Huomenta, miten menee?
Kommentit (11)
Vetäkää vällyä niskaan, niin ei tarvi palella.
Kaivan just kevytuntsikkaa naftalista ja kiroilen kipeää kättä. Muuten kaik okei kiitos kysymystä.
Mä makaan olkkarin sohvalla ja aurinko paistaa ikkunasta sisälle. Kuumahan tässä kohta tulee, vaikka t-paidassa olen.
Herkistyttää jo nyt. Edessä juhlapäivä, joten kyyneleitä en selviä. Oma nuoreni päättää peruskoulunsa hienojen ikätovereidensa kanssa. Olen lapsestani ylpeä ja onnellinen.
Ihanaa juhlapäivää kaikille! <3
Hyvää huomenta. Viileästä ilmasta huolimatta menee varsin hyvin. Ainoa huono hetki tänä aamuna oli kun pikkusen kauraryyniä karisi matolle valmistautuessani aamupuuron keittoon. Nyt katselen säätilannetta ja näyttää siltä, että menen mökille ja ehkä saunon siellä illalla nautiskellen keväisestä luonnosta.
Laitoin uuden filtterin ja miesvihapostauksen someen minua seuraaville miljoonille incelnaisille. Olen tohtori. T: Sanni Marinadi
14 astetta ja aurinko paistaa täydeltä terältä. Lämmin päivä tiedossa täällä etelässä taas.
Saispa vaan nukkua. Aina väsyttää. Ehkä vielä joskus oon taas oma itseni.
Koronan jälkeen osittain lukkoon menneet korvani aukesivat korvahuuhtelun jälkeen. Lämmin puhdas vesi on näköjään hyvä lääke. Kuulen paremmin ja olen kokeillut vähän laulellakin.
Oikein hyvin, kiitos kysymästä! Tuttu toi juuri koiransa luokseni hoitoon päiväksi, kun heillä on ylioppilasjuhlat kotona. Juodaan tässä koissun kanssa aamukahvia. Serkkuni on muuttanut kaupunkiini ja mennään illemmalla käymään kahvilla kaupungissa. Olen toivon mukaan Avaraan Luontoon mennessä kotona, joten sitten katselen sen ja Midsommerin murhat. Ihan hyvä lauantai tiedossa.
Sama onggelma, kylmä