Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden?
Minkä ikäisenä tapasit elämäsi merkittävimmän rakkauden? Pelkään että en tapaa koskaan, koska olen jo 30-vuotias ja sinkku ollut aina..
Kommentit (1372)
47v eikä vieläkään ole kelvannut kenellekkään.eikä tällainen sosiaalisesti syrjäynyt ikinä kuntoudukkaan sellaiseksi että enään pystyisi mihinkään suhteisiin.vähän jos jotain kaipuuta ilmenee niin hukuttaa ne vaikka viinaan.
48v ja toivottavasti viimeinen kerta.
50- vuotiaana, yhdessä vuosi ja tuntuu, että nyt löytyi toinen puoliskoni- kannatti odottaa ja olla kärsivällinen.
Kirjoitin oman tarinani tässä tuonne aikaisemmin...
Mutta nyt jäin miettimään että luultavasti on paljon iäkkäämpiä aviopareja ( yli 70 v ) , jotka eivät jaksa enää erota, vaan jatkavat kaverisuhteessa.
Ihastuin 27vuotiaana mutta emme sillion seurustelleet. Sitten pitkän, huonon suhteen jälkeen 43 vuotiaana tapasin Hänet uudestaan sattumalta.En usko kohtaloon mutta kuitenkin luulen että näin oli tarkoitettu.
Maailman paras ihminen minulle jo 12v. Ikinä en halua hänestä erota ja olen iloinen että olimme molemmat eläneet ja nähneet kaikenlaista ennenkuin menimme yhteen.
Elämäni rakkaus!
26, harmi etten tuolloin ollut vielä valmis loppuelämän kestävään parisuhteeseen, olin tuota ennen juuri eronnut kamalasta 8v kestäneestä suhteesta ja ahdisti, kaipasin vapautta.
19 -vuotiaana. Nuorukainen olisi oitis halunnut naimisiin ja perustaa perheen. Minulle se ei sopinut, koska olin juuri aloittanut opiskleun - ja tiesin, että ammatti on saatava.
Siitä on nyt 50 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin 27vuotiaana mutta emme sillion seurustelleet. Sitten pitkän, huonon suhteen jälkeen 43 vuotiaana tapasin Hänet uudestaan sattumalta.En usko kohtaloon mutta kuitenkin luulen että näin oli tarkoitettu.
Maailman paras ihminen minulle jo 12v. Ikinä en halua hänestä erota ja olen iloinen että olimme molemmat eläneet ja nähneet kaikenlaista ennenkuin menimme yhteen.
Elämäni rakkaus!
Snif, ihanaa. :')
17v. Ollaan edelleen onnellisesti yhdessä yli 20 vuotta myöhemmin, lapsiakin on.
15-vuotiaana, tänä vuonna tulee 42 vuotta yhdessäoloa. Hyvin menee edelleen.
Olin 26, tosin kahden päivän päästä täytin 27. Elämäni rakkaus, joka tuli elämääni aivan yllättäen. Valitettavasti menetin hänet, ja siitä surusta ei pääse koskaan yli. No, ehkä jossain toisessa elämässä sitten...
70 vuotiaana. Tosi yllättävää. Viimeksi sitä ennen rakastuin vuonna 1981.