Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden?
Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden? Pelkään että en tapaa koskaan, koska olen jo 30-vuotias ja sinkku ollut aina..
Kommentit (1372)
Ensirakkaus teininä. Lyhyt seurustelu. 48-vuotiaana rauhoittava rakkaus jollaista en tiennyt olevan. Välissä yhteiselämä lasteni isän kanssa.
34-vuotiaana. Ei olla oltu suhteessa, mutta edelleen rakastan vain häntä.
M48
En tiedä vielä, kun elämä jatkuu.
14v. En ole koskaan ollut niin palavasti ihastunut kehenkään mitä olin häneen. Silloin oltiin liian nuoria eikä siitä vaan tullut mitään. 20-vuotiaina meillä oli taas juttua mutta sekin meni pieleen. Seurusteltu ei koskaan. Nyt olen 30v.
48-vuotiaana.
Olen nyt 52, enkä valitettavasti usko että hän tulee koskaan tietämään tästä.
14-vuotiaana.
Se suhde musersi ja rikkoi minut. Istutti häpeän, koska pakotti salailemaan.
Mies oli minua vanhempi. Eikä lapsen, vaikka olisi olevinaan kuinka varhaiskypsä, pitäisi seurustella miehen kanssa.
Aikuisen miehen ei saa alkaa suhteeseen lapsen kanssa.
Seksi alaikäisen kanssa on laitonta, mutta ollessani viidentoista en tiennyt sitä.
Olisi pitänyt osata antaa aikaa minunkin kypsymiselle.
Kyllä tämä oli rakkautta. Molemminpuolista ihastumista ja rakastumista.
Ainakin negatiivisessa mielessä merkittävin.
Onnekseni tapasin myöhemmin toisella tavalla merkityksellisimmän rakkauteni.
Aikuisena. Lasteni isän. Miehen, joka jaksoi rakastaa särkynyttä minua. Häntä rakastan elämäni loppuun saakka. Hänelle olen ikuisesti kiitollinen. Kaikesta.
Nyt 65
18-vuotiaana. Siitä on nyt 30 vuotta, enkä ajatellut vaihtaa.
23v, nyt vajaa 7v myöhemmin aviossa
Olin 17, kun rakastuin ensimmäisen kerran. Mies oli yhdeksän vuotta minua vanhempi. Eipä kestänyt lempi, tuli ihan valtakunnan raja väliin. Hän on ainut mies jolle olen sanonut, rakastan sinua! Nyt 59 vuotiaana äkkirakastuin Hra Ihanaan, mutta taitaapi olla myös minulle Hra Saavuttamaton!
Olen rakastunut tulisesti 15-vuotiaana ja 17-vuotiaana. 21-vuotiaana tapasin nykyisen mieheni. Hänen kanssaan ei ole ollut alun jälkeen niinkään tulista, vaan turvallista. Hän on merkittävin ja pitkäaikaisin rakkauteni.
27-vuotiaana, mutta noin kolmen viikon päästä siitä täytin 28 vuotta. Nyt olen 31-vuotias ja naimisissa saman tyypin kanssa ja yritämme lasta.
Olen 56- vuotias kahden aikuisen (onnellisen ja tasapainoisen) lapsen äiti. En ole vieläkään tavannut elämäni suurta rakkautta. Tulisiko näin vielä käymään? Olen ollut hyvin, hyvin pitkään itsekseni. En odota muutosta, mutta hyväksyn, jos sellainen tulisi. Comme ci, comme sa.
Comme ci, comme ca. Ranskankielen taitoni ovat ruostuneet.
16-vuotiaana. Vieläkin yhdessä, nyt on ikää yli 60.
38 vuotiaana ikisinkkuna tilasin työmiehen kotiin ja se oli menoa .