Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden?
Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden? Pelkään että en tapaa koskaan, koska olen jo 30-vuotias ja sinkku ollut aina..
Kommentit (1372)
38-vuotiaana. Tunnettiin tosin entuudestaan, mutta nuorempana en olisi ollut kypsä ja valmis tähän aikuiseen suhteeseen. Naimisiin mentiin muutama vuosi myöhemmin ja yhdessä jo 10 vuotta. Intohimo ja rakkaus vain vahvistuu päivä päivältä!
Olin ennen tätä suhdetta jo aivan varma, että jään ikisinkuksi ja olin järjestänyt itsellisen elämän. Joten älä huoli; sulla ei ole vielä mikään kiire!
Luulin rakastuneeni kolme kertaa, mutta kaikki olivat pelkkää yksipuolista harhakuvitelmaa. Seurustelin sitten sellaisten kanssa, jotka ei niin kauheasti kiinnostaneet. Nykyään olen sitä mieltä, että koko rakkaus on pelkkä myytti.
19. Suuri rakkaus, jota en silloin nuoruuden elämännälässäni tajunnut ja elämä vei erilleen. Vieläkin haikailen ja kaipaan.
16 vuotiaana. Yhteen mentiin vasta 20v, mutta tavattiin 16v.
Vasta 43-vuotiaana! Yhdessä ollaan oltu nyt 6v.
Merkittävimpiä rakastumisia on kaksi: Toiseen tutustuin kun olin 22-vuotias, hän oli minua huomattavasti vanhempi. Merkittävän tästä suhteesta tekee sen vaikutus loppuelämääni ja miten se "rikkoi" minua. Ilotulitusta se ei ollut, mutta muutti minua pysyvästi.
Toinen tapahtui 30-vuotiaana ja tämä oli sellainen sielujen kohtaaminen, tuntui taianomaiselta ihan. Sitä kesti vain hetken verran ja perustui osittain myös omiin mielikuviin toisesta. Kuten joku ketjussakin jo sanoi, se tunne mitä sain kokea oli hieno, mutta itse mies jo pitkään ollut yhdentekevä.
Nykyisin en haikaile tuollaisten enkä minkäänlaisten rakkauksien perään. Vaikka tulisi miehistä täydellisin vastaan sanoisin luultavasti että nääh, näin yksin on kaikista paras.
Olin just alle 50v. En uskonut tapaavani ketään, jonka kanssa jakaa elämä. Niin vaan kävi ja häitä vietetään syksyllä.
olin 17v. kasarilla ja au-pairina Lontoossa kun törmäsin 20seen ensirakkauteeni.muita suhteita tietysti oli jo ollut takana jokunen.En unohda koskaan viettämääni kahtavuotta siellä.Piti olla ensin vain puolivuotta mutta hänen takiaan sain elämäni yhdet parhaimpiin kuuluviin vuosiin.
17 vuotiaana ja mies 27 avioon mentiin kun olin 23v sitä ennen seurusteltiin koko ajan. Ja vielä yhdessä ollaan, vanhin poika on 52v. Meillä on iso rakkausavioliitto.
68 vuotiaana kauheassa pillunhimossa kaapelin baari-illan jälkeen vuoteelle
56vuotiaan yh-äidin. Nussia ryskin sitä paljaalla.
Ei oo se jälkeen yhteydessä oltu..
15-vuotiaana, kumppani silloin 17 ja nyt yhdessäoloa yli 30-vuotta, lapsiakin on siunaantunut. Kaikki hyvin edelleen ja miksei jatkossakin
Olin 22, hän 35.