Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden?
Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden? Pelkään että en tapaa koskaan, koska olen jo 30-vuotias ja sinkku ollut aina..
Kommentit (1372)
22 ja 34. Toisia vastaavia ei tule enään koskaan. Minä jäin yksin. Huonojen miesurpojen takia myös ensimmäinen naisehdokas jäi yksin. Todennäköisesti pysyvästi. Toinen naiskokelas on liian hyvä ihminen nykymaailmaan. Kaunis, taitava ja älykäs. Ei löytäne toista yhtä hyvää ihmistä / kaltaistaan paria.
Minulla on ollut elämässäni kaksi suurta rakkautta. Ensimmäisen mieheni (ja lasteni isän) tapasin 16-vuotiaana. 31 vuotta sain häntä rakastaa täällä maan päällä.
Leskeydyttyäni löysin toisen merkityksellisen rakkauden elämääni. Tästä kypsän iän rakkaudesta olen saanut nauttia viimeiset kuusi vuotta.
16-26-v, kolme suhdetta joista viimeisin jatkuu. Kaksi edellistäkin olivat hyvin merkityksellisiä ja yhteyttä on pidetty silloin tällöin, kuulumisia kyselty puolin ja toisin.
23v, nyt oltu kohta 5v yhdessä ja parin viikon päästä menossa naimisiin <3
N28
15 vuotiaina tavattiin,16 v alettiin seurustella, 21 v oli 3 lasta ja 11pvä:nä viime kuuta oli oltu 60 naimisissa.
36 vuotiaana. Sinulla on vielä aikaa ...
Vuonna 2005. Olin silloin 44-vuotias.
42 - vuotiaana, nyt yhteiseloa takana 3 vuotta ja kunnes kuolema meidät erottaa mennään.
Vierailija kirjoitti:
42 - vuotiaana, nyt yhteiseloa takana 3 vuotta ja kunnes kuolema meidät erottaa mennään.
Nämä on niitä kaikista varmimpia asiakkaita avioeroneuvojalle :D Vasta 3 vuotta takana, ja vannotaan ikuista rakkautta. Kumppanillasi saattaa olla jo huomenna toinen. Moni kakku päältä kaunis, eli et tunne ihmistä noin lyhyen ajan jälkeen vielä kunnolla.
32 nyt 62 välimatkan takia ei päädytty yhteen