Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden?
Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden? Pelkään että en tapaa koskaan, koska olen jo 30-vuotias ja sinkku ollut aina..
Kommentit (1372)
19v mikä kesti 51 vuotta kun hän nukkui pois
17v. Ainakin olettaisin että hän on merkittävin, koska hän on se jonka kanssa yhdessä kasvoin aikuiseksi ja perustin perheen. Jos joskus löytyy joku uusi rakkaus, se tulee olemaan erilaista ja tällä ensimmäisellä on aina se erityisasema lasteni isänä, koska enempää lapsia en aio tehdä. Tosin pidän vähän typeränä vertailla parisuhteita toisiinsa, jokainen parisuhde on merkkaa jotain ja ihmisellä voi olla useampia merkittäviä rakkauksia elämän aikana. Eri tavoin merkittäviä.
Olin 17 v kun tapasin hänet, 18 v aloimme seurustelemaan, 19 v kun menimme naimisiin ja nyt 23 v ja odotamme lasta
21-vuotiaana ja edelleen jatkuu
N 38
Ala-asteella, vaikka hänen onnistui vakuuttaa minut vasta 10 vuotta myöhemmin. Se olikin sitten menoa. Olin 18 v ja sitä kesti ainakin seuraavat 5 vuotta.
Suhteesta ei päässyt tulemaan mitään olosuhteiden pakosta. Seuraava tärkeä ihminen tuli vastaan kun olin 25. Olimme naimisissa yli 20 vuotta.
Nyt olemme eronneet, mutta vanhan tutun kanssa olemme ihan hyvissä väleissä.
34. Ei ollut exäni eikä nykyinen mieheni vaan tapahtui siinä välissä. Elämä teki kuten joskus tekee ja tuo rakkaus pysyy tärkeimpänä koska ei ikinä kuollut luonnollista kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
46 vuotiaana, nyt oon 50
toivoa siis on, olen 39v.
12 vuotiaana rakastuin naapurin poikaan hän 16 v ja töissä jo. Näimme iltaisin ja ensimmäinen suudelmakin silloin, mutta kun lapsia oltiin niin lupasimme odottaa. Tiet erkanivat kun muutimme perheen kanssa muualle mutta rakkaus säilynyt koko elämäni ensi rakkauteni. Tansseissa sitten tapasin silloisen ja nykyisen mieheni olin 16 v hän 21v . Hiljalleen rakkaus syventyi ja vuosikymmenien ajan olemme olleet naimisissa kaksi lasta ja yli 50 vuotta ollut yhdessä Ensi rakkaudella on kumminkin aina ollut pieni paikka sydämessäni hänelle.
Olin 21v, naimisiin 10v myöhemmin ja nyt tulee ensi kuussa 45v ensitapaamisesta.
N66
18 v. tapasin, neljä vuotta myöhemmin menimme naimisiin ja 30 vuotta myöhemmin erosimme.
Tilanne oli monella tapaa vaikea siinä vaiheessa, emmekä löytäneet muuta ratkaisua. Olisimmepa löytäneet, mutta voimia ei oikein ollut. Hyvä kun hengissä pysyttiin. Rakastan häntä edelleen, enkä usko uutta suhdetta tulevan kohdalleni.
Vierailija kirjoitti:
19v mikä kesti 51 vuotta kun hän nukkui pois
Hyvin romanttista! Toivottavasti olet toipunut hyvin!
25 vuotiaana,sitä ennen pari vakavampaakin suhd
etta.nyt39 vuotta yhdessä oltu ja rakkautta riittää.N63
Olin 23 kun tavattiin ekan kerran.
Yhteen mentiin vasta kun olin 28v. Edelleen yhdessä, nyt olen 40v <3