viilenneet 15-vuotisen avioliiton jälkeen ja sen myötä minunkin. En olis uskonut näin käyvän. Tässä nyt mietitään ja ihmetellään, et miten jatkamme oman ja lasten elämän järjestämistä.
Viikon tarkkuudella 30,5 vuotiaana.
Ensimmäisen 13-vuotiaana. Ja toisen 41-vuotiaana.
26 -vuotiaana rakastuin palavasti ensimmäistä kertaa elämässäni ja toisen kerran hänestä erottuani 34 -vuotiaana. Nyt ikää 39.
18 v ekan kerran ja 30 v tokan kerran.
22v. Ja nyt olemme 50+ ja yhä yhdessä.
Olen rakastunut palavasti 3 kertaa; 15v (poikaystävä), 22v (aviomies, jonka jätän heti kun lapset ovat täysi-ikäisiä) ja 47v, rakastajani, paras ystäväni. Hän on nainen. Niin minäkin.
Mulla takana 3 avoliittoa. En ole oikeastaan koskaan ollut rakastunut. Olin ihastunut. Ehkä mulla on sitten niin laimeat tunteet. Ne, jotka rakastivat minua, potkin pois. En osannut teeskennellä olevani lääpälläni, vaikka olisi kannattanut kai.
21 v tapasin nykyisen mieheni. Yhdessä oltu 28 v.
Sanoisin rakastuneeni
14v (ikina en lahestynyt kohdetta)
21v (ollaan asuttu yhdessa 28 vuotta)
23v (ihastuminen rakasstuminen kummankin puolista, mutta kumpikin seurusteli. Ei seksia)
M49