Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden?

Vierailija
04.06.2020 |

Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden? Pelkään että en tapaa koskaan, koska olen jo 30-vuotias ja sinkku ollut aina..

Kommentit (1372)

Vierailija
301/1372 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotiaana, 38 vuotta sitten

Vierailija
302/1372 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana rakastuin korviani myöten hyvään ystävään. Ei tullut teinirakkautta ja ystävyys säilyi. Molemmat teki lapsia ja perusti perheen toisen kanssa. Yhteen päädyimme 20 vuoden ystävyyden jälkeen, kun uskalsimme vihdoin kertoa toisillemme tunteistamme!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1372 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

46- vuotiaana. Merkittävyys tuli tuhoisuudesta (henkisestä).

Siihen loppui minun halu parisuhteeseen.

Vierailija
304/1372 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhetuttuja lapsesta asti, kunnolla henkilökohtaisesti tutustuttiin 15-vuotiaana.

Vierailija
305/1372 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15-vuotiaana rakastuin korviani myöten hyvään ystävään. Ei tullut teinirakkautta ja ystävyys säilyi. Molemmat teki lapsia ja perusti perheen toisen kanssa. Yhteen päädyimme 20 vuoden ystävyyden jälkeen, kun uskalsimme vihdoin kertoa toisillemme tunteistamme!

Jatkan tähän, että molemmat olivat eronneet liitoistaan aika päivää ennen kuin yhteen päädyttiin eli emme kumpikaan olleet millään tavalla osallisena toistemme eroihin.

Vierailija
306/1372 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kun olin 23v, en vaan tajunnut HÄN on se oikea..oma vikani.

Toinen kun olin 26 v, hänestä tuli aviomieheni. Mutta EI tosi rakkaus, silti olemme avioliitossa, en ole rakastanut häntä kuin alku aikoina.

Ja kolmas, kun olin 47 v...ja siis naimisissa. Hän olisi ollut Se oikea, jos elämä ei olisi päättänyt toisin.

Olin jo naimisissa, ja meidän suhde olisi ollut muutenkin "kiellettyä" jos olisi tullut jokaisen tietoon.

Joten jätin hänet.

Ja tämän hra nro 2:n kanssa yhteiselo jatkuu..vaikkakin ainakin minun osaltani kaveri pohjalta.

Vierailija
307/1372 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v. Siitä on 11 onnellista vuotta.

Vierailija
308/1372 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotiaana.

Suhde kesti puoli vuotta ja loppui hänen ihastuttuaan toiseen, mutta olin ihan hulluna häneen.

Vielä vuosikymmenten jälkeenkin hänen muistelemisensa

sykähdyttää.

Kaksi tärkeää rakkautta senkin jälkeen joten elämä jatkui…

Vierailija
309/1372 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-vuotiaana.

Vierailija
310/1372 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. hienoja tarinoita. Mistä tiesitte että se on se "oikea"? alan olla vähän väsynyt tarinoihin joissa sen "vain tietää". itse en varmaan ikinä tule tietämään sitä kenenkään kohdalla vaan teen päätöksen ja sitten pysyn siinä. Alan uskoa, että kyseessä ei ole se, että löytää oikean ihmisen vaan enemmänkin niin, että ne jotka vain tietävät varmasti ovat tietynlaisia ihmisiä. Heillä on joku varmuus omista päätöksistään ja omistussuhde tunteisiinsa ja luotto elämään. Pakko olla. Terveisin:. yli 30 v. sitoutumiskammoinen, riitaisassa lapsuudenkodissa kasvanut, epävarma ihminen, joka pelkää ettei ikinä löydä vakituista puolisoa

Vierailija
311/1372 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

25

Vierailija
312/1372 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

, Ei saatu toisiamme. Minä 15 ja "mies" 14

Vierailija
313/1372 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ja ihastuin ihan järisyttävästi 12-vuotiaana. Samanikäisiä olemme. Koko yläasteen välillämme kipinöi, mutta säädimme tahoillamme. Seurustelemaan aloimme himpun vajaa 17-vuotiaina.

Nyt ollaan 28 v. eli 11v yhdessä ja kuudetta vuotta naimissa. Järki on tullut toki peliin vuosien saatossa ja tiedän, että jos joskus eroamme, siitäkin selviää. Mutta en millään osaa kuvitella elämää ilman häntä, tahto pysyä yhdessä on luja. Se teinirakkauden huuma kantaa aika pitkälle, vaikka molemmat ollaan kasvettu ja muututtu paljon. <3

Vierailija
314/1372 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

39, mutta ei menty yhteen.

Sama,46v eikä menty yhteen.

Vierailija
315/1372 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 ja 48.

Vierailija
316/1372 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau. hienoja tarinoita. Mistä tiesitte että se on se "oikea"? alan olla vähän väsynyt tarinoihin joissa sen "vain tietää". itse en varmaan ikinä tule tietämään sitä kenenkään kohdalla vaan teen päätöksen ja sitten pysyn siinä. Alan uskoa, että kyseessä ei ole se, että löytää oikean ihmisen vaan enemmänkin niin, että ne jotka vain tietävät varmasti ovat tietynlaisia ihmisiä. Heillä on joku varmuus omista päätöksistään ja omistussuhde tunteisiinsa ja luotto elämään. Pakko olla. Terveisin:. yli 30 v. sitoutumiskammoinen, riitaisassa lapsuudenkodissa kasvanut, epävarma ihminen, joka pelkää ettei ikinä löydä vakituista puolisoa

Ja olen tylsä, ja vastaan että sen vain tietää. Jos ei ole vielä tiennyt, se ei vielä ole tullut vastaan.

Minäkin sitoutumiskammoinen, aina omia päätöksiään kyseenalaistava, alkoholistiperheessä kasvanut.

Mutta kun se oikea tuli vastaan, oli vain sellainen tunne, että tässä se nyt on. Ei siinä ollut mitään, miksi olisi pitänyt olla epävarma, kun kaikki oli mukavasti kohdillaan, eikä ollut mitään aihetta draamaan. Kummatkin heti tiesimme, ja heti myös sen avoimesti kerroimme. Ensitapaamisella se oli selvä juttu.

Sitä kyllä piti odottaa viisikymppiseksi, en minäkään tiennyt että sitä edes on. Mutta on vaan.

Vierailija
317/1372 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset naureskelee kun suomalaiset menee yhteen koulukavereidensa kanssa. Ne eivät pidä ihan normaalina olla saman kanssa yhdessä teini-ikäisestä lähtien. Itse epäilen suomalaisten näkevän monissa tapauksissa kumppaninsa hyvännäköisenä vain, jos ovat tunteneet nuoresta lähtien. Sitten ollaan yhdessä ettei tarvitse myydä taloa.

Olisiko noin? Olen kuvitellut aivan muuta huomioon ottaen Suomen erotilastot.

Vierailija
318/1372 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

19

Vierailija
319/1372 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

39 v.

Vierailija
320/1372 |